Στο οικοσύστημα της Dacia ο όρος ECO-G σημαίνει τεχνολογία διπλού καυσίμου. Όλα τα μοντέλα της εταιρείας προσφέρονται από το εργοστάσιο με τεχνολογία κινητήρων που καταναλώνουν και τις δυο μορφές καυσίμου: βενζίνη και LPG.
Η Dacia είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει όλα τα μοντέλα της γκάμας του με κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG). Αυτό σημαίνει πως ο όρος ECO-G 100 συνοδεύει στην αγορά το Sandero Streetway και Sandero Stepway, το Duster και το Jogger.
Η εταιρεία παράγει μοντέλα διπλού καυσίμου από το 2010 έχοντας εξελίξει στο έπακρο την συγκεκριμένη τεχνολογία καθώς συνοδεύεται και από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.
Ένα όχημα διπλού καυσίμου – βενζίνης και LPG – λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του καθώς ο χρήστης μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο.
Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 της Dacia επιτυγχάνει αυτονομία ρεκόρ που φτάνει και μέχρι τα 1.500 χλμ. ανά ανεφοδιασμό, ανάλογα το μοντέλο. Το υγραέριο παραμένει ένα από τα φθηνότερα καύσιμα στην αγορά, κοστίζοντας λιγότερο από την βενζίνη, γεγονός που εξασφαλίζει κέρδος άνω των 40 ευρώ σε κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ.
Τα μοντέλα Dacia με την τεχνολογία ECO-G 100 είναι πιο ισχυρά από το αντίστοιχα των εκδόσεων βενζίνης ενώ είναι και πιο φειδωλά κατά 10% σε κατανάλωση καυσίμου και ρύπους.
Προσφάτως, η Dacia, μέλος του ομίλου της Renault, ανακοίνωσε την παραγωγή ενός εκατ. οχημάτων με την τεχνολογία ECO-G 100 σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται συνολικά η εταιρεία.