AYTOKINHTO

Το MG ZS ταρακούνησε την Ισπανία με πρωτιά στις πωλήσεις

Θα μας πεις τι μας ενδιαφέρει η Ισπανία. Ε, κάπως μας ενδιαφέρει καθώς -όπως και στην Ελλάδα- η MG έκανε είσοδο στην αγορά της και όσο να’ ναι ένα ενδιαφέρον υπάρχει για την απήχηση της φίρμας αλλά βλέπουμε και τις τιμολογιακές διαφορές. 

Η μεγάλη άνοδος της MG στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα οφείλεται και από την επιτυχία του SUV της φίρμας MG ZS, το οποίο ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στην Ισπανία τον Δεκέμβριο.

MG ZS

Η θυγατρική της κινεζικής SAIC προσφέρει το βενζινοκίνητο ZS για λιγότερο από 15.000 ευρώ στην Ισπανία (κοντά στα 19.000 στην Ελλάδα), γεγονός που το βοήθησε να ξεπεράσει τα Renault Clio και Dacia Sandero, τα οποία τερμάτισαν στο Νο. 2 και Νο. 3, αντίστοιχα, τον περασμένο μήνα.

Το Clio ξεκινά από περίπου 16.100 ευρώ, ενώ η βασική τιμή του Dacia Sandero είναι περίπου 13.200 ευρώ, σύμφωνα με τις ιστοσελίδες των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η εστίαση της MG στην προσιτή τιμή τη βοήθησε επίσης να ξεπεράσει τη Volkswagen και την Peugeot, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Dataforce.

Η VW και η Peugeot κέρδισαν την MG συνολικά επειδή πωλούν περισσότερα οχήματα από την MG σε επίπεδου στόλου και ενοικίασης με χαμηλότερο περιθώριο κέρδους.

Renault Clio
Renault Clio

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η ισπανική θυγατρική του ομίλου VW, η Seat, δεν είχε κανένα μοντέλο στο top 10 τον Δεκέμβριο. Το κορυφαίο μοντέλο της Seat ήταν το Arona, το οποίο τερμάτισε στο Νο. 11.

Η Seat τερμάτισε επίσης εκτός της πρώτης πεντάδας – κατέλαβε την έβδομη θέση – στις πωλήσεις της μάρκας στην εγχώρια αγορά της τον περασμένο μήνα. Η Toyota ήταν Νο. 1 και ακολουθούσαν η Renault και η VW.

Η επιτυχία της Toyota στην Ισπανία -οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 17% σε 6.506 τον περασμένο μήνα- υποστηρίχθηκε από την ισχυρή ζήτηση για τη σειρά υβριδικών αυτοκινήτων της, με επικεφαλής τα Corolla και Yaris Cross, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce.

Οι πωλήσεις της Renault αυξήθηκαν κατά 18% σε 6.246 κυρίως λόγω της αύξησης 57% για το Clio. Η VW τερμάτισε μόλις 31 πωλήσεις μπροστά από τη Hyundai, καθώς οι πωλήσεις της τον Δεκέμβριο υποχώρησαν κατά 1,1%.

Συνολικά, οι πωλήσεις της Ισπανίας αυξήθηκαν 11% τον Δεκέμβριο, σηματοδοτώντας τον 12ο συνεχόμενο μήνα αύξησης. Για το σύνολο του έτους, οι πωλήσεις της Ισπανίας αυξήθηκαν κατά 16 τοις εκατό.

Ήταν επίσης ένας καλός μήνας για plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά. Οι πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 24%, η ζήτηση για plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε κατά 41% και οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων σημείωσαν άλμα 71% τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με τους αριθμούς της Dataforce.

Πηγή: topgeargreece.gr

Διαβάστε ακόμα: 
– Υποχρεωτικό το μαύρο κουτί στα αυτοκίνητα από τον Ιούλιο-πώς λειτουργεί
– Τι αποκαλύφθηκε και η Toyota σταματάει την αποστολή 10 μοντέλων
– Συνέντευξη Ανδρέας Χριστοφορίδης: O επικεφαλής Hyundai-Kia μιλάει για όλα

Related posts

Ο λόγος που η Toyota δεν θα αλλάξει πολύ το επόμενο RAV4

protothema.gr

Video: Δείτε 5 εμβληματικά Volvo στο νέο μουσείο της φίρμας

James Rollner

F1 GP ΗΠΑ Sprint: Εύκολη νίκη για τον Max Verstappen

timesadmin

Το Tesla Cybertruck κάνει τα πάντα, σύμφωνα με το νέο του διαφημιστικό σποτ

timesadmin

Αποκαλύφθηκε το Audi A6 e-tron: Το πρώτο ηλεκτρικό Avant με 750 χλμ. αυτονομίας

wp-needuser

Τα σχέδια της DS για αναγέννηση ενός θρυλικού μοντέλου

protothema.gr