Πώς-λειτουργεί-η-τεχνολογία-hybrid+-στο-νέο-mg3
AYTOKINHTO

Πώς λειτουργεί η τεχνολογία Hybrid+ στο νέο MG3

Η MG λανσαρίστηκε εκ νέου στην ελληνική αγορά τον περασμένο Σεπτέμβρη με μια νέα γκάμα μοντέλων κυρίως ηλεκτρικών. Σταδιακά, το portfolio μοντέλων διευρύνθηκε με την πιο πρόσφατη έλευση αυτή της σειράς MG3 που φέρει ένα νέο υβριδικό σύστημα με την ονομασία Hybrid+.

Το τι ακριβώς ευαγγελίζεται η νέα υβριδική τεχνολογία της MG θα το αναλύσουμε παρακάτω. Προς το παρόν θα καταγράψουμε τα εμπορικά διαπιστευτήρια του νέου μοντέλου που συμμετέχει στην κατηγορία supermini με αιχμή του δόρατος την καλή σχέση τιμής-απόδοσης.

Το MG3 διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού: Excite, Exclusive και Luxury σε μια έκδοση κινητήρα με τη νέα τεχνολογία Hybrid+. To πακέτο εξοπλισμού ακόμα και στην βασική έκδοση είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητικό και περιλαμβάνει εκτός των άλλων, αυτόματο κλιματισμό, adaptive cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος μαζί με κάμερα οπισθοπορείας κ.α.

Η αμέσως επόμενη έκδοση Exclusive έχει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, keyless entry ενώ η κορυφαία έκδοση Luxury έχει το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS μαζί με θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, επενδύσεις από οικολογικό δέρμα και ύφασμα αλλά και την κάμερα περιμετρικής θέασης 360 μοιρών. Οι δε προτάσεις για το χρώμα του αμαξώματος είναι 7 μεταξύ αυτών και ένα φανταχτερό κίτρινο.

Το supermini της MG ξεκινά από τα 20.450 ευρώ και φθάνει μέχρι τα 22.950 ευρώ. Όπως σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, έτσι και στο MG3 υπάρχει σε ισχύ εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών που συνοδεύεται από 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο και 7 χρόνια οδικής βοήθειας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ονομάζεται τριπλή φροντίδα “Triple 7”.

Κατά τα λοιπά το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας σε ότι αφορά την ασφάλεια και την υποβοήθηση οδήγησης. Διαμέσου της τεχνολογίας MG Pilot υπάρχουν συστήματα αυτόματης πέδησης, έλεγχο μεγάλης σκάλας φώτων, περιοριστής ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης, επόπτευση τυφλού σημείου, αυτορυθμιζόμενο σύστημα διατήρησης ταχύτητας κ.ά.

Τεχνολογία Hybrid+

Το νέο υβριδικό σύστημα της MG (Hybrid+) βρίσκει πρώτη εφαρμογή στο μοντέλο MG3. Πρόκειται για ένα αποδοτικό σύστημα που προσφέρει συνδυαστική ισχύ 195 ίππων και αποτελείται από ένα θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα 100kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 1,83 kWh – από τις μεγαλύτερες σε αυτού του τύπου την υβριδική τεχνολογία.

MG3 hybrid+

Το σύστημα εξασφαλίζει ένα ευρύ φάσμα απόδοσης ισχύος σε όλο το εύρος στροφών, επιτρέποντας και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με ταχύτητες έως 80 χλμ./ώρα. Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και σε αστική χρήση, το σύστημα λειτουργεί πρωτογενώς και ηλεκτρικά παρουσιάζοντας συνδυαστική κατανάλωση 4,4 λίτρων ανά 100 χλμ.

Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις ενεργητικής ασφάλειας με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 8” όταν ο χρόνος για τις ρεπρίζ από 80-100 χλμ./ώρα απαιτεί χρόνο μόλις 5”. Επιδόσεις οι οποίες παραπέμπουν σε μικρά hot hatchback ή μοντέλα GT συμβατικής τεχνολογίας.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

F1 GP Μονακό: Η εντυπωσιακή βουτιά του Leclerc μετά τη νίκη

wp-needuser

Είναι αβέβαιο το μέλλον των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων;

timesadmin

Toyota: Τι αλλάζει στην παραγωγή ηλεκτρικών και απειλεί πλέον την Tesla

protothema.gr

Αξίζει να ακούσεις τον απίθανο ήχο του ηλεκτρικού Abarth 500e (video)

timesadmin

Η Porsche Vision 357 Speedster είναι μια ωδή για τα 75 χρόνια της φίρμας

timesadmin

Video: Κάνοντας unboxing την Mercedes-Maybach S680 της απόλυτης χλιδής

timesadmin