18.5 C
Athens
November 14, 2019
OIKONOMIA

Η μεγάλη διαφορά στη φιλοσοφία Jumbo και Μουστάκα


Τις ημέρες των Χριστουγέννων τα παιχνιδάδικα έχουν την τιμητική τους. Τα καταστήματα πλημμυρίζουν από γονείς που θέλουν να ευχαριστήσουν τα παιδιά τους και παιδιά που θέλουν να αποκτήσουν το πολυπόθητο παιχνίδι τους.

Αναμφισβήτητα, οι αλυσίδες των Jumbo και του Μουστάκα είναι οι κυρίαρχοι παίκτες στην αγορά παιχνιδιού.

Ωστόσο, έχουν μία πολύ σημαντική διαφορά κι αυτή έχει να κάνει με τη φιλοσοφία τους. Αυτό είναι εύκολο να το διαπιστώσει κανείς από την πρώτη του επίσκεψη σε ένα από τα καταστήματά τους.

Ο Γιώργος Βακάκης με τα Jumbo έχει δημιουργήσει καταστήματα που θυμίζουν περισσότερο «σούπερ μάρκετ» παρά παιχνιδάδικο. Πέρα από τα παιχνίδια, όλοι οι υπόλοιποι κωδικοί που υπάρχουν στους διαδρόμους δεν έχουν σχέση και δεν απευθύνονται σε παιδιά, αλλά στους γονείς. Στα ράφια των καταστημάτων Jumbo υπάρχουν από απορρυπαντικά μέχρι σφουγγάρια και ρούχα.

Αντίθετα, ο Γιώργος Μουστάκας δηλώνει και παραμένει παραδοσιακός παιχνιδάς. Επιμένει να έχει στα καταστήματά του εμπορεύματα που έχουν να κάνουν μόνο με το παιδί, δηλαδή παιχνίδια.

Άλλωστε όπως έχει δηλώσει παλαιότερα ο ίδιος: «Είμαστε εταιρία που κατασκευάζει παιχνίδια και όσα εποχικά είδη έχουμε στα ράφια μας σχετίζονται και πάλι με το παιδί».


Related posts

Τι σκοπεύουν να κάνουν τα McDonald’s στην Ευρώπη

times1

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ασθενείς ανοδικές τάσεις στο άνοιγμα

times1

Απέφυγε την ύφεση η Γερμανία

times1

Οι προϋποθέσεις για να λάβει Golden Visa στην Ελλάδα πολίτης τρίτης χώρας

times1

Επιβραδύνει η «ατμομηχανή» της Ευρώπης, σήμερα τα στοιχεία για τη γερμανική οικονομία

times1

Τέλη κυκλοφορίας 2020: Πώς θα τα εκτυπώσετε, τι ισχύει με τα πρόστιμα

times1

Leave a Comment