5.9 C
London
Saturday, March 15, 2025

Νέο ηλεκτρικό SUV από την Toyota-οι πρώτες πληροφορίες

Date:

Related stories

Βολουδάκη: Μεγάλες ευθύνες και προκλήσεις στο υπουργείο Μετανάστευσης – Τα παιδιά μου οι πιο αυστηροί κριτές

Βολουδάκη: Μεγάλες ευθύνες και προκλήσεις στο υπουργείο Μετανάστευσης - Τα παιδιά μου οι πιο αυστηροί κριτές Η βουλευτής Χανίων ευχαρίστησε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρόταση να αναλάβει τον ρόλο της υφυπουργού Μετανάστευσης Για την ανάληψη της θέσης της υφυπουργού Μετανάστευσης μίλησε η Σέβη Βολουδάκη, προσερχόμενη στο Προεδρικό Μέγαρο, μαζί με τα τρία παιδιά της.…

Νίκος Παπανδρέου: Όταν το ΠΑΣΟΚ πήγε να εκφραστεί μαζί με την Κωνσταντοπούλου, έπεσε

Νίκος Παπανδρέου: Όταν το ΠΑΣΟΚ πήγε να εκφραστεί μαζί με την Κωνσταντοπούλου, έπεσε Πώς σχολίασε ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ τη δημοσκοπική πτώση του κόμματός του και την αντίστοιχη άνοδο της Ζωής Κωνσταντοπούλου Ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Παπανδρέου μίλησε για τη δημοσκοπική πτώση του κόμματός του και την αντίστοιχη άνοδο της «Πλεύσης Ελευθερίας» της Ζωής…

Αποκαλύφθηκε το νέο ηλεκτρικό crossover της Toyota που θα εφοδιάζεται με μπαταρία φωσφορικού σιδήρου-λιθίου της BYD. Έχουμε τι πρώτες πληροφορίες.

Top Gear TEAM

Toyota bZ3C

Αυτή είναι η έκδοση παραγωγής του Toyota bZ3C, ενός νέου ηλεκτρικού μοντέλου που αναπτύχθηκε για την κινεζική αγορά μαζί με τις BYD και FAW. Και φαίνεται σχεδόν πανομοιότυπο με το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν από πέντε μήνες και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2024.

Οι φωτογραφίες και τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν από το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, αποκαλύπτουν ότι το bZ3C έχει μήκος 4,78 μέτρα, πλάτος 1,86 μέτρα και ύψος 1,51 μέτρα. Το μεταξόνιο διαμορφώνεται στα 2,88 μέτρα.

Toyota bZ3C

Το bZ3C ζυγίζει 1.920 κιλά, και ενώ είναι προφανές ότι αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από μοντέλα της Toyota που πωλούνται σε άλλες αγορές, καταφέρνει να έχει τη δική του ξεχωριστή εμφάνιση.

Όπως συνηθίζει στα μοντέλα της η Toyota, το νέο της crossover έχει ένα αρκετά επιθετικό μπροστινό τμήμα, με τους προβολείς LED να συνδέονται με μια φωτιζόμενη μπάρα.

Μικρές αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι από την τελική σχεδίαση του bZ3C, έχουν αφαιρεθεί οι μικροί μαύροι αεραγωγοί από το μπροστινό τμήμα, που υπήρχαν στο πρωτότυπο που παρουσίασε η Toyota στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον περασμένο Απρίλιο.

Από εκεί και πέρα, όλα τα υπόλοιπα φαίνονται ίδια, όπως η διαιρούμενη αεροτομή, τα πίσω φώτα LED/μπάρα φωτισμού και οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά όμως, παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τη σχεδίαση. Το crossover θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου-λιθίου που προέρχεται από το τμήμα μπαταριών FinDream της BYD, και παρόλο που δεν έχει αποκαλυφθεί η χωρητικότητά της, αναφέρεται πως θα εξασφαλίζει αυτονομία μεταξύ 500-600 χιλιομέτρων στον κύκλο CTLC.

Αυτή η μπαταρία θα τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 268 ίππων, με την τελική ταχύτητα του bZ3C να φτάνει τα 160 km/h. Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τροχούς με ζάντες διαμέτρου 18 και 21 ιντσών. Ένα LiDAR που θα τοποθετείται στο επάνω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ θα αποτελεί μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.

Ενώ δεν αποκαλύπτεται το εσωτερικό του αυτοκινήτου, φωτογραφίες από τον Απρίλιο αποκάλυψαν ότι θα διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη κεντρική οθόνη infotainment, αιωρούμενη κεντρική κονσόλα και ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Latest stories