AYTOKINHTO

Παρουσιάστηκε το Zenvo Aurora των 1.850 ίππων

Το Zenvo Aurora έρχεται με δύο εκδόσεις η κορυφαία εκ των οποίων αποδίδει 1.850 ίππους και διαθέτει καθηλωτική εμφάνιση

Top Gear TEAM

Με σχετικά αυξημένο ενδιαφέρον αναμέναμε τον V12 της Zenvo ο οποίος όπως είχε προαναγγελθεί θα ήταν υβριδικός και πολύ αποδοτικός. Έτσι τώρα στο πλαίσιο του Monterey Car Week η εταιρεία από την Δανία παρουσίασε το supercar το οποίο θα εφοδιάζεται με αυτόν και εμείς λύνουμε τις βασικές μας απορίες. 

Πρόκειται για το Zenvo Aurora, το οποίο μάλιστα θα έχει δύο εκδόσεις. Η μια, η Tur που παραπέμπει στο touring (το πράσινο στις φωτογραφίες παραπάνω)  θα είναι αυτή που θα επιλέγει κάποιος για να απολαύσει τον V12 στις μεγάλες αποστάσεις και στα ταξίδια και η δεύτερη, η Agil (το κόκκινο) που παραπέμπει στην ευλυγισία (προφανώς) και θα έχει ως επίκεντρο την πίστα. Κάθε έκδοση περιορίζεται σε 50 κομμάτια και η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2026. Οι τιμές θα ξεκινάνε από 2.5 εκατομμύρια ευρώ. 

Zenvo Aurora Tur

O V12 που λέγαμε εξοπλίζει και τις δύο εκδόσεις. Είναι έργο της Mahle Powertrain, της αγγλικής φίρμας που πιθανώς να την έχει πάρει το μάτι σου σε κάποιο αξεσουάρ, αλλά σε επίπεδο συνεργασιών έχει πελάτες της πολλές και πολύ γνωστές εταιρείες αυτοκινήτων. Απλώς αυτά τα πράγματα γίνονται κάπως διακριτικά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 

Zenvo Aurora

Με τη βοήθεια του ηλεκτρισμού

Ο κινητήρας θα ενισχύεται από τέσσερα turbo και σε αυτή του τη μορφή αποδίδει 1.250 ίππους, ενώ φτάνει τις 9.800 σ.α.λ. Στην περίπτωση του Agil, το σύνολο συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση σε αυτή την περίπτωση φτάνει τους 1.450 ίππους και  η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον πίσω άξονα, καθώς το επίκεντρο όπως είπαμε είναι η πίστα. 

Zenvo Aurora Agil

Στην άλλη περίπτωση του Zenvo Aurora Tur, το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο γιατί εκτός από τον V12, τα turbo και τον ηλεκτροκινητήρα, προστίθενται άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας για κάθε εμπρός τροχό. Συνεπώς οι 1.850 ίπποι μοιάζουν φυσιολογικό να επιτυγχάνονται, όπως εξάλλου και τα 2,3 δευτερόλεπτα για το 0-100 km/h. 

Zenvo Aurora Tur

Καθόλου φυσιολογικό από όποια σκοπιά και αν το δεις δεν ακούγεται το 450, που αφορά την τελική ταχύτητα του Tur. Όχι ότι είναι καλύτερα τα 370 km/h της έκδοσης Agil, αλλά τέλος πάντων. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν ένα κιβώτιο ταχυτήτων επτά σχέσεων το οποίο επίσης διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που χρησιμοποιείται για την εκκίνηση του μοτέρ.

Zenvo Aurora Agil

Η Zenvo δεν έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για την μπαταρία κανενός από τα δύο μοντέλα, αλλά επεσήμανε πως τα δύο αυτοκίνητα διαφέρουν στην χαρτογράφηση του κινητήρα και στις σχέσεις των κιβωτίων τους. 

Zenvo Aurora Agil

Σχεδιαστικά

Το Zenvo Aurora είναι στην ουσία ένα μονοκόκ full carbon. Τα ανθρακονήματα μάλιστα είναι εμφανή σε ποσοστό 70% όπως λένε από την εταιρεία, όπου είναι πολύ υπερήφανοι για τις επιλογές των εξαρτημάτων που έχουν κάνει. Ακριβώς για αυτό λέει, δεν ήθελαν να τα κρύψουν και πάρα πολύ, οπότε και στις δύο περιπτώσεις το αμάξωμα, αφήνει εκτεθειμένα στα μάτια τις αναρτήσεις και άλλα εξαρτήματα

Zenvo Aurora Tur

Όλα αυτά εκτός από το να τα βλέπουμε και να “ψαρώνουμε” εμείς έχουν εξυπηρετήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό στη μείωση του βάρους. Το Agil ζυγίζει λιγότερο από 1.300 κιλά, ενώ το Tur με τους δύο επιπλέον ηλέκτροκινητήρες αγγίζει τα 1.450. 

Related posts

Η Laura Kukuk είναι διάσημη ντετέκτιβ κλασικών αυτοκινήτων και μας εξηγεί την δουλειά της

timesadmin

Το νέο Peugeot 208 ήρθε στην Ελλάδα-πόσο κοστίζει με την έκπτωση

timesadmin

Αυτό είναι το Alpine A290: Φήμες λένε πως είναι ένα διασκεδαστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο (εικόνες, video)

timesadmin

Rolls-Royce Droptail Amethyst: Χλιδή που ζαλίζει

timesadmin

Επίσημο το “Κινούμαι ηλεκτρικά 3”-αυξάνεται η επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο

protothema.gr

Video: Είδαμε από κοντά τα Rivian R2, R3 και R3X

protothema.gr