AYTOKINHTO

Τυχαίο παγκόσμιο ρεκόρ πλευρικών g από το απίθανο Donkervoort F22 (video)

Ένα Donkervoort F22 παραγωγής, με τα ελαστικά Nankang πρώτης τοποθέτησης έσπασε ένα ρεκόρ χωρίς να το θέλει! Ναι, γίνεται να σπάσεις ρεκόρ χωρίς να το θέλεις, σε πείσμα αυτών που πιστεύουν ότι ρεκόρ σπας μόνο αν το έχεις ως στόχο. 

Πώς όμως συνέβη αυτό; Σύμφωνα με την Donkervoort όλα συνέβησαν κατά τη διάρκεια γυρισμάτων ενός βίντεο για τον εορτασμό της επετείου ενός έτους από την έναρξη της παραγωγής του. 

Με τον CEO στο τιμόνι έγινε το ρεκόρ των 2,3 πλευρικών g

Με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Donkervoort Denis Donkervoort στο τιμόνι, το F22 ωθήθηκε στα όριά του γύρω από την πίστα Zandvoort, έδρα του ολλανδικού Grand Prix της Formula 1 -και του ολλανδικού κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων Donkervoort.

Donkervoort F22

Επιδεικνύοντας το αποκορύφωμα της σχεδιαστικής και μηχανολογικής ικανότητας της Donkervoort, το F22 έσπασε το ρεκόρ του Donkervoort D8 GTO-JD70, επιτυγχάνοντας το αξιοσημείωτο: πλευρικά 2,15 G.

“Οι προδιαγραφές μας ανέφεραν τη δυναμική πλευρική επιτάχυνση για το F22 ως 2,15 G, αλλά επιβεβαιώσαμε ότι είναι πολύ υψηλότερη από αυτό”, δήλωσε ο Denis Donkervoort.

Donkervoort F22

“Γυρίζαμε ένα εορταστικό βίντεο για την επέτειο του F22, για να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που το ανέπτυξαν, τους πελάτες που το έκαναν να ξεπουλήσει και τους νέους οπαδούς που υποδεχτήκαμε.

Έτσι, το ρεκόρ ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για εμάς. Γνωρίζαμε ήδη ότι θα πετύχαινε τουλάχιστον 2,15g, αλλά τα 2,3g είναι απολύτως το νέο σημείο αναφοράς για τα supercars, μια απόδειξη της δουλειάς που έχει κάνει μέχρι τώρα η ομάδα εξέλιξης της Donkervoort, και ενθάρρυνση για το πού θα πάνε στη συνέχεια”.

Και συνεχίζει ο πρόεδρος: “Είμαι πολύ περήφανος που το F22 πήρε το παγκόσμιο ρεκόρ δυναμικής πλευρικής επιτάχυνσης από… εμάς, για να το κρατήσουμε στην οικογένεια. Ο προκάτοχός του, το Donkervoort D8 GTO-JD70, έφτασε τα 2,1g”.

Με αυτό το ρεκόρ, η Donkervoort όχι μόνο ξεπέρασε τα δικά της σημεία αναφοράς, αλλά και τις προσδοκίες των άλλων, όπως αποδεικνύεται από τις ιδιαίτερα ευνοϊκές κριτικές που έχει λάβει το F22 από τον παγκόσμιο Τύπο.

Donkervoort F22

Με 750 κιλά, η F22 είναι το ελαφρύτερο διθέσιο supercar στον κόσμο, ακόμη και με την καινοτόμο οροφή Twin Targa από ανθρακονήματα, το μεγαλύτερο εσωτερικό και τον πεντακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 500 ίππων.

Με 666 ίππους/τόνο, το F22 έχει επίσης διπλάσια στρεπτική και καμπτική ακαμψία από τον προκάτοχό της.

Οικογενειακή παράδοση

Η F22 ήταν το πρώτο ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο της Donkervoort από τότε που ο Denis Donkervoort ανέλαβε τη διοίκηση της οικογενειακής του εταιρείας το 2021.

Donkervoort F22

Σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου στο εσωτερικό της εταιρείας από μια σχεδιαστική ομάδα με επικεφαλής τον Jordi Wiersma και καθοδηγητή τον κορυφαίο σχεδιαστή παγκοσμίως και μέλος του συμβουλευτικού συμβουλίου της Donkervoort, Amko Leenarts.

Λόγω της αυξημένης δημοτικότητας του F22, η Donkervoort επέκτεινε την παραγωγή του σε 100 μονάδες, οι οποίες εξαντλήθηκαν σχεδόν αμέσως, με το supercar να επεκτείνει το αποτύπωμα της εταιρείας στις ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς και το παραδοσιακό της προπύργιο στην Ευρώπη.

Πήγη: topgeargreece.gr

Διαβάστε ακόμα:
 – Η Red Bull έκανε το πρώτο pit stop στο σκοτάδι σε απίστευτο χρόνο
 – Βόλτα στη νυχτερινή Αθήνα με το ηλεκτρικό Jeep Avenger
 – Η Hyundai φτιάχνει ελαστικά με ενσωματωμένες αλυσίδες χιονιού (video)

Related posts

Αυτοκίνητα που αλλάζουν με το λογισμικό: Τι λέει ο COO της Sony Honda

protothema.gr

Έτσι θα κάνεις το Tesla off road αλλά θα κοστίσει ακριβά

timesadmin

Ποιος θα φέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα Xiaomi στην Ελλάδα

wp-needuser

Έναρξη παραγγελιών για το νέο Volkswagen ID.7-τιμές στην Ελλάδα

timesadmin

Τελικά το ΕLegend EL1 υπάρχει και είναι πανάκριβο

timesadmin

Ποια νέα μοντέλα BYD θα δούμε στην έκθεση Auto Athina 2024

James Rollner