27.6 C
Athens
July 22, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Το τέλος πλησιάζει για το Citroen C4 Cactus.

Το C4 Cactus της Citroen είναι ένα από τα μοντέλα που απλά δεν γίνεται να μην γνωρίζεις αν ζεις στην Ελλάδα. Όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, η εκκεντρική εμφάνιση του, τα στοιχεία πρακτικότητας και ευρυχωρίας που το χαρακτήριζαν και η εξαιρετικά προσιτή τιμή του, το έκαναν ένα από τα best seller της αγοράς. Στην ανανέωση που παρουσίασε η γαλλική φίρμα στα τέλη του 2017, το μοντέλο έχασε ένα μικρό μέρος της προσωπικότητας του και έγινε λίγο περισσότερο mainstream αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Το κακό είναι ότι το μοντέλο πλησιάζει στο τέλος του, όπως ενημέρωσε ο επικεφαλής της προϊοντικής γκάμας της Citroen, Xavier Peugeot – και ναι, αυτό είναι το όνομα του όσο παράδοξο κι αν ακούγεται!

Ήρθα στην Citroen λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του πρώτου C4 Cactus. Είναι ένα τρομερό project καθώς συμβαδίζει με αξίες της Citroen όπως η τόλμη και η καινοτομία […]. Αυτό που προσπαθήσαμε να κάνουμε με το facelift είναι να κρατήσουμε το πνεύμα ζωντανό αλλά να εντάξουμε το μοντέλο περισσότερο στην γκάμα μας.

Για την ώρα, αυτό είναι το μεσαίο hatchback μας. Το επόμενο μοντέλο που θα έρθει, θα αντικαταστήσει το C4 Cactus. Αυτό θα είναι το τέλος του Cactus. Για το όνομα δεν ξέρω ακόμα, αλλά για το αυτοκίνητο, σίγουρα.

Ουδέν κακό αμιγές καλού όμως, αφού δεν θα πρέπει να ανησυχούμε για τυχόν εκφυλισμό του επόμενου C4 σε κάτι υπερβολικά μετριοπαθές, άοσμο και άχρωμο.

Κοιτάω για πολωτικά αποτελέσματα στις customer clinics. Θα έλεγε κάποιος ότι είμαι τρελός αλλά δεν περιμένω από όλους τους ανθρώπους να αγαπάνε το αυτοκίνητο. Θα ήθελα ένα υψηλότερο ποσοστό αβέβαιων ανθρώπων. Τα Citroen δεν ήταν ποτέ η συναινετική λύση. Πρέπει να δημιουργείς αυτό το επίπεδο πόλωσης για να κάνεις τα πράγματα διαφορετικά. Για να αποκομίζεις την αντίδραση “τι δημιούργησαν πάλι”. Αυτό κάνει ένα επιτυχημένο Citroen.

Δήλωσε ο Peugeot και η αλήθεια είναι ότι όντως, περιμένουμε το επόμενο μοντέλο της Citroen με την απορία “τι θα δημιουργήσουν πάλι;”. Θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μερικά χρόνια όμως, καθώς το C4 Cactus έχει ακόμα δρόμο μπροστά του μέχρι να μας αφήσει.

Related posts

Με ένα νέο, ηλεκτρικό, coupe-SUV “επιτίθεται” η Cupra!

times1

Nέο Audi SQ7. Με αισθητικές και όχι μόνο αλλαγές

times1

Hyundai Tucson 48V Hybrid. Ακόμη πιο οικονομικό

times1

Η Ferrari θέλει να γίνει “λιγότερο προβλέψιμη”.

times1

Νέο Kia Sportage 1.6 diesel 48V Hybrid. Τεχνολογία και οικονομία

times1

Η Ford στοχεύει σε λύση “3 σε 1” με ένα ολοκαίνουριο, υπερυψωμένο station wagon!

times1

Leave a Comment