Με περίπου 450 Pagani να κυκλοφορούν στους δρόμους από το 1999, είναι σαφές πως δεν βλέπεις κάθε μέρα μια, στη διαδρομή σου από το σπίτι στο γραφείο. Ωστόσο, η Huayra Codalunga που βλέπεις μπροστά σου να βρίσκεται παρκαρισμένη σε δρόμο του Παρισιού, είναι η πέμπτη και τελευταία Pagani Huayra Codalunga που παραδόθηκε πρόσφατα στην Ευρώπη.
Μάλιστα, έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά liveries που έχουμε δει ποτέ σε σύγχρονη Pagani, καθώς σε αντίθεση με τα ανθρακονήματα που συνήθως μονοπωλούν τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή των supercars, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει μια πανέμορφη απόχρωση του πετρόλ, η οποία συμπληρώνει πολύ ωραία τις γραμμές του.
Σε αντιδιαστολή με το πετρόλ χρώμα, υπάρχουν δύο μεγάλοι λευκοί κύκλοι ζωγραφισμένοι στις πόρτες και λευκές πινελιές ακριβώς πίσω από τους μπροστινούς τροχούς. Μιλώντας για τους τροχούς, οι ζάντες είναι επίσης λευκού χρώματος όπως και οι δαγκάνες των φρένων. Το σύστημα εξάτμισης έχει επίσης ένα ασορτί λευκό κεραμικό φινίρισμα.
Αυτό όμως που κάνει τη συγκεκριμένη Codalunga ακόμα πιο ξεχωριστή, είναι ότι σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Hermes. Η καφέ Huayra που ανήκει στον Αμερικανό συλλέκτη Manny Khoshbin ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε κατά παραγγελία από την Pagani και την Hermes, και αυτό εδώ θεωρητικά είναι μόλις το δεύτερο δείγμα.
Το εσωτερικό έχει διακοσμηθεί με τα καλύτερα υλικά από την Hermes. Για παράδειγμα, τα δερμάτινα καθίσματα έχουν μια απόχρωση σε βαθύ πράσινο, ενώ υπάρχουν βελούδινα λευκά υφάσματα σε διάφορα σημεία της καμπίνας και την κεντρική κονσόλα.
Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το πόσο πλήρωσε ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης Codalunga, αλλά γνωρίζουμε ότι το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, είχε τιμή εκκίνησης 7 εκατομμύρια ευρώ όταν παρουσιάστηκε στα μέσα του 2022. Λογικά η υπογραφή της Hermes στο εσωτερικό, θα ανεβάζει την τιμή σημαντικά.
Η Codalunga εφοδιάζεται με τον ίδιο V12 6.0 λίτρων με διπλό τούρμπο της κανονικής Huayra, αν και πλέον αποδίδει 840 ίππους. Το αυτοκίνητο είναι 36 εκατοστά μακρύτερο από την κανονική Huayra όμως παρόλα αυτά, εξακολουθεί να ζυγίζει μόνο 1.280 κιλά.
Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr