Ίσως να θυμάσαι ότι πριν λίγο καιρό, η Tesla ενέδωσε στην παραδοσιακή διαφήμιση των αυτοκινήτων της. Τελικά όμως, φαίνεται πως η προσέγγιση του διαφημιστικού της τμήματος στην προώθηση των μοντέλων της Tesla, παραήταν συντηρητική.
Με αποτέλεσμα ο Elon Musk να απολύσει όλα τα μέλη του νεοσύστατου τμήματος μάρκετινγκ της Tesla. Τέσσερις μόλις μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του.
Αυτή η αναπάντεχη κίνηση περιλαμβάνει τους επικεφαλής της ομάδας, Alex Ingram και Jorge Milburn, αφήνοντας πολλούς να αναρωτιούνται αν η Tesla άλλαξε γνώμη αναφορικά με τα σχέδια που είχε ανακοινώσει νωρίτερα για την προώθηση της μάρκας.
Τον Μάιο του 2023, ο Elon Musk υποσχέθηκε στους επενδυτές ότι η Tesla “θα δοκιμάσει λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει“. Μετά από αυτό, το Bloomberg ανέφερε ότι η Tesla άρχισε να δημιουργεί μια ομάδα μάρκετινγκ τον περασμένο Ιανουάριο. Ωστόσο, εν μέσω διαφόρων προκλήσεων, η εταιρεία έχει πλέον απολύσει περίπου 40 μέλη αυτής της ομάδας. Ενώ κάποιοι υπάλληλοι μάρκετινγκ παραμένουν στην Ευρώπη, το βασικό ζήτημα φαίνεται να είναι το έργο της ομάδας.
Το σχόλιο-αιχμή του Elon Musk
Σύμφωνα με την ανάρτηση-απάντηση του Elon Musk σε σχετικά σχόλια στο X, “οι διαφημίσεις ήταν πολύ γενικές και θα μπορούσαν να αφορούν οποιοδήποτε αυτοκίνητο“. Για έναν άνθρωπο που φαίνεται να απολαμβάνει να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα, οι παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες μάλλον δεν ήταν και πολύ του γούστου του.
Exactly. The ads were far too generic – could’ve been any car.
— Elon Musk (@elonmusk) April 22, 2024
Η Tesla εδώ και χρόνια αποφεύγει την πρακτική των τηλεοπτικών, ραδιοφωνικών, διαδικτυακών ή έντυπων διαφημίσεων. Συν τοις άλλοις, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τη θέση της στην αγορά.
Τα στοιχεία πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο του 2024, δείχνουν μια ανησυχητική πτώση 13,3% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ τις αμέσως προηγούμενες μέρες ήρθε να προστεθεί και η είδηση της ανάκλησης του συνόλου των Cybertruck που έχουν κυκλοφορήσει, έστω κι αν αυτή αφορά ένα μάλλον απλό ζήτημα.
Και νέα μείωση τιμών
Σε μία ακόμη προσπάθεια να ενισχύσει τις πωλήσεις της, η Tesla προχώρησε σε μια αρκετά οικεία γι’ αυτήν κίνηση, την μείωση των τιμών σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της. Η μείωση τιμών επεκτείνεται ακόμη και στο αμφιλεγόμενο λογισμικό Full Self-Driving, καθώς η εταιρεία προετοιμάζεται για την παρουσίαση του robotaxi αργότερα φέτος.
Την ίδια ώρα, φέρεται σύμφωνα με δημοσιεύματα να έχει απολύσει πάνω από το 10% του εργατικού της δυναμικού παγκοσμίως. Μάλιστα σύμφωνα με το Bloomberg, ο Musk ήθελε να διώξει το 20% του προσωπικού, ή αλλιώς περίπου 20.000 εργαζόμενους.
Πηγή: topgeargreece.gr