Νέο-audi-rs-e-tron-gt-performance:-Το-πιο-δυνατό-audi-παραγωγής-έχει-912-ίππους
AYTOKINHTO

Νέο Audi RS e-tron GT performance: Το πιο δυνατό Audi παραγωγής έχει 912 ίππους

Πρόκειται για το ανανεωμένο e-tron GT, το ηλεκτρικό supercar της Audi, το οποίο στην έκδοση RS GT Performance θα αποδίδει 912 ίππους και θα έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,5 δευτερόλεπτα.

Top Gear TEAM

Η Audi κατασκεύαζε το e-tron GT μαζί με το R8 στο εργοστάσιό της Bollinger Hofe, μια σύνδεση που προφανώς μεταμόσχευσε το DNA του γερμανικού supercar με τον ατμοσφαιρικό V10, στο ηλεκτρικό μοντέλο που ανέλαβε να διατηρήσει το γόητρο της εμφάνισης και των επιδόσεων.

Όπως ίσως έχεις πληροφορηθεί, η Audi έχει σταματήσει να κατασκευάζει πλέον το R8. Επίσης, λογικά θα γνωρίζεις πως το e-tron GT μοιράζεται πολλά στοιχεία με την Porsche Taycan, η οποία ανανεώθηκε πρόσφατα. Απολύτως λογικά λοιπόν, ήρθε και η σειρά του μοντέλου της Audi να προχωρήσει σε αναβάθμιση του δικού της μοντέλου.

Audi S e-tron GT

Και τι αναβάθμιση. Στην έκδοση RS e-tron GT Performance, το ηλεκτρικό Audi αποδίδει 912 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Συγκλονιστικό.

Audi RS e-tron GT performance

Πέρα όμως από εκρηκτικές επιδόσεις, αυτή η κορυφαία ισχύς εξασφαλίζει και έναν τίτλο στο RS e-tron GT. Το καθιστά το ισχυρότερο αυτοκίνητο δρόμου παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi και εγκαινιάζει μια σειρά νέων αλλαγών στο βαρύ αλλά εντυπωσιακό τετράθυρο ηλεκτρικό μοντέλο.

Εκκίνηση από τους 679 ίππους

Εξακολουθεί να εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον πίσω, αλλά πλέον υπάρχουν τρεις εκδόσεις του e-tron GT αντί για δύο. Τον ρόλο της βασικής έκδοσης καλείται να παίξει το S e-tron GT με μόλις… 670 ίππους, το RS e-tron GT ακολουθεί με 845 ίππους και το κορυφαίο RS e-tron GT Performance αποδίδει όπως είπαμε 925 ίππους.

Audi RS e-tron GT

Πέρα από την πλάκα, οι 679 ίπποι της βασικής έκδοσης S είναι ήδη μεγαλύτερη ισχύς από εκείνη του υπάρχοντος RS e-tron GT, ικανές να δώσουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, νούμερο που πέφτει στα 2,8 στην περίπτωση του RS.

Ανάμεσα στις αλλαγές, υπάρχουν μεγαλύτερα φρένα και στα δύο RS και ως επιλογή για το S. Πρόκειται για δίσκους με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου, κάτι που ακούγεται αρκετά αποδοτικό, ενώ οι δαγκάνες είναι διαθέσιμες σε πορτοκαλί χρώμα, ώστε το e-tron GT σου να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο.

Οι κινητήρες είναι ελαφρύτεροι κατά 10 κιλά ο καθένας σε σχέση με εκείνους του υπάρχοντος e-tron GT (που τοποθετούνται στην πλατφόρμα PPE) ενώ και τα τρία αυτοκίνητα αποκτούν τώρα ισχυρότερους άξονες μετάδοσης κίνησης και μια επαναβαθμονόμηση των ηλεκτρονικών που καθοδηγούν το σύστημα τετρακίνησης. Α, και υπάρχει ένα κουμπί έξτρα ώθησης και στα δύο RS. Λογικό ακούγεται.

Ελαφρύτερο και με καλύτερη διαχείριση

Audi RS e-tron GT

Η μπαταρία είναι επίσης ελαφρύτερη, καθώς η Audi κατάφερε με κάποιο τρόπο να ξεκλέψει 9 κιλά από τα συνολικά 625 κιλά της. Δεν είναι μικρό το νούμερο, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα με τα ηλεκτρικά μοντέλα και καλό είναι κάποια στιγμή να συμφιλιωθείς με την ιδέα.

Πάντως, πρόκειται για μια μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 105kWh, και η Audi έχει αυξήσει σημαντικά τη μέγιστη ισχύ φόρτισης που πλέον φτάνει τα 320kW, καθώς και την ενέργεια που είναι διαθέσιμη μέσω της επαναφοράς στα 400kW.

Έτσι, υπό κατάλληλες συνθήκες το e-tron GT μπορεί να φτάσει από 10-80% σε 18 λεπτά. Πράγματι, σε μόλις 10 λεπτά πραγματικά πολύ γρήγορης φόρτισης, θα ανακτήσει έως και 280 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η οποία με την ευκαιρία μπορεί να φτάσει τα 610 χιλιόμετρα.

Audi RS e-tron GT Performance

Έχει προσθέσει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την μπαταρία στο virtual cockpit, το οποίο περιλαμβάνει τώρα πράγματα όπως η τρέχουσα θερμοκρασία της μπαταρίας, μια πρόβλεψη γρήγορης φόρτισης και την κατάσταση εξ αποστάσεως ρύθμισης του κλιματισμού της καμπίνας.

Αναβαθμισμένος εξοπλισμός

Υπάρχει επίσης αερανάρτηση, ενώ η ενεργή ανάρτηση είναι διαθέσιμη ως προαιρετική επιλογή. Οι εκδόσεις RS διαθέτουν τις λειτουργίες RS1 και RS2, ενώ το RS Performance διαθέτει μια ειδική λειτουργία για οδήγηση σε πίστα.

Audi S e-tron GT

Το νέο e-tron GT περιλαμβάνει και κάποιες περιορισμένες αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση, που αφορούν κάποιες λεπτομέρειες στη μάσκα και έναν νέο πίσω διαχύτη στην έκδοση S, ή λειτουργικά “πτερύγια σχήματος L”, βελτιωμένο διαχύτη και οροφή από carbon στις εκδόσεις RS.

Πλέον υπάρχουν περισσότερες επιλογές χρωμάτων και ζαντών σε όλες τις εκδόσεις, αναδιαμορφωμένα καθίσματα, νέα υλικά, αναβαθμισμένος πίνακας οργάνων και δυνατότητα επιλογής πανοραμικής οροφής. Οι τιμές θα ανακοινωθούν καθώς θα πλησιάζουμε προς το φθινόπωρο, οπότε και το νέο e-tron GT αναμένεται να έρθει στην αγορά.

Related posts

Αυτή είναι η ανανεωμένη Toyota GR Corolla-τι έχει αλλάξει

James Rollner

Έρευνα που σοκάρει: Οι μισοί Έλληνες έχουν οδηγήσει μεθυσμένοι

James Rollner

Μια αλλαγή στα Google Maps αλλάζει την οδήγηση

wp-needuser

Πωλείται το κράνος που έσωσε τη ζωή του Niki Lauda

protothema.gr

Επίσημο: Πρώτες εικόνες του Volkswagen ID.7 Tourer χωρίς καμουφλάζ

timesadmin

Ferrari: Παραγγέλνεις μια τώρα, παραλαμβάνεις το 2026

timesadmin