Τα-plug-in-υβριδικά-της-byd-θα-έχουν-τιμές-συμβατικών-στην-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Τα plug-in υβριδικά της BYD θα έχουν τιμές συμβατικών στην Ευρώπη

Η BYD σχεδιάζει να πουλάει στην Ευρώπη υβριδικά αυτοκίνητα plug-in πιο κοντά στις τιμές των αντιπάλων τους με κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, δήλωσε κορυφαίο στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η BYD έχει επικεντρωθεί μέχρι στιγμής στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών στην Ευρώπη, αλλά αργότερα φέτος η αυτοκινητοβιομηχανία θα λανσάρει το υβριδικό plug-in SUV Seal U DM-i, καθώς επιδιώκει να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για PHEV.

Η εταιρεία θα το ακολουθήσει με ένα άλλο PHEV το επόμενο έτος, δήλωσε ο Michael Shu, διευθύνων σύμβουλος της BYD Europe, στη Σύνοδο Κορυφής των Financial Times Future of the Car Summit.

Η BYD θα ανοίξει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο επιβατικών αυτοκινήτων στο Szeged της Ουγγαρίας. Η εταιρεία δήλωσε ότι το εργοστάσιο θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και plug-in υβριδικά για την ευρωπαϊκή αγορά.

Ο Shu δήλωσε στη Σύνοδο Κορυφής για το Μέλλον του Αυτοκινήτου ότι η BYD στοχεύει να γίνει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. “Είμαστε βέβαιοι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε σε ηγετική θέση μέχρι το 2030”, δήλωσε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: O CEO της BYD Ευρώπης Michael Shu μιλάει για όλα

Η BYD θα μπορούσε επίσης να ανοίξει ένα κέντρο Ε&Α στην Ευρώπη για να συμπληρώσει το εργοστάσιο αυτοκινήτων, δήλωσε ο Shu.

Οι πωλήσεις plug-in υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 10% το πρώτο τρίμηνο σε 253.864, με αιχμή του δόρατος τα Volvo XC60, Ford Kuga και Mercedes GLC.

Η BYD λέει ότι τα υβριδικά plug-in της Dual Mode, ή DM, χρησιμοποιούνται σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία το 65% του χρόνου, με βάση δεδομένα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα που έχουν διανύσει συνολικά 9,7 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα (έξι δισεκατομμύρια μίλια).

Η BYD πωλεί μόνο BEV και plug-in υβριδικά στην Κίνα μετά τον τερματισμό των πωλήσεων αμιγώς ICE συστημάτων κίνησης πέρυσι. Οι πωλήσεις ήταν ισομερώς κατανεμημένες μεταξύ των δύο τεχνολογιών πέρυσι, δήλωσε η BYD. Η μάρκα ήταν ο μεγαλύτερος πωλητής στην Κίνα το 2023, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τη Volkswagen.

Η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία DM της BYD στα υβριδικά αυτοκίνητά της στην Κίνα, στο πλαίσιο μιας διευρυμένης σχέσης μεταξύ των δύο εταιρειών, αναφέρει δημοσίευμα του περιοδικού Caijing που εδρεύει στο Πεκίνο την Τετάρτη.

Η BYD παρουσίασε το πρώτο της PHEV, το F3DM, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2008. Η τεχνολογία βρίσκεται πλέον στην πέμπτη γενιά της, δήλωσε ο Shu.

Το φθηνό Seagull έρχεται Ευρώπη

Η BYD εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να αναθεωρήσει το μικρό EV Seagull για να επιτρέψει τις πωλήσεις στην Ευρώπη, δήλωσε ο Shu στη σύνοδο κορυφής της Financial TImes. Το Seagull παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης πέρυσι και έκτοτε έχει γίνει επιτυχία στην Κίνα, με τιμές που ξεκινούν κάτω από 10.000 ευρώ. 

“Έχουμε λάβει πολλά αιτήματα [για το αυτοκίνητο] μέσω του συνεργάτη μας αντιπροσώπου από τους πελάτες μας”, δήλωσε ο Shu. “Αλλά υπάρχει πολλή μηχανολογική δουλειά που πρέπει να κάνουμε”.

Η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα πρέπει να κοστίζει λιγότερο από 20.000 ευρώ στην Ευρώπη, δήλωσε ο Shu.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

H Kia ετοιμάζεται να παρουσιάσει το EV5-τι ξέρουμε για το νέο ηλεκτρικό SUV

timesadmin

Αυτά είναι τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα που θα δούμε στο Goodwood

wp-needuser

Δείτε τα πιο περίεργα αυτοκίνητα που έχουν μπει στην πίστα του Nurburgring (video)

protothema.gr

CES 2024: H Mercedes θα αποκαλύψει νέο εικονικό βοηθό MBUX με τεχνητή νοημοσύνη

timesadmin

Πώς το Land Rover Defender “κανιβαλίζει” τις πωλήσεις του Discovery

timesadmin

Προσφορές έως και 1.500 ευρώ για Aprilia και Moto Guzzi

timesadmin