6.4 C
London
Wednesday, March 12, 2025

Πόσο απαιραίτητος είναι ο ήχος στο ηλεκτρικό Golf GTI;

Date:

Related stories

Μπακογιάννη για Σαμαρά: Δεν είναι η πρώτη φορά που στρέφεται κατά της παρατάξεως, αυτός είναι

Για τις δικαστικές και πολιτικές εξελίξεις της τραγωδίας στα Τέμπη, τη στάση του Αντώνη Σαμαρά και τα επικοινωνιακά λάθη της κυβέρνησης, μίλησε η Ντόρα Μπακογιάννη στον ΣΚΑΪ. Αρχικά, αναφέρθηκε στην επικείμενη αγόρευση της Εισαγγελέως για το Μάτι, λέγοντας πως «είναι μια πρωτοφανής τραγωδία αυτή η οποία έχει γίνει στο Μάτι, δεν θα την ξεχάσω ποτέ…

Βουλή: Στις 27 Μαρτίου η ενημέρωση Μητσοτάκη για τα εξοπλιστικά

Βουλή: Στις 27 Μαρτίου η ενημέρωση Μητσοτάκη για τα εξοπλιστικά Αρχικά ο πρωθυπουργός είχε ζητήσει να ενημερώσει το σώμα την Τρίτη 18 Μαρτίου Για την Πέμπτη, 27 Μαρτίου μετατέθηκε η ενημέρωση της ολομέλειας της Βουλής από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, «για τον προγραμματισμό των αμυντικών εξοπλισμών και την αμυντική πολιτική της χώρας», σύμφωνα με νεότερη…

Νατσιός: Ο Παπαδόπουλος ενήργησε αυτοβούλως και με προσωπική ευθύνη

Νατσιός: Ο Παπαδόπουλος ενήργησε αυτοβούλως και με προσωπική ευθύνη Ο πρόεδρος της Νίκης είπε ότι κατανοεί την αγανάκτηση και τις ενέργειες του βουλευτή του Ο πρόεδρος του κόμματος Νίκη, Δημήτρης Νατσιός, μίλησε στον ΑΝΤ1, σχετικά με το επεισόδιο που διαδραματίστηκε στην Εθνική Πινακοθήκη, με πρωταγωνιστή τον βουλευτή του κόμματος, Νίκο Παπαδόπουλο. «Ο βουλευτής, ενέργησε αυτοβούλως…

Ο Μητσοτάκης βλέπει υπουργούς και βουλευτές ενόψει ανασχηματισμού, αλλά δεν ανοίγει τα χαρτιά του

Με τον ανασχηματισμό υπό συζήτηση, αλλά όχι ακόμα σχηματοποιημένο, ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει ραντεβού και επαφές με υπουργούς και συνεργάτες του, επιχειρώντας να καταλήξει στις τελικές του αποφάσεις. Κάτι που αναμένεται να γίνει πιθανότατα ως την Παρασκευή, αν και κάποιοι δεν αποκλείουν οι ανακοινώσεις του νέου κυβερνητικού σχήματος να πάρουν και ελαφρά παράταση για το…

Ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer, εκφράζει τις αμφιβολίες του σχετικά με την αναγκαιότητα το ηλεκτρικό Golf να διαθέτει εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και ψεύτικο ήχο κινητήρα.

Top Gear TEAM

Volkswagen ID. GTI Concept

Το επόμενο Golf GTI θα είναι ηλεκτρικό. Αυτό το γνωρίζουμε εδώ και καιρό. Αυτό που δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει, είναι οι λεπτομέρειες αυτής της επιλογής που έκανε η VW. Εκτός από το ότι θα κατασκευαστεί στη νέα πλατφόρμα SSP της VW, η οποία αναμένεται γύρω στο 2028.

Τώρα όμως ο Thomas Schafer, Διευθύνων Σύμβουλος των επιβατικών αυτοκινήτων της Volkswagen, μας έδωσε τις πρώτες ενδείξεις, αφού έβαλε τους μηχανικούς να φτιάξουν μερικά δοκιμαστικά αυτοκίνητα ώστε να έρθουν σε επαφή με αυτά τα κορυφαία στελέχη της VW.

Volkswagen ID. GTI Concept

Από την πρώτη στιγμή, ο Schafer επιμένει ότι μια μεγάλη, βαριά μπαταρία δεν θα μετατρέψει το Golf GTI σε ένα ακόμη αόριστα γρήγορο ηλεκτρικό μοντέλο. “Με μερικά πράγματα, όπως διαχωριστές ροπής και ούτω καθεξής, μπορείτε πραγματικά να δουλέψετε την αίσθηση οδήγησης ενός GTI σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο“, λέει. “Μερικές φορές [είναι] ακόμα καλύτερο λόγω της επιτάχυνσης και του χειρισμού“.

Ta GTX δεν είναι GTI

Η Volkswagen έχει ήδη εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρικών μοντέλων επιδόσεων, με τη σειρά GTX, αλλά θα στοιχηματίζαμε στο ότι δεν θα βρούμε ποτέ ιδιοκτήτη ενός Golf GTI που να πιστεύει ότι το ID.3 GTX είναι πιο διασκεδαστικό.

Volkswagen ID. GTI Concept

“Ναι, συμφωνούμε”, παραδέχεται ο Schafer. “Αλλά το θέμα είναι ότι μπορείς να κάνεις διασκεδαστικό ένα ηλεκτρικό αν το βάλεις στο μυαλό σου. Είναι το GTX ένα ηλεκτρικό GTI; Όχι, δεν είναι. Αν βάλουμε το logo GTI, φροντίζουμε να είναι ένα κανονικό GTI. Έχει όλο το DNA, και μετά βάζουμε τη σφραγίδα μας πάνω του. Διαφορετικά, μην το αποκαλείτε έτσι. Να είστε πολύ προσεκτικοί. Αν ονομάζεται GTI, καλύτερα να είναι GTI.

Είναι ένα εμβληματικό logo από μόνο του, και η ιδέα να το χάσουμε αυτό στο μέλλον είναι απλά γελοία. Γι’ αυτό και εργαζόμαστε πάνω στο πώς θα φέρουμε το GTI στο μέλλον;. Το GTI δεν είναι απαραίτητα ο βρυχηθμός του κινητήρα. Είναι ένας τρόπος ζωής και ένα συναίσθημα“, τονίζει ο Schafer.

Ο ήχος και το Ioniq 5 N

Α, ναι, ο ήχος. Το Ioniq 5 N είναι σίγουρα το πρώτο ηλεκτρικό hot… crossover που έχει ασχοληθεί με το όλο θέμα του παραγόμενου ήχου. Ο Schafer το οδήγησε και κράτησε σημειώσεις: “Σίγουρα θα παίξει ρόλο. Το ερώτημα είναι η προσαρμογή και πώς εκτελείται;”

Τα περισσότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα στο δρόμο τα βρίσκω πολύ τεχνητά. Το έχεις ενεργοποιημένο για τις πρώτες δύο εβδομάδες και μετά το απενεργοποιείς γιατί οι άνθρωποι δεν το χρειάζονται πραγματικά.

Υπάρχει πάντα αυτή η σκληροπυρηνική μερίδα του κόσμου που ακολουθεί: “Πρέπει να είναι έτσι, η μετάδοση, ο θόρυβος. Οδηγώ αυτοκίνητα στην ομάδα μας που δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό, και εξακολουθούμε να διασκεδάζουμε απίστευτα χωρίς τον θόρυβο, χωρίς τις αλλαγές ταχυτήτων“.

Ο κόσμος είναι μοιρασμένος

Οι εικονικές αλλαγές ταχυτήτων. Άλλο ένα τέχνασμα που το 5 N έχει υιοθετήσει πλήρως, και μάλιστα με επιτυχία. “Από τεχνική άποψη, είναι σίγουρα εφικτό“, λέει ο Schafer. “Είναι μια συζήτηση για το αν οι άνθρωποι το θέλουν πραγματικά και φαίνεται πως είναι μοιρασμένοι.”

Μίλα με τον κόσμο. Κάποιοι λένε “Εξαιρετικό! Είναι σαν το παλιό, φέρνει πίσω την αίσθηση των θερμικών“. Οι άλλοι μισοί λένε “πφφφφ”. “Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαστε 100% αποφασισμένοι“, καταλήγει ο Schafer. Άραγε ποιο δρόμο θα επιλέξει τελικά να ακολουθήσει η VW;

Latest stories