Τα σώματα όλων των αγνοουμένων ανδρών έχουν πλέον ανασυρθεί από το ναυάγιο του Bayesian, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ιταλική ακτοφυλακή, επιβεβαιώνοντας με τον τρόπο αυτόν τον θάνατο του Βρετανού μεγιστάνα της τεχνολογίας Μάικ Λιντς.
Πλέον στο βυθισμένο σκάφος παραμένει παγιδευμένο το πτώμα μίας γυναίκας και, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters, πρόκειται για την κόρη του Μάικ Λιντς Χάνα.
Στο μεταξύ, ο κατασκευαστής του ιστιοφόρου σε δηλώσεις του στην “Corriere della Sera” κάνει λόγο για ένα μακρύ κατάλογο λαθών που οδήγησε στην τραγωδία.
Ειδικότερα, ο Giovanni Costantino, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας “The Italian Sea Group” σημειώνει ότι η καταιγίδα είχε προβλεφθεί και ως εκ τούτου ο κυβερνήτης θα έπρεπε να είχε λάβει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα, όπως σφράγιση του κύτους και του καταστρώματος, κλείσιμο όλων των θυρών και καταπακτών και υλοποίηση όλων των μέτρων έκτακτης ανάγκης για την προστασία των επιβαινόντων.
Σύμφωνα με τον Costantino, αυτές οι ενέργειες δεν έγιναν. Ο ίδιος επισήμανε ότι η εκκίνηση των μηχανών, η ανύψωση της άγκυρας και η τοποθέτηση της πλώρης στον άνεμο θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει την καταστροφή.
Ανέφερε εξάλλου ότι μια σύντομη καταιγίδα, όπως αυτή που έπληξε τις ιταλικές ακτές, δεν θα έπρεπε να ήταν αρκετή για να προκαλέσει βύθιση του σκάφους. Περιέγραψε το Bayesian ως “ένα από τα πιο ασφαλή γιοτ στον κόσμο”, σημειώνοντας ότι το σκάφος θα είχε πάρει νερό μόνο λόγω ακατάλληλης διαχείρισης σε μια έκτακτη ανάγκη.
Μιλώντας εξάλλου στο Sky News ο Costantino ανέφερε ότι δεν υπάρχουν σφάλματα στον σχεδιασμό και κατασκευή του σουπεργιοτ Bayesian που ανετράπη όταν το χτύπησε μια καταιγίδα στο Porticello, της Σικελίας τη Δευτέρα.
Τα πλοία αυτά, δήλωσε, “είναι τα ασφαλέστερα με την πιο απόλυτη έννοια”.
“Όντας ο κατασκευαστής… γνωρίζω πολύ καλά πώς σχεδιάζονται και κατασκευάζονται”, ανέφερε, επισημαίνοντας ότι “τα ιστιοφόρα είναι φημισμένα ως τα ασφαλέστερα” σκάφη. Όπως εξήγησε η δομή και η καρίνα τους τα κάνει “αβύθιστα”.