Τι-κερδίζει-η-suzuki-από-την-συνεργασία-με-την-toyota
AYTOKINHTO

Τι κερδίζει η Suzuki από την συνεργασία με την Toyota

Η Suzuki, διάσημη για τα μικρά και χρηστικά μοντέλα της, σχεδιάζει να τα κάνει ακόμη πιο ευέλικτα και ελαφρά στο πλαίσιο μιας νέας τεχνολογικής στρατηγικής που περιλαμβάνει τη συνεργασία με την Toyota, στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και του λογισμικού.

Ο πρόεδρος Toshihiro Suzuki ανέλυσε το σχέδιο σε συνέντευξη Τύπου στις 17 Ιουλίου, λέγοντας ότι η μεγαλύτερη πρόκληση θα είναι η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Για να επιτύχει τους στόχους της, η Suzuki θα στηριχθεί εν μέρει στη γιγαντιαία σύμμαχό της Toyota, δήλωσε ο πρόεδρος. Η Toyota θα βοηθήσει τη Suzuki όχι μόνο με τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης αλλά και με τα συστήματα υπολογιστών που χρειάζεται η δεύτερη -και μικρότερη σε μέγεθος- εταιρεία για να εξελίξει τα μελλοντικά μοντέλα που θα καθορίζονται από το λογισμικό. Ωστόσο, η συνεργασία θα βοηθήσει και την Toyota, η οποία κατέχει ποσοστό 5% στη Suzuki, δίνοντας ώθηση στην επένδυσή της.

Άλλοι εταίροί της, συμπεριλαμβανομένης της Subaru και της Mazda, έχουν δηλώσει ότι θα επωφεληθούν από την εξελισσόμενη τεχνολογία της Toyota, της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια η πρακτική του διαμερισμού του κόστους εξέλιξης μεταξύ των κατασκευαστών είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη.

Η Subaru, συνεργάζεται με την Toyota για τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητά της, ενώ ήδη χρησιμοποιεί τα υβριδικά της συστήματα για τα αντίστοιχα μοντέλα της. Με τη σειρά της, η Mazda ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να υιοθετήσει το λειτουργικό σύστημα Arene που εξελίσσει η θυγατρική εταιρία Woven by Toyota.

Ο Suzuki συνόψισε τον οδικό χάρτη της εταιρείας του με τις λέξεις-κλειδιά “μικρότερα, λιγότερο, ελαφρύτερα, συμπαγή, ομορφιά”. Στο σύνολό της, αυτή η στρατηγική θα βοηθήσει την αυτοκινητοβιομηχανία να περιορίσει το κόστος και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, τόσο κατά την κατασκευή όσο και κατά τη χρήση των αυτοκίνητών της. Χαρακτηριστικά, η εταιρία ανακοίνωσε ότι το επόμενο Alto θα είναι περίπου κατά 220 ελαφρύτερο από το υπάρχον μοντέλο.

Τα ελαφρύτερα οχήματα θα επιτρέψουν λιγότερο δαπανηρά συστήματα ηλεκτροκίνησης, όπως οι ήπιες υβριδικές διατάξεις των 48V, στις οποίες θερμικοί κινητήρες με απόδοση 48 ίππων μπορούν να συνδυαστούν με ηλεκτροκινητήρες μόλις 2 KW. Αυτό θα βοηθήσει τη Suzuki να παραμείνει ανταγωνιστική, με δεδομένο ότι οι μεγαλύτερες αγορές της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκονται σε χώρες όπως η Ινδία και περιοχές όπως η Ανατολική Ευρώπη, που ο ανταγωνισμός μεταξύ των προσιτών αυτοκινήτων είναι έντονος.

“Νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση της ηλεκτρική ισχύος (…) χωρίς να κάνουμε το όχημα πολύ βαρύ”, δήλωσε η Suzuki. “Θα έχουμε συζητήσεις με την Toyota για να αναπτύξουμε ένα υβριδικό που θα ταιριάζει στη Suzuki και που θα είναι επίσης καλό για το μέλλον αλλά και για την Toyota”, είπε ακόμη.

Πέρυσι, η Toyota ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη Suzuki και τη θυγατρική της Daihatsu, για να εξελίξουν και να κατασκευάσουν από κοινού ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρό van, που θα διατίθεται και από τις τρεις μάρκες. Η Suzuki ανακοίνωσε πέρσι, ότι μέχρι το 2030 σχεδιάζει να παρουσιάσει έξι ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ιαπωνία, πέντε στην Ευρώπη και έξι στην Ινδία. Μέχρι τότε, περίπου το 20% των πωλήσεών της στην Ιαπωνία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ενώ τα υπόλοιπα θα είναι υβριδικά.

Η εταιρία προβλέπει ότι η αναλογία αυτή θα είναι αντίστροφη στην Ευρώπη, με τα EV να κατέχουν το 80% των πωλήσεων της. Αντίθετα, στην Ινδία (που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Suzuki αντιπροσωπεύοντας το 55% των παγκόσμιων πωλήσεων της) η εταιρεία αναμένει ότι μέχρι το 2030, το 60% των μοντέλων που διαθέτει θα εξακολουθούν να έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν και το model mix των πωλήσεων θα περιλαμβάνει και εκδόσεις με καύσιμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον, όπως το φυσικό αέριο και τα μίγματα αιθανόλης.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Επίσημο: F1 Grand Prix στη Μαδρίτη το 2026-δείτε το σχέδιο της υβριδικής πίστας

timesadmin

Τα coupe αυτοκίνητα κινδυνεύουν με εξαφάνιση-τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία και η χώρα που τα σώζει

protothema.gr

9 αξέχαστες στιγμές στο F1 GP Μονακό (εικόνες, video)

protothema.gr

Πόσο πουλήθηκε τελικά η σπάνια Ferrari 250 GTO

timesadmin

Συνέντευξη Ανδρέας Χριστοφορίδης: O επικεφαλής Hyundai-Kia μιλάει για όλα

timesadmin

Το Zeekr CX1E είναι ένας ακόμη ανταγωνιστής του Tesla Model Y

wp-needuser