Η Porsche ολοκλήρωσε τις εξαντλητικές δοκιμές της πρώτης υβριδικής Porsche 911 και ανακοίνωσε την ημερομηνία παρουσίασης του αυτοκινήτου.
Η Porsche ολοκλήρωσε την εξέλιξη της πρώτης υβριδικής Porsche 911 στην 61χρονη ιστορία του μοντέλου. Οι μηχανικοί στη Στουτγάρδη είναι πλέον ικανοποιημένοι ότι σχεδόν 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα ανελέητων δοκιμών σε μια σειρά από απαιτητικά περιβάλλοντα τους άφησαν ένα αυτοκίνητο αντάξιο του σήματος.
Η αποκάλυψη της νέας υβριδικής Porsche 911 θα μεταδοθεί στο κοινό στις 28 Μαΐου. “Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 σε κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο”, δήλωσε ο Frank Moser, αντιπρόεδρος της σειράς 911 και 718.
Αυτό περιελάμβανε υψηλά φορτία του συστήματος μετάδοσης κίνησης σε απότομα ορεινά περάσματα και την ταλαιπωρία από την κίνηση με στάση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον, πρόσθεσε ο Moser.
“Η νέα 911 αντιμετώπισε ακόμη και τις πιο δύσκολες προκλήσεις με αυτοπεποίθηση. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι”. Όπως είναι ήδη γνωστό, το νέο υβριδικό μοντέλο αναμένεται να συμπληρώσει τη γκάμα των Porsche 911 με κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι να τις αντικαταστήσει.
Προς το παρόν, τουλάχιστον, το υβριδικό σύστημα κίνησης αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο άλμα στο σύστημα κίνησης της 911 στην ένδοξη 61χρονη ιστορία του αυτοκινήτου. “Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, δήλωσε ο Moser.
Τόσο δυναμική, στην πραγματικότητα, που στα χέρια του πρώην οδηγού αγώνων και σημερινού πρεσβευτή της Porsche, Jorg Bergmeister, το υβριδικό έκανε το γύρο του Nürburgring σε 7 λεπτά και 16,934 δευτερόλεπτα. Πράγμα που σημαίνει πως ήταν κατά 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προκάτοχό της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
“Έχουμε περισσότερη πρόσφυση, σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και η αυθόρμητη απόκριση του υβριδικού συστήματος επιδόσεων είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα”, δήλωσε ο Bergmeister.
Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη λεπτομέρειες σχετικά με τις ιδιαιτερότητες του υβριδικού συστήματος κίνησης, αν και σίγουρα μεγάλο μέρος της έρευνας και ανάπτυξης έχει διαρρεύσει από τις προσπάθειες της εταιρείας στην πίστα με το αγωνιστικό όχημα αντοχής 963 που έχει αγωνιστεί στο Le Mans και αλλού.
Σχετικά με το μέλλον της Porsche 911 δεν έχει γίνει καμία αναφορά για μια αμιγώς ηλεκτρική παραλλαγή, έστω και αν η Porsche έχει δεσμευτεί για τον εξηλεκτρισμό σε όλη την υπόλοιπη γκάμα της. Ήδη η Taycan είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, ενώ μια ηλεκτρική Macan είναι διαθέσιμη προσφάτως, παράλληλα με το μοντέλο με θερμικό κινητήρα.
Υπάρχουν σχέδια για ηλεκτροκίνητες εκδόσεις της 718 μέχρι τα μέσα της δεκαετίας και μια ηλεκτρική Cayenne θα ακολουθήσει, ενώ ένα άλλο ηλεκτρικό SUV που θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne θα κάνει το ντεμπούτο του λίγο αργότερα.