Ποια-κινεζική-εταιρεία-σχεδιάζει-εργοστάσιο-στην-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Ποια κινεζική εταιρεία σχεδιάζει εργοστάσιο στην Ευρώπη

Η Xpeng φέρεται να σκέφτεται σοβαρά την κατασκευή μονάδας παραγωγής στην Ευρώπη, δίνοντας έτσι συνέχεια στη λίστα των κινεζικών εταιρειών ηλεκτρικών οχημάτων, που επιδιώκουν να μετριάσουν τον αντίκτυπο των εισαγωγικών δασμών κατασκευάζοντας τα αυτοκίνητά τους εντός ευρωπαϊκού εδάφους.

Η κινεζική εταιρεία που πρόσφατα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον όμιλο Volkswagen βρίσκεται στα αρχικά στάδια της επιλογής μιας τοποθεσίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως μέρος του μελλοντικού σχεδίου του για την τοπική παραγωγή του, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, He Xiaopeng, σε συνέντευξή του στο Bloomberg.

Η Xpeng επιθυμεί να αναπτύξει παραγωγική ικανότητα σε περιοχές με “σχετικά χαμηλούς κινδύνους εργασίας”, είπε. Παράλληλα, σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα κέντρο δεδομένων μεγάλης κλίμακας στην Ευρώπη, καθώς η αποτελεσματική συλλογή λογισμικού καθίσταται υψίστης σημασίας για τα έξυπνα χαρακτηριστικά οδήγησης των αυτοκινήτων.

Η δημιουργία μιας μονάδας κατασκευής στην Ευρώπη, θα εντάξει την Xpeng στην ομάδα των κινεζικών κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Chery και Zeekr της Geely, που επιδιώκουν να αυξήσουν την παραγωγή στην περιοχή για να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο της απόφασης της ΕΕ να αυξήσει τους δασμούς στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται στην Κίνα έως και 36,3%.

Συγκεκριμένα η Xpeng, πρόκειται να βρεθεί αντιμέτωπη με πρόσθετο δασμό 21,3%, κάτι που αποτελεί μία από τις πτυχές μιας ευρύτερης παγκόσμιας εμπορικής διαμάχης.

Οι ΗΠΑ έχουν επιβάλει δασμούς στις κινεζικές εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων που μπορούν να ξεπεράσουν το 100%, καθώς οι δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου διαφωνούν για μια βιομηχανία που αναπτύσσεται γρήγορα εν μέρει χάρη και στις επιδοτήσεις του Πεκίνου.

Ο παράγοντας τεχνητή νοημοσύνη

Η Xpeng θεωρεί ότι η τεχνογνωσία της στην τεχνητή νοημοσύνη και τα προηγμένα χαρακτηριστικά υποβοηθούμενης οδήγησης, θα τη βοηθήσουν να διεισδύσει στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο θα πρέπει να δημιουργήσει ένα κέντρο δεδομένων μεγάλης κλίμακας εκεί πριν μπορέσει να εισαγάγει αυτά τα χαρακτηριστικά στην περιοχή, δηλώνει ο CEO της εταιρείας.

Η εισηγμένη στις ΗΠΑ, Xpeng, έχει επίσης επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην έρευνα και ανάπτυξη που σχετίζεται με την τεχνητή νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των δικών της τσιπ, ανέφερε, σημειώνοντας ότι οι ημιαγωγοί θα διαδραματίσουν περισσότερο κρίσιμο ρόλο στα “έξυπνα” οχήματα από τις κυψέλες μπαταριών.

Η πώληση ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων με τεχνητή νοημοσύνη ετησίως θα αποτελέσει προϋπόθεση για τις εταιρείες που τελικά θα αναδειχθούν νικητές τα επόμενα 10 χρόνια, στα οποία ο ανθρώπινος παράγοντας θα αγγίζει ίσως το τιμόνι λιγότερο από μία φορά την ημέρα κατά μέσο όρο στις καθημερινές μετακινήσεις”, είπε.

“Θα δούμε εταιρείες να λανσάρουν τέτοια προϊόντα από το 2025 και η Xpeng θα είναι μεταξύ αυτών”, κατέληξε ο Xiaopeng.

Πηγή: topgeargreece.gr

Related posts

Γιατί η Mercedes ετοιμάζει αερόσακους ειδικά για αυτόνομα αυτοκίνητα

timesadmin

Οι τιμές για τα νέα μοντέλα της KGM στην Ελλάδα

protothema.gr

Αυτό είναι το Renault Symbioz: Όλες οι πληροφορίες για το νέο SUV της γαλλικής φίρμας

timesadmin

Renault Twingo: Σε ποια ευρωπαϊκή χώρα θα παράγεται

protothema.gr

To plug-in υβριδικό CUPRA Formentor καταφέρνει να είναι δυνατό και οικονομικό

timesadmin

Video: Οι τρομερές ικανότητες του Tesla Cybetruck εκτός δρόμου

protothema.gr