AYTOKINHTO

Χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα για το ηλεκτρικό Renault Megane E-TECH

Το ηλεκτρικό Megane διατίθεται μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου με συνολικό όφελος 10.600 ευρώ που συνδυαστικά με την κρατική επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” διαμορφώνει μια εξαιρετικά ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία του.

Top Gear TEAM

Μπορεί επί 26 χρόνια και διαμέσου 4 γενιών να είχαμε συνηθίσει το Megane της Renault ως ένα κλασικό hatchback της μικρομεσαίας κατηγορίας με συμβατική τεχνολογία όμως στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, το δημοφιλές μοντέλο άλλαξε.

Το όνομα Megane μαζί με την συνοδευτική ονομασία E-Tech Electric ορίζει πλέον τις δύο και μοναδικές επιλογές της εταιρείας σε αυτή την κατηγορία που είναι μόνο ηλεκτρικές.

Γι’ αυτά λοιπόν τα ηλεκτρικά Megane ισχύει προσφορά τιμής μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου με συνολικό όφελος 10.600 ευρώ που μαζί με την κρατική επιδότηση ρίχνει την τιμή του μοντέλου στα 27.800 ευρώ με το κλειδί στο χέρι. Τα νέα Megane είναι ετοιμοπαράδοτα και πλαισιώνονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Renault Megane E-TECH Electric

Το Megane E-TECH Electric είναι ένα μοντέλο υψηλής τεχνολογίας με σύστημα infotainment OpenR Link, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Google και βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android Automotive, ενώ έρχεται εξοπλισμένο με Google Assistant, Google Maps και Google Play, για μία οικεία εμπειρία χρήσης.

Renault Megane E-TECH Electric

Κατά τα λοιπά, το μοντέλο χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-EV που σημαίνει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μικρότερο διαμέρισμα για τον κινητήρα. Ως εκ τούτου οι χώροι είναι διευρυμένοι σε σχέση με τα μέτρα και τα σταθμά της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι νέος με compact διαστάσεις και ιδιαίτερα ελαφρύς – ζυγίζει μόλις 145 κιλά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης που συνδυάζονται επίσης και με δύο διαφορετικές χωρητικότητες μπαταριών.

Renault Megane E-TECH Electric

Η πρώτη έκδοση – αυτή των 27.800 ευρώ – αποδίδει 130 ίππους και 250 Nm ροπής και συνοδεύεται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 40 kWh. Πρόκειται για μια σχετικά ελαφριά μπαταρία (395 κιλών) που είναι και η λεπτότερη της αγοράς με πάχος μόλις 110 mm.

Από την άλλη, η κορυφαία έκδοση αποδίδει 220 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται με μπαταρία 60 kWh. Η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,4”. Τέλος, η αυτονομία ανά φόρτιση φθάνει μέχρι τα 450 χλμ.

Αξίζει να σημειωθεί πως το τεχνολογικό πακέτο ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) περιλαμβάνει έως και 26 συστήματα που αφορούν τρεις υποκατηγορίες: την οδήγηση, την στάθμευση και την ασφάλεια.

Related posts

Γιατί η Hyundai ετοιμάζει νέα υβριδικά συστήματα με αυτονομία 900 χιλιόμετρα

timesadmin

Έναρξη παραγγελιών για το νέο Volkswagen ID.7-τιμές στην Ελλάδα

timesadmin

Τα 5 πιο δυνατά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα

timesadmin

Με αυτό το αυτοκίνητο κυνηγάς τυφώνες-λέγεται Dominator 3 (video)

timesadmin

Δοκιμή Volvo C40 Recharge Twin: Τι άλλαξε στο εκρηκτικό SUV

timesadmin

Αυτό είναι το πρώτο πρωτάθλημα με αυτοκίνητα υδρογόνου (εικόνες, video)

timesadmin