28.2 C
Athens
June 25, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Mercedes-Benz πρωτοπορεί και στην ασφάλεια!

Η Mercedes-Benz επενδύει και εξελίσσει τεχνολογία που υπόσχεται να κάνει την ζωή των πελατών της όχι μόνο ευκολότερη αλλά και ασφαλέστερη καθώς αποκάλυψε την τελευταία εκδοχή μίας μακράς σειρά πειραματικών μοντέλων η οποία εξοπλίζεται με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Το μοντέλο ονομάζεται “ESF 2019” και βασίζεται σε μία υβριδική έκδοση της GLE-Class που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στην αγορά για να μας δείξει τι πρόκειται να περάσει στην παραγωγή σε μελλοντικά οχήματα.

Καταρχάς, το ESF 2019 διαθέτει ένα “ολιστικό οδηγικό περιβάλλον” με πεντάλ και τιμόνι τα οποία “αποσύρονται” όταν ενεργοποιείται η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης καθώς και νέες ιδέες για αερόσακους που σύμφωνα με τον επικεφαλής ασφάλειας της εταιρίας, Rodolfo Schoneburg, “λαμβάνουν υπόψιν την μεγαλύτερη ευελιξία που προσφέρουν τα αυτόνομα οχήματα”.

Επίσης, το πειραματικό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz έχει μία νέα λειτουργία εσωτερικού φωτισμού στο σκίαστρο, η οποία έχει εξελιχθεί βασιζόμενη σε έρευνες που αποκαλύπτουν πως μία “αναζωογονητική πηγή φωτός” μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα προσοχής του οδηγού σε μακριά ταξίδια. Για να κλείσουμε με το εσωτερικό, η γερμανική φίρμα ανανέωσε και τους “Pre-Safe” προεντατήρες ενσωματώνοντας την λειτουργία “Pre-Safe Curve” η οποία προειδοποιεί τον οδηγό σφίγγοντας ελαφρώς την ζώνη ασφαλείας αν η ταχύτητα εισόδου σε μία στροφή είναι υπερβολικά υψηλή.

Όσον αφορά στο αμάξωμα, παρατηρούμε την χρήση “ψηφιακών επιφανειών” στην γρίλια, το πίσω παράθυρο και την οροφή. Αυτές αφορούν σε ένα πρόγραμμα για το “χτίσιμο” εμπιστοσύνης στα αυτόνομα οχήματα καθώς επικοινωνούν οδηγίες και άλλες χρήσιμες πληροφορίες στους πεζούς και όχι μόνο, ενώ παράλληλα τους πληροφορούν για κάποιον επικείμενο κίνδυνο ακόμα κι όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Μία ακόμα νέα εξέλιξη είναι το “Digital Light” που επί της ουσίας είναι μία πηγή φωτός με ανάλυση μεγαλύτερη από 2 εκατομμύρια pixels η οποία υπόσχεται πως δεν “τυφλώνει” ενώ δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σύστημα “Pre-Safe Impulse Rear” που παρακολουθεί τι συμβαίνει πίσω από το όχημα και αν εντοπίσει επικίνδυνη κίνηση (βλ. επικείμενη σύγκρουση από ένα αυτοκίνητο που δεν πρόλαβε να φρενάρει) μπορεί να μετακινήσει το ESF 2019 προς τα εμπρός – αν φυσικά υπάρχει χώρος για να το κάνει.

Τέλος, το πειραματικό όχημα της Mercedes διαθέτει ένα μικρό ρομποτάκι που λειτουργεί και ως τρίγωνο προειδοποίησης βγαίνοντας από το πίσω μέρος του ESF 2019 και κινούμενο στην σωστή θέση.

Related posts

Το νέο Defender διέρρευσε μέσω… πίνακα οργάνων!

times1

Η Aston Martin πιστεύει ότι για την έκρηξη των SUV “φταίνε” οι γυναίκες!

times1

Porsche: Τα “Heritage Designs” είναι η απάντηση στη νοσταλγία.

times1

Το τέλος πλησιάζει για το Citroen C4 Cactus.

times1

Νέο Ford Focus ST. Mε «απογειωτικές» επιδόσεις

times1

JCB Fastrack: Το ταχύτερο τρακτέρ στην Αγγλία με “τελική” 166,70 km/h!

times1

Leave a Comment