25.3 C
Athens
June 18, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Toyota: Συγκρίσιμες οι τιμές των κυψελών υδρογόνου με τα υβριδικά εντός 10-ετίας.

Η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών ασχολείται αυτή την εποχή με τα ηλεκτρικά μοντέλα στοχεύοντας στον εμπλουτισμό της γκάμας τους ώστε να μην μείνουν πίσω από τις εξελίξεις. Μία από τις εταιρίες που ακολουθεί διαφορετικό δρόμο όμως, είναι η Toyota που ναι μεν φροντίζει να παραμείνει σχετική με την υβριδική τεχνολογία της αλλά επενδύει στο μέλλον εξελίσσοντας τεχνολογία κυψελών υδρογόνου. Μάλιστα, πιστεύει ότι εντός της επόμενης δεκαετίας, θα υπάρχει σύγκλιση ανάμεσα στις τιμές των αυτοκινήτων με κυψέλες υδρογόνου και σε αυτές των υβριδικών.

Με την 3η γενιά, περιμένουν το κόστος των κυψελών υδρογόνου να είναι συγκρίσιμο με αυτό των υβριδικών. Πιστεύουμε ότι τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου έχουν πολύ μεγάλες προοπτικές.

Δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Toyota στην Ευρώπη, Matt Harrison. Αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρία προσφέρει το Mirai, ένα όχημα κυψελών υδρογόνου 1ης γενιάς με τιμή που στην εγχώρια αγορά αγγίζει τα 7,2 εκατομμύρια yen ή περίπου €58.400 με την τρέχουσα ισοτιμία. Η Toyota “δεν απέχει πολύ” από το λανσάρισμα της 2ης γενιάς ενώ ισχυρίζεται ότι η 3η γενιά θα φτάσει στην αγορά εντός της δεκαετίας. Όλα αυτά, για να συμμορφωθεί με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη και όχι μόνο.

Δεν υπάρχει μία τέλεια τεχνολογία για να επιτύχεις τον στόχο σου. Προετοιμάζουμε διάφορες εναλλακτικές και αφήνουμε τον πελάτη να αποφασίσει ποια μορφή εξηλεκτρισμού του ταιριάζει.

Και ο Harrison συνέχισε, λέγοντας ότι ο στόχος εκπομπών CO2 του 2020 θα επιτευχθεί στην Ευρώπη χάρη στην υβριδική τεχνολογία της Toyota. Χωρίς ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της. Ούτως ή άλλως, η Toyota έχει αυτή τη στιγμή τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από οποιονδήποτε “mainstream” κατασκευαστή, έχοντας πουλήσει περίπου 480.000 υβριδικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη το περασμένο έτος κι αυτός είναι ένας αριθμός που αναπαριστά το 46% επί των συνολικών πωλήσεων! Αν κοιτάξει κανείς μόνο την δυτική Ευρώπη, το ποσοστό αγγίζει το 60% και περιορίζεται από την προσφορά, όχι την ζήτηση.

Ένας παράγοντας αυτής της επιτυχίας, έχει να κάνει με το κόστος. Σύμφωνα με τον Harrison, η Toyota μείωσε το κόστος της τεχνολογίας κατά 75% σε σύγκριση με το πρώτο Prius που λανσαρίστηκε το 1997. Το συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκεται ήδη στην 4η γενιά του και η επόμενη, αναμένεται να είναι ακόμη πιο προσιτή. Ανάλογη θα είναι και η πορεία των κυψελών, εν μέρει λόγω της μείωσης στην ποσότητα της πλατίνας που απαιτείται για την κατασκευή τους. Αυτή τη στιγμή, χρειάζονται 30-60 γραμμάρια του πολύτιμου μετάλλου, με το Mirai να τοποθετείται στο κάτω άκρο. Η επόμενη γενιά όμως, θα χρησιμοποιεί “μόλις” 10 γραμμάρια πλατίνας ανά αυτοκίνητο ενώ ο στόχος είναι τα 3-7 γραμμάρια – περίπου όσο απαιτείται για τον καταλύτη ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος. Τότε, η τεχνολογία θα γίνει προσιτή και αυτό αναμένεται να συμβεί, όπως είπαμε, μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Related posts

Η Delta 4×4 μεταμορφώνει το Suzuki Jimny σε ένα off-road τερατάκι!

times1

Δεν είχε ξεχάσει μόνο ο κόσμος το RX7 254i, αλλά και η Mazda!

times1

Nέο Peugeot Partner Van. Σε δελεαστική τιμή

times1

Στις αρχές Ιουλίου το πανέμορφο Lexus LC Convertible.

times1

Διέρρευσαν φωτογραφίες της BMW 8 Series Gran Coupe.

times1

Η Toyota συνεχίζει να είναι η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία!

times1

Leave a Comment