Παρουσιάζεται-η-έκδοση-παραγωγής-του-smart-#5-πότε-έρχεται-Ευρώπη
AYTOKINHTO

Παρουσιάζεται η έκδοση παραγωγής του Smart #5-πότε έρχεται Ευρώπη

Έχοντας παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτρικό #5 υπό μορφή concept τον περασμένο Απρίλιο, η Smart επιβεβαίωσε ότι το νέο της μεσαίο SUV θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ευρώπη κάποια στιγμή το 2025, μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του αργότερα μέσα στον Αύγουστο, στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας.

Όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν προς το γεγονός ότι το νέο μοντέλο, δεν θα έχει σημαντικές αισθητικές διαφορές από το πρωτότυπο, με το γνώριμο τετραγωνισμένο σχήμα των πρόσφατων υλοποιήσεων της Smart, να συνοδεύεται από κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες που στοχεύουν στη δημιουργία μιας πιο στιβαρής εικόνας.

Αυτό συμβαίνει επειδή το #5 θα απευθύνεται σε ένα αγοραστικό κοινό με “ενεργό τρόπο ζωής”, το οποίο η εταιρεία δεν έχει ποτέ πραγματικά καλύψει με τα μοντέλα της τα προηγούμενα χρόνια.

Πολύ λίγα πράγματα χωρίζουν τον εννοιολογικό σχεδιασμό και αυτές τις πρώτες επίσημες εικόνες, με τα πίσω φτερά και τις τοποθετημένες ψηλότερα πλαϊνές ποδιές να τονίζουν την προσωπικότητα του #5. Επίσης, οι μεγάλης διαμέτρου ζάντες αλουμινίου και η αφαίρεση των ελαστικών παντός εδάφους, μας δίνουν μια καλή εικόνα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα μοντέλο που προορίζεται για αστική χρήση.

Smart #5 SUV

Μεγάλη μπαταρία, αυξημένη αυτονομία

Γνωρίζουμε ήδη ότι το #5 θα εφοδιάζεται με μια μπαταρία που θα μπορούσε να είναι πάνω από 100 kWh σε χωρητικότητα και να διαθέτει τεχνολογία 800V. Αποτέλεσμα; Πάνω από 550 χιλιόμετρα αυτονομίας, με την επαναφόρτιση από 10-80% να ολοκληρώνεται σε 15 λεπτά.

Είναι επίσης πιθανό να διαθέτει τετρακίνηση, αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με αυτό. Κάτι ακόμη που μένει να φανεί, είναι το πόσες από τις ιδέες που μας έδειξε η Smart στο concept #5 και αφορούν την διακόσμηση της καμπίνας θα συμπεριληφθούν στο μοντέλο παραγωγής.

Παραμένουμε αισιόδοξοι γιατί η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αρκετά πράγματα που μας άρεσαν στο πρωτότυπο, όπως οι διπλές οθόνες OLED, το φορητό ηχείο στην κεντρική κονσόλα και… ένα “μηδενικής βαρύτητας κάθισμα συνοδηγού“. Μην ρωτάτε, γιατί ούτε εμείς ξέρουμε τι ακριβώς είναι αυτό.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Το Fiat 600 αποκτά έκδοση με θερμικό κινητήρα

protothema.gr

ID.3 GTX: Το ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελέσει εναλλακτική του Golf GTI

wp-needuser

Ακόμα ένας μεγάλος Κινέζος κατασκευαστής αυτοκινήτων έρχεται στην Ευρώπη

wp-needuser

Επίσημο: Η Tesla εξελίσσει την ασύρματη φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων

timesadmin

Το αυτοκίνητο που έχει κάνει 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα με ίδιο κινητήρα και κιβώτιο

protothema.gr

Πουλήθηκε η μοναδική μοτοσικλέτα Lotus και η τιμή της είναι ασύλληπτη

James Rollner