Sponsored Content
Υπάρχουν ιστορίες που μας αγγίζουν, μας συγκινούν, μας εμπνέουν και αναδεικνύουν τη δύναμη που αντλούμε από τους ανθρώπους γύρω μας. Ιστορίες για σχέσεις εμπιστοσύνης, αποφάσεις με βάρος και συναισθήματα που δεν ξεχνιούνται. Όλα αυτά δεν συμβαίνουν μόνο στην ιδιωτική μας ζωή, αλλά και στην εργασιακή, όπου οι περισσότεροι από εμάς περνάμε μεγάλο μέρος της ημέρας.
Ειδικά σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε άνετα και οικεία, και πάνω από όλα να ξέρουμε ότι έχουμε κάπου να στηριχτούμε ό,τι και αν γίνει. Ιδιαίτερα σε έναν κόσμο που αλλάζει διαρκώς, οι εταιρείες που έχουν στον πυρήνα τους στον άνθρωπο είναι αυτές που έχουν ισχυρές βάσεις και θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία. Γιατί ακούν, στέκονται δίπλα στους ανθρώπους τους, μιλούν τη γλώσσα κάθε ομάδας και προσφέρουν τα μέσα για να εξελιχθούν.
Όταν η αυθεντικότητα επιβραβεύεται
Με οδηγό αυτή τη φιλοσοφία, η METRO AEBE έδωσε στους ανθρώπους της, την ευκαιρία να διηγηθούν τις δικές τους εμπειρίες. Μέσα από την καμπάνια «Οι Αξίες που μας ενώνουν – Οι ιστορίες που μας εμπνέουν» εργαζόμενοι της #teammetro από όλη την Ελλάδα μοιράζονται μαζί μας τις αληθινές ιστορίες τους, συγκινώντας με τη δύναμη που αντλούν καθημερινά μέσα από την ομάδα στην οποία ανήκουν. Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά αυθεντικών ταινιών, όπου εργαζόμενοι της εταιρείας μιλούν για τις αξίες της METRO: ήθος, πάθος, τόλμη, φροντίδα, ενότητα, συνέπεια.

Η ιδέα, η στρατηγική και η υλοποίηση της καμπάνιας φέρουν την υπογραφή της Danezis Stories, η οποία απέδωσε με ευαισθησία την αλήθεια των ανθρώπων της METRO. Το αποτέλεσμα αναγνωρίστηκε με τρεις βραβεύσεις στα Internal Communication Awards 2025, ανάμεσά τους και την κορυφαία Platinum διάκριση στην κατηγορία «Best Internal Communications Campaign».
Δείτε την καμπάνια εδώ
Ιστορίες βγαλμένες από τη ζωή
Ο Νίκος μιλά για τη συγκινητική εμπειρία του να αποκτήσει παιδί με τη βοήθεια του προγράμματος Be-Live και της στήριξης της εταιρείας: «Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερός». Ο Δημήτρης θυμάται τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του από την πρώτη στιγμή: «Στην πορεία μου στην εταιρεία πάντα υπήρχαν άνθρωποι που με συμβουλεύανε και μου έδειχναν το καλό παράδειγμα». Η Μάρθα δηλώνει απλά: «Νιώθω ευγνωμοσύνη που είμαι σε αυτή την εταιρεία», ενώ η Κωνσταντίνα εξιστορεί ένα περιστατικό που απέδειξε στην πράξη την αξία της ομαδικότητας και της αλληλεγγύης: «Ο τρόπος που αντέδρασε η ομάδα των My market δείχνει ότι ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις είμαστε εκεί για να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον». Ο Θοδωρής, με πάθος και αφοσίωση, εκφράζει την αγάπη του για τη δουλειά και το κατάστημα: «Αυτό το πόστο το αγαπάω».
Αυτές οι ιστορίες, αν και ξεχωριστές, μοιράζονται ένα κοινό νήμα: αποκαλύπτουν μια κουλτούρα που στηρίζεται στην εμπιστοσύνη, τη στήριξη και τον σεβασμό. Αναδεικνύουν το πρόσωπο μιας εταιρείας που βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, όχι θεωρητικά, αλλά ουσιαστικά.
Γιατί τελικά, αυτό που κάνει μια ομάδα δυνατή, δεν είναι απλώς η οργάνωση ή η απόδοση. Είναι οι αξίες που οι άνθρωποι μοιράζονται. Και στην περίπτωση της METRO, αυτές οι αξίες έχουν όνομα και αληθινά πρόσωπα.