Η Maserati φαίνεται πως αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα. Μόλις τον προηγούμενο μήνα, ο CEO της μάρκας απολύθηκε και τώρα μπορούμε να έχουμε μια αρκετά ξεκάθαρη απάντηση στο ερώτημα γιατί. Η οποία δίνεται από τα στοιχεία των πωλήσεων που δημοσιεύθηκαν από τη μητρική Stellantis.
Σύμφωνα με αυτά λοιπόν, τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, πωλήθηκαν μόλις 11.800 Maserati. Την ίδια περίοδο πέρυσι, οι πωλήσεις ήταν 20.400. Αλλά ακόμη και το περσινό νούμερο, είναι λιγότερο από το μισό από αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να πουλήσει η Maserati, δεδομένης της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται.
Η Grecale βρίσκεται αντιμέτωπη με ιδιαίτερα επιτυχημένα μοντέλα, όπως είναι οι BMW X3, Mercedes GLC Coupe και Porsche Macan.
Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, o διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ρωτήθηκε για τις χαμηλές πωλήσεις στη Maserati, καθώς και για τις άλλες ευρωπαϊκές premium μάρκες της Stellantis, την Alfa Romeo και την DS. Κι αυτό έγινε λίγες μόλις μέρες πριν ανακοινωθεί πως και ο ίδιος θα αποχωρήσει μετά τη λήξη του συμβολαίου του, στις αρχές του 2026.
Το πρόβλημα βρίσκεται στο μάρκετινγκ
Παρ’ όλ’ αυτά, ο Tavares είναι σε θέση να δώσει μια εικόνα της κατάστασης που βρίσκεται η πολυτελής ιταλική φίρμα. “Η Maserati είναι στο κόκκινο. Ο λόγος βρίσκεται στο μάρκετινγκ. Η μάρκα δεν είναι σωστά τοποθετημένη στην αγορά και το αφήγημα δεν είναι αυτό που θα έπρεπε. Η μάρκα δεν αφορά μόνο τα σπορ αυτοκίνητα, αλλά και το gran turismo, την ποιότητα ζωής, την dolce vita και την τεχνολογία“, είπε.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr