Με τρόπο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και βαρύγδουπος αποκαλύπτεται το ανανεωμένο Audi RS3 το οποίο πλέον έχει ρεκόρ χρόνου στο Nurburgring.
Με τρόπο που αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων η Audi αποκαλύπτει τις πρώτες εικόνες του ανανεωμένου Audi RS3 και υπόσχεται πως θα έχει καλύτερο χειρισμό χάρη στο αναβαθμισμένο σασί του. Για να το πιστοποιήσει αυτό μας ενημερώνει πως το νέο αυτοκίνητο σημείωσε ρεκόρ χρόνου για την κατηγορία του στο Nurburgring.
Πρώτα από όλα ας δούμε ποια είναι η κατηγορία του γιατί όπως πιθανώς γνωρίζεις τα ρεκόρ στο Nurburgring είναι μια περίεργη υπόθεση και συχνά μπερδευτική.
Το 7:33.123 λοιπόν που σημείωσε το ανανεωμένο Audi RS3 είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερο από το – μη εργοστασιακό – Honda Civic Type-R, του οποίου η εργοστασιακή έκδοση έχει σήμερα το ρεκόρ δικίνητων αυτοκινήτων με κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα και χρόνο 7:44, ενώ αντίστοιχα η BMW M2 είναι εκείνη που έχει σημειώσει το 7:38.71 για αυτοκίνητα με κίνηση στον πίσω άξονα. Αυτό σημαίνει πως το νέο Audi RS3 είναι πλέον το ταχύτερο compact αυτοκίνητο στο θρυλικό Nordschleife.
Οδηγός στην προσπάθεια αυτή της Audi ήταν ο Frank Stippler που οδήγησε ένα μοντέλο προπαραγωγής. Η επίδοση επετεύχθη χάρη στη βελτιστοποιημένη συμπεριφορά στις στροφές, επιτρέποντας στο νέο RS 3 να αναπτύξει την ευελιξία του ακόμη νωρίτερα και με πιο ελεγχόμενο τρόπο, όπως εξήγησε ο Frank Stippler.
“Αυτό ήταν το κλειδί για την επιτυχία μας”, τόνισε ο Γερμανός και πρόσθεσε, “Το νέο Audi RS3 στρίβει πιο πρόθυμα στην είσοδο χάρη στην τελειοποίηση των λεπτομεριεών – συμπεριλαμβανομένου του διανύσματος ροπής φρένων – που επιτρέπει στο όχημα να τοποθετηθεί νωρίτερα και για καλύτερη έξοδο στην στροφή. Το αποτέλεσμα είναι μια χαμηλότερη γωνία διεύθυνσης, η οποία οδηγεί σε λιγότερη τριβή και επιτάχυνση νωρίτερα. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ταχύτητα σε κάθε ευθεία μετά την στροφή”.
Η ισχύς του νέου Audi RS3 εξακολουθεί να παρέχεται από τον θρυλικό πεντακύλινδρο κινητήρα των 400 ίππων με ροπή και των 500 Νm ροπής. Σε συνδυασμό με τα ημισλίκ ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, το κεραμικό σύστημα φρένων, την ανάρτηση RS με προσαρμοστικό έλεγχο αποσβεστήρα και τη βελτιστοποιημένη ρύθμιση του πλαισίου, το 2.5 TFSI ωθεί τώρα το RS 3 ακόμα πιο ζωηρά γύρω από τις στροφές.
Το αναβαθμισμένο μοντέλο παραγωγής του RS 3 θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τα τέλη Αυγούστου.