Ο Ντάνιελ Κρεγκ, σε μια ανοιχτή συζήτηση στο Βρετανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου του Λονδίνου, μίλησε για την 30ετή καριέρα του, εστιάζοντας στην περίοδο που υποδύθηκε τον εμβληματικό πράκτορα 007, Τζέιμς Μποντ. Αν και ανέφερε ότι «αγάπησε κάθε δευτερόλεπτο» του ρόλου, παραδέχτηκε ότι η φήμη που συνόδευε την επιτυχία ήταν συχνά συναισθηματικά δύσκολη, τόσο για τον ίδιο όσο και για την οικογένειά του.
«Μου άρεσε κάθε δευτερόλεπτο. Θέλω να πω, κάποια από αυτά ήταν δύσκολα και παράξενα και περίεργα και συναισθηματικά δύσκολα για όλους, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειάς μου. Η φήμη είναι περίεργη», δήλωσε, απαντώντας σε ερώτηση του κριτικού κινηματογράφου Μαρκ Κερμόντ.
Daniel Craig Says Playing James Bond Was ‘Emotionally Difficult’ for His Family and It Was ‘Terrifying’ Being Directed by Spielberg: You Have to ‘S— or Get Off the Pot’ https://t.co/G6nfL89Lhj
— Variety (@Variety) December 10, 2024
Πριν και μετά τον Μποντ
Ο Κρεγκ είχε ήδη αφήσει το στίγμα του πριν από τον Μποντ, με συμμετοχές σε ταινίες όπως το Lara Croft: Tomb Raider (2001) και το Road to Perdition (2002), καθώς και τον ρόλο του στο υποψήφιο για Όσκαρ Munich (2005) του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Ωστόσο, ο ρόλος του πράκτορα 007, τον οποίο ενσάρκωσε από το 2006 έως το 2021, τον καθόρισε.
«Δούλευα και είχα λίγη φήμη, και αυτό με έκανε να αγοράσω, ξέρετε, να με κεράσουν ένα ποτό στο μπαρ. Αλλά μπορούσα ακόμα να πάω οπουδήποτε», δήλωσε, εξηγώντας πώς η φήμη του ως Μποντ άλλαξε τη ζωή του. Αν και είχε δισταγμούς για τη δημοσιότητα, τόνισε ότι δεν θα μπορούσε αυτό να σταθεί εμπόδιο στο να αναλάβει τον ρόλο.
Η εμπειρία με τον Σπίλμπεργκ στο Munich
Ο Κρεγκ μίλησε επίσης για τη συνεργασία του με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ στο Munich, χαρακτηρίζοντάς την «τρομακτική». Εξήγησε ότι ο Σπίλμπεργκ συνηθίζει να δίνει ελάχιστες οδηγίες στους ηθοποιούς, αφήνοντάς τους να δουλέψουν αυτόνομα: «Νομίζω ότι, μάλλον ευφυώς, δεν σου δίνει πάρα πολλά. Φτάνει την ημέρα πριν από τα γυρίσματα και φεύγει το βράδυ».
Ανακαλώντας την πρώτη σκηνή που γύρισε για την ταινία, περιέγραψε μια περίπλοκη λήψη σε ένα αυτοκίνητο: «Η κάμερα ήρθε κατά μήκος του δρόμου, κατά μήκος του καπό του αυτοκινήτου, ήρθε σε μένα και μετά γύρω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και μετά κατά κάποιο τρόπο ταξίδεψε μακριά. Και αυτό ήταν το πρώτο μου πλάνο». Με χιούμορ ανέφερε επίσης την πίεση που ένιωσε εκείνη τη στιγμή: «Ήταν σαν, “έφτασα, εντάξει;”. Και είσαι απλά σαν, “Ω, Θεέ μου!” Αλλά τι θα κάνεις; […] Θέλω να πω, απλά πρέπει να το κάνεις».
Σχετικά με τη σκηνοθεσία του Σπίλμπεργκ στο «Munich», το οποίο αφηγείται τις δολοφονίες της Μοσάντ κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 1972, ο Κρεγκ είπε ότι η εμπειρία ήταν τρομακτική. «Νομίζω ότι, μάλλον ευφυώς, δεν σου δίνει πάρα πολλά», είπε για τον σκηνοθέτη. «Φτάνει την ημέρα πριν από τα γυρίσματα και φεύγει το βράδυ. Είναι κάτι από το «Jaws», νομίζω ότι είναι κάποια παράδοση που είχε. Οπότε δεν τον βλέπεις».
Φωτογραφία: Shutterstock
Ειδήσεις σήμερα:
Με υπουργούς και βουλευτές συνεχίζεται σήμερα η συζήτηση για τον προϋπολογισμό – Νέες μειώσεις φόρων εντός του 2025 προανήγγειλε ο Χατζηδάκης
Βίντεο: Ανατριχαστικός τραυματισμός για 29χρονη τσιρλίντερ – Έπαθε κάταγμα σε σπόνδυλο
Μοντέλο του OnlyFans έκανε σεξ με 101 άτομα σε μια ημέρα και έβαλε τα κλάματα γιατί τους… απογοήτευσε