AYTOKINHTO

12 νέες φωτογραφίες της W16 Mistral, της τελευταίας Bugatti με τον κινητήρα-αριστούργημα

Για περισσότερο από έναν αιώνα, η Bugatti είναι υπεύθυνη για μερικά από τα καλύτερα roadster που δημιουργήθηκαν ποτέ. Ο Jean Bugatti ειδικότερα ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από πολλά από αυτά τα σεβαστά μοντέλα.

Δημιουργήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1920 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1930, τα ανοιχτά αυτοκίνητα της Bugatti κατασκευάστηκαν σε μικρούς αριθμούς και με απόλυτη αφοσίωση στην τελειότητα. Σε αυτά περιλαμβάνονται το Type 40 A, το Type 41 Roadster Esders, το Type 55 Roadster και το εμβληματικό Type 57 Roadster Grand Raid Gangloff.

Bugatti Mistral: η τελευταία με W16

Η W16 Mistral είναι ένα αυτοκίνητο που είναι επιβλητικό, συναρπαστικό και εξαιρετικά σημαντικό σε πολλά επίπεδα. Πρόκειται, άλλωστε, για το πρώτο roadster της Bugatti μετά την Veyron Grand Sport Vitesse που έκανε πρεμιέρα το 2012 – και είναι επίσης το τελευταίο μοντέλο της Bugatti για το δρόμο που θα κινείται από τον θρυλικό κινητήρα W16 της μάρκας.

Για αυτούς τους λόγους -και για πολλούς άλλους- το πρόγραμμα εξέλιξης της W16 Mistral έπρεπε να βυθιστεί στην απόλυτη μηχανική τελειότητα. Και έρπεπε να είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή μετεξέλιξη της Chiron.

Bugatti W16 Mistral

Κατασκευασμένη γύρω από την οριστική εκδοχή του κινητήρα W16 της Bugatti των 1.600 PS, η W16 Mistral προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και πολυτέλεια που δεν μοιάζει με κανένα άλλο ανοιχτό αυτοκίνητο.

Bugatti W16 Mistral

Ο σχεδιασμός και η μηχανική του είναι εντελώς προσαρμοσμένος στις ανάγκες του πελάτη: το υπάρχον μονοκόκ έχει επανασχεδιαστεί και αναδιαμορφωθεί για να δημιουργηθεί μια πιο στρογγυλεμένη σιλουέτα που συμμορφώνεται πλήρως με τους αυστηρούς κανονισμούς σύγκρουσης, παρόλο που το αυτοκίνητο δεν έχει οροφή.

Bugatti W16 Mistral

“Η οικογένεια Chiron δεν προοριζόταν ποτέ να έχει ένα μοντέλο roadster. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έπρεπε να ξεκινήσουμε από την αρχή όταν αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το W16 Mistral, τον απόλυτο φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία των roadster μας και τον θρυλικό κινητήρα W16. Μια Chiron χωρίς οροφή θα μπορούσε να είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο για πολλούς άλλους, αλλά δεν θα ανταποκρινόταν στα ασυμβίβαστα υψηλά πρότυπα που τηρεί η Bugatti. Ανεξάρτητα από το είδος του hypercar, ένα μοντέλο της Bugatti πρέπει να είναι ασύγκριτο από κάθε άποψη με οτιδήποτε άλλο στον κόσμο της αυτοκίνησης”, εξηγεί ο Emilio Scervo CTO της Bugatti Rimac

Ένα roadster με τελική ταχύτητα 420 km/h

Ως αποτέλεσμα, για την ανάπτυξη του αυτοκινήτου έπρεπε να παρασχεθεί ένα τέλειο πλέγμα άψογων τεχνικών χαρακτηριστικών που να συνδυάζουν τις επιδόσεις, την άνεση, την ασφάλεια, τη δυναμική, το χειρισμό και την οδηγική συμπεριφορά. Συνεχίζει ο Emilio: “Μία από τις πρωταρχικές προκλήσεις ήταν να επιτευχθεί ο στόχος της δημιουργίας ενός roadster που έχει τελική ταχύτητα 420km/h και να συνδυάσει αυτή την ποιότητα που καθορίζει τις επιδόσεις με μια εμπειρία στην καμπίνα που είναι πολυτελής, εκλεπτυσμένη και σίγουρη”.

Διαβάστε την συνέχεια στο topgeargreece.gr

Related posts

Πόσο αλήθεια είναι ότι 50% των κατόχων Tesla επιστρέφει στη βενζίνη

timesadmin

Επίσημο: H Mercedes δοκιμάζει σε δημόσιους δρόμους αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

James Rollner

Ο ρόλος της Nvidia στην επιτυχία της αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla-τι είπε ο CEO του ψηφιακού κολοσσού

timesadmin

Tο πειραματικό eVX φέρνει την Suzuki πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση

timesadmin

Πόσο σημαντικό είναι το Cruise Control για την αυτοκίνηση

protothema.gr

Supercar 620 κιλών με υδρογόνο αλλάζει τα δεδομένα

James Rollner