Ποια-εταιρεία-αυτοκινήτων-ετοιμάζει-να-κλείσει-δύο-εργοστάσια
AYTOKINHTO

Ποια εταιρεία αυτοκινήτων ετοιμάζει να κλείσει δύο εργοστάσια

Ποια εταιρεία αυτοκινήτων ετοιμάζει να κλείσει δύο εργοστάσια

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως η μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι πιθανό να κλείσει δύο εργοστάσια επί γερμανικού εδάφους για πρώτη φορά στην ιστορία της.

Top Gear TEAM

Εργοστάσιο Volkswagen

Η δεκαετία του 2020 δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις για τις αυτοκινητοβιομηχανίες (και όχι μόνο). Το motto της εποχής είναι η μείωση του κόστους και αυτή τη φορά, το καμπανάκι φαίνεται πως χτυπάει για λογαριασμό του Volkswagen Group.

Ο όμιλος VW λοιπόν, φέρεται να εξετάζει το κλείσιμο δύο εργοστασίων εντός γερμανικού εδάφους, κάτι που έχει να συμβεί από την ίδρυση της εταιρείας πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, το 1937.

Οι εγκαταστάσεις στη Δρέσδη και το Όσναμπρουκ είναι αυτές που αναφέρονται ως υποψήφιες για κλείσιμο, σύμφωνα με δημοσιεύματα. Στο Όσναμπρουκ, κατασκευάζονται σήμερα οι Porsche 718 Boxster και Cayman, μοντέλα ωστόσο που σύντομα θα σταματήσουν να παράγονται.

VW ID στην γραμμή παραγωγής

Ωστόσο, στις εγκαταστάσεις 105 στρεμμάτων κατασκευάζεται επίσης και το VW T-Roc Cabriolet, το πιο δημοφιλές mainstream cabrio της Ευρώπης. Μην φανταστείτε βέβαια πως πρόκειται για μοντέλο με σημαντικό όγκο πωλήσεων, καθώς δεν παύει να αποτελεί ένα εξειδικευμένο όχημα, που κατέγραψε 6.110 πωλήσεις μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Το εργοστάσιο στη Δρέσδη, είναι σημαντικά μικρότερο. Άνοιξε το 2002 για την κατασκευή του Phaeton και σήμερα κατασκευάζει το ηλεκτρικό ID.3.

Στον αέρα το πρόγραμμα διασφάλισης θέσεων εργασίας

Εκτός από το κλείσιμο, το πρόγραμμα διασφάλισης θέσεων εργασίας της εταιρείας βρίσκεται επίσης υπό εξέταση. Καθιερώθηκε το 1994 και σχεδιάστηκε για να αποτρέψει την περικοπή θέσεων εργασίας έως το 2029. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, το συνδικάτο IG Metall με έδρα τη Γερμανία δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένο με αυτές τις εξελίξεις.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer, δήλωσε στα γερμανικά μέσα ενημέρωσης ότι η κατάσταση είναι “εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να ξεπεραστεί με απλά μέτρα μείωσης του κόστους”.

Περιέργως, η είδηση έρχεται σε μια χρονική στιγμή που το VW Group αναφέρει σε μεγάλο βαθμό θετικά στοιχεία πωλήσεων μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η ευρωπαϊκή αγορά είναι αυξημένη κατά 1,9% σε σχέση με το 2023, ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ για τον όμιλο αυξήθηκαν κατά 3%. Τα πράγματα στη Νότια Αμερική ήταν ακόμη καλύτερα με 15,4%, σε αντίθεση με την Ασία, όπου ο όμιλος κατέγραψε πτώση 8,2%.

Σε κάθε περίπτωση, η είδηση του ενδεχόμενου κλεισίματος εργοστασίων, δεν μπορεί να μην συσχετιστεί και με την αβεβαιότητα που παρατηρείται στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Οι πωλήσεις για πολλές εταιρείες έχουν μειωθεί, με τον όμιλο VW να ανακοινώνει για το πρώτο εξάμηνο του 2024, πτώση 15,2% στις πωλήσεις EV στην Ευρώπη και 15,4% στις ΗΠΑ.

Related posts

Πόσοι φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπάρχουν στην Ελλάδα και πόσοι είναι ταχυφορτιστές

wp-needuser

Στην Ελλάδα το νέο Toyota C-HR-πόσο κοστίζει το υβριδικό SUV

timesadmin

Πόσο πουλήθηκε σε δημοπρασία μια από τις τελευταίες αερόψυκτες Porsche 911

protothema.gr

Ρεύμα εναντίον βενζίνης: ποιο θα κερδίσει την απόλυτη μάχη στο Rallycross

timesadmin

Η Mustang Mach-E Rally και η παντοδύναμη Mustang GTD έρχονται Ευρώπη

wp-needuser

Η MG Motor στην Ελλάδα με μεγάλη γκάμα-μοντέλα και τιμές

timesadmin