AYTOKINHTO

Πόσο πιο φθηνή είναι η ηλεκτρική Maserati GranCabrio από την συμβατική

Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση Folgore της Maserati GranCabrio είναι πιο ισχυρή και πιο γρήγορη από την αντίστοιχη έκδοση Trofeo με συμβατική τεχνολογία. Εσχάτως αποδείχθηκε πως είναι και πιο φθηνή καταρρίπτοντας ένα ακόμα σύγχρονο στερεότυπο πως τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν μπορεί να είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα τεχνολογίας ICE.

Top Gear TEAM

Maserati GranCabrio Folgore

Η Maserati προσφέρει την GranCabrio Folgore, το τρίτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της, με τιμή εκκίνησης χαμηλότερη κατά περίπου 25.000 ευρώ από την κορυφαία έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).

Η ηλεκτρική cabrio GranCabrio Folgore θα ξεκινά από τα 210.700 ευρώ στην Ιταλία, όταν η βασική τιμή της GranCabrio Trofeo με συμβατική τεχνολογία βρίσκεται στα 235.800 ευρώ, ανακοίνωσε προσφάτως η εταιρεία στα πλαίσια εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία στη Modena.

Και το παράδοξο συνεχίζεται αν συγκρίνουμε και τις αποδόσεις των δύο μοντέλων όπου το ηλεκτρικό όχι μόνο είναι κατά 208 ίππους πιο ισχυρό (συνολικά 750 ίπποι) από το θερμικό των 542 ίππων αλλά και πιο γρήγορο κατά ένα δευτερόλεπτο, στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.

Maserati GranCabrio Folgore

Φθηνότερη η ηλεκτρική Maserati GranCabrio Folgore στην Ιταλία από την αντίστοιχη συμβατική έκδοση Trofeo.

Η συγκεκριμένη συνθήκη καταρρίπτει και έναν μύθο – τουλάχιστον στα αυτοκίνητα επιδόσεων – όπου τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβότερα από εκείνα με συμβατική τεχνολογία. Κάτι που σήμερα ισχύει για την πλειονότητα των συγκρίσεων.

Γενικώς, η Maserati δυσκολεύεται στην ευρωπαική αγπρά, όπου οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου μειώθηκαν κατά 42% σε 1.403 μονάδες, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Dataforce. Από αυτό τον όγκο πωλήσεων μόνο 44 μονάδες αφορούσαν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Ειδικότερα, ταξινομήθηκαν 32 GranTurismo Folgores και 12 Grecale Folgores.

Παρά τη μειωμένη ζήτηση για EVs το πρώτο τρίμηνο σε βασικές αγορές όπως η Γερμανία (-14%), η Ιταλία (-18%) και η Σουηδία (-19%), η Maserati επιβεβαίωσε τον στόχο της να γίνει αποκλειστικά ηλεκτρική φίρμα μέχρι το 2028.

Maserati GranCabrio Folgore

Η πλήρως ηλεκτρική γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να ολοκληρωθεί το 2027 με την άφιξη της επόμενης γενιάς του μεγάλου SUV Levante. Επίσης έχει προγραμματιστεί ο ηλεκτρικός διάδοχος της Quattroporte για το 2028.

Οχι στην πώληση της Maserati σε κινέζους

Εν τω μεταξύ ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι είχε λάβει “έμμεση προσφορά” για την πώληση της Maserati, αλλά αρνήθηκε. Η προσφορά που απορρίφθηκε ήταν από μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με το ιταλικό περιοδικό Quattroruote.

Τόσο η GranCabrio όσο και η GranTurismo Folgore συναρμολογούνται είναι στο εργοστάσιο Mirafiori της μητρικής Stellantis, κοντά στο Τορίνο, μαζί με τα αντίστοιχα ICE αδέρφια τους.

Η Grecale Folgore συναρμολογείται μαζί με τις θερμικές εκδόσεις στο εργοστάσιο της Stellantis στο Cassino της Ιταλίας, όπου κατασκευάζονται επίσης το μεσαίο sedan Alfa Romeo Giulia και το μεσαίο SUV Stelvio.

Related posts

To Citrοen Ami τώρα και σε cargo για να το φορτώνεις

timesadmin

Το άγνωστο VW Golf GTI Roadster-γιατί υπάρχει μόνο ένα (εικόνες)

wp-needuser

F1: Πόσες και πού είναι οι κάμερες στο μονοθέσιο

protothema.gr

Η DFSK ήρθε στην Ελλάδα-δείτε μοντέλα και τιμές

wp-needuser

Volvo EM90: Το πρώτο MPV της φίρμας είναι ένα σουηδικό σαλόνι σε τροχούς

timesadmin

Video: Το Mini Cooper Type 10 είναι ίσως το καλύτερο restomod που υπάρχει

timesadmin