Τα-ταξί-χωρίς-οδηγό-της-baidu-έχουν-κάνει-7-εκατομμύρια-πληρώμενες-διαδρομές
AYTOKINHTO

Τα ταξί χωρίς οδηγό της Baidu έχουν κάνει 7 εκατομμύρια πληρώμενες διαδρομές

Στις 22 Αυγούστου, η Baidu αποκάλυψε ότι η πλατφόρμα μετακίνησης αυτόνομων ταξί Apollo Go πραγματοποίησε περίπου 899.000 διαδρομές το δεύτερο τρίμηνο του 2024, μια αύξηση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Από τις αρχές του έτους μέχρι τις 28 Ιουλίου, το Apollo Go έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 7 εκατομμύρια διαδρομές. Σε σύγκριση με την υπηρεσία ρομποτάξι της Google που προσφέρει η Waymo, η εταιρεία γνωστοποίησε την Τρίτη ότι πλέον πραγματοποιεί περισσότερες από 100.000 πληρωμένες διαδρομές κάθε εβδομάδα στο Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο και το Φοίνιξ μαζί.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Pacific Securities, μιας κινεζικής επενδυτικής τράπεζας και χρηματιστηριακής εταιρείας, το μέγεθος της αγοράς των ρομποταξί στην Κίνα αναμένεται να ξεπεράσει τα 1,18 τρισ. γιουάν (περίπου 148,4 δισ. ευρώ) και τα 2,93 τρισ. γιουάν (περίπου 368,2 δισ. ευρώ) το 2025 και το 2030, αντίστοιχα.

Πριν από μια δεκαετία

Η ιστορία της Baidu με τα οχήματα χωρίς οδηγό χρονολογείται από το 2013, όταν η εταιρεία δημιούργησε έναν επιχειρηματικό όμιλο ευφυούς οδήγησης. Εκείνη τη χρονιά, η Baidu κυκλοφόρησε το “Apollo Project” στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Στη συνέχεια, το 2017, η εταιρεία εγκαινίασε την Apollo Open Platform, μια τεχνολογική πλατφόρμα ανοικτού κώδικα για αυτοκινούμενα οχήματα.

Εκείνη την εποχή, ο Wang Jin, τότε επικεφαλής της επιχείρησης αυτόνομων αυτοκινήτων της Baidu, δήλωσε για τον ραγδαία αναπτυσσόμενο κλάδο: “Τρία χρόνια για να υλοποιήσουμε την εμπορική εφαρμογή, πέντε χρόνια για να επιτύχουμε μαζική παραγωγή και δέκα χρόνια για να αλλάξουμε τον τρόπο που ταξιδεύουμε”.

Το 2019, η Baidu ασχολήθηκε εκτενώς με τα ρομποτάξι, στα οποία μέσω της εφαρμογής Apollo Go ξεκίνησε επανδρωμένες υπηρεσίες δοκιμαστικής λειτουργίας στην Κίνα.

Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η Baidu ανακοίνωσε επίσημα στην Apollo Day ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα αναμένεται να βγάλει τα έξοδά της στην πόλη Wuhan μέχρι το τέλος του 2024 και να είναι κερδοφόρα μέχρι το 2025.

Προηγουμένως, ο Wang Yunpeng, αντιπρόεδρος της Baidu, μοιράστηκε ότι το συνολικό κόστος του ρομποτικού ταξί 5ης γενιάς Apollo Go ήταν 480.000 γιουάν (60.385 ευρώ) και ότι το όχημα μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα για πέντε χρόνια.

Για την περαιτέρω μείωση του κόστους, η Baidu ανακοίνωσε τον Μάιο του τρέχοντος έτους ότι το κόστος του ρομποταξί 6ης γενιάς (γνωστό ως RT6) έχει μειωθεί στα 204.600 γιουάν (25.475 ευρώ ) και σχεδιάζει να αναπτύξει 1.000 μονάδες το τέταρτο τρίμηνο για να επιτύχει λειτουργία 24/7 στην πόλη Wuhan.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κύριο σύστημα αυτόνομης οδήγησης του RT6 παρέχεται από την Hesai και περιλαμβάνει τέσσερα LiDAR AT128 υπερ-υψηλής ευκρίνειας προσφέροντας εμβέλεια ανίχνευσης έως και 200 μέτρα.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Η αλήθεια για την ακτινοβολία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

wp-needuser

Ποιο Ford είναι ετοιμοπαράδοτο και με μηδενικό φόρο εταιρικού οχήματος

protothema.gr

Ήρθε στην Ελλάδα το νέο Skoda Kodiaq-τιμές, εκδόσεις

James Rollner

Video: Είδαμε από κοντά το Polestar Synergy και είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό

timesadmin

Δοκιμή Jeep Avenger: Ηλεκτρικό και καθαρόαιμο SUV πόλης

timesadmin

Πόσο πουλήθηκε το πρώτο Cybertruck που βγήκε σε δημοπρασία

protothema.gr