23.8 C
Athens
August 20, 2019
ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Volkswagen: Οι μπαταρίες θα αντέχουν όσο το αυτοκίνητο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζονται από τους κατασκευαστές ως το μέλλον της αυτοκίνησης και η γκάμα του καθενός εμπλουτίζεται σχεδόν ημέρα με την ημέρα. Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιριών έχει ανακοινώσει κάποιου είδους πλάνο που περιλαμβάνει το λανσάρισμα δεκάδων νέων ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά αλλά υπάρχουν ακόμα ορισμένα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν πριν έρθει η ευρεία αποδοχή από τον κόσμο. Με την αυτονομία και το λεγόμενο “range anxiety”, είμαστε σε καλό δρόμο καθώς η τεχνολογία όσον αφορά στην ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών αλλά και ο πληθυσμός των φορτιστών αυξάνονται. Το κόστος θα μειωθεί όσο αυξάνονται οι όγκοι παραγωγής. Με την διάρκεια της μπαταρίας τι γίνεται όμως;

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του Center of Excellence for Battery Cells της Volkswagen, Frank Blome, οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της μάρκας είναι σχεδιασμένες ώστε να “διαρκούν όσο και το αυτοκίνητο”. Επειδή αυτό είναι πάρα πολύ σχετικό, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen πρόσθεσε ότι οι μπαταρίες θα διατηρούν το 70% της μέγιστης χωρητικότητας τους ως ελάχιστο για 8 χρόνια ή 160.000. Ο Blome πρόσθεσε μάλιστα ότι για να μεγιστοποιήσουν την διάρκεια ζωής των μπαταριών τους, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να περιορίζουν την χρήση ταχυφορτιστών και να τις φορτίζουν έως το 80%. Προφανώς, αυτές οι προϋποθέσεις περιορίζουν την πρακτικότητα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αλλά ο Blome συμπλήρωσε ότι το 80% της μπαταρίας είναι “περισσότερο από αρκετό” για την πλειοψηφία των μετακινήσεων αφού έρευνες δείχνουν ότι η πλειοψηφία των διαδρομών είναι σχετικά μικρές και τυπικά, περιλαμβάνουν το δρομολόγιο σπίτι-δουλειά-ψώνια-σπίτι.

Όσο για το μέλλον, ο Γερμανός ανέφερε ότι θα υπάρξουν σημαντικές πρόοδοι στην τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου τα προσεχή χρόνια αλλά το επόμενο μεγάλο βήμα θα συμβεί με την μετάβαση στις solid-state μπαταρίες, οι οποίες όμως απέχουν αρκετά χρόνια ακόμα από την μαζική παραγωγή. Μέχρι τότε, τόσο οι κατασκευαστές όσο και εμείς, θα πρέπει να αρκεστούμε στην υπάρχουσα τεχνολογία και να δούμε πόσο καλά θα προσαρμοστούμε στην ηλεκτροκίνηση.

Related posts

Νέο Nissan Juke. Στη τελική ευθεία

times1

Η Ferrari θέλει περισσότερες πωλήσεις Grand Tourers.

times1

Νέο Skoda Kamiq. To τρίτο της SUV

times1

Fiat: Ανανέωση γκάμας με αιχμή του δόρατος το ηλεκτρικό 500!

times1

Infiniti. Ετοιμάζει νέο πολυτελές σπορ utility coupe

times1

H Bugatti ανακοίνωσε επίσημα την αναβίωση της θρυλικής EB110!

times1

Leave a Comment