Μητέρες-που-ελέγχουν-και-μητέρες-που-προστατεύουν-τα-παιδιά-τους:-Η-σχέση-μαμάς-και-κόρης-στο-Διεθνές-Φεστιβάλ-Ταινιών-Μικρού-Μήκους-Δράμας
ΣΙΝΕΜΑ

Μητέρες που ελέγχουν και μητέρες που προστατεύουν τα παιδιά τους: Η σχέση μαμάς και κόρης στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Μητέρες που ελέγχουν και μητέρες που προστατεύουν τα παιδιά τους: Η σχέση μαμάς και κόρης στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΜΕΛΙΝΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ 09 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2024

Μητέρες που ελέγχουν και μητέρες που προστατεύουν τα παιδιά τους: Η σχέση μαμάς και κόρης στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Τέσσερις ταινίες μικρού μήκους Ελλήνων σκηνοθετών και σκηνοθετριών αποτυπώνουν μέσα από τον φακό τους διαφορετικές ιστορίες μητρότητας. Μητέρες που προσπαθούν να καταπιούν τις κόρες τους και μητέρες που τις προστατεύουν και φυσάνε κάτω από τα φτερά τους.

Και ποιος σε εμπόδισε αγάπη μου να βγεις έξω;” ακούμε την κυρία Ρέα να λέει στην κόρη της, Δήμητρα, η οποία ζει ακόμη μαζί της ακόμη κι αν κοντεύει τα πενήντα. Η Ρέα με τη δύναμη μιας γνήσιας Τιτανίδας είναι μάστερ στη χειραγώγηση και ασκεί ασφυκτική εξουσία και έλεγχο στην κόρη της σε κάθε κίνησή της. Αφορμή για την κινηματογραφική τους σύγκρουση στο Treadmill του Γιώργου Κοιμήση θα γίνει η αγορά ενός διαδρόμου για γυμναστική! Η κόρη τον παραγγέλνει και αυτό αρκεί για εξοργίσει την κυρία Ρέα και να ξεσπάσει ένας ακόμη πόλεμος, υπόγειος και ύπουλος ασφαλώς, μες στο σπίτι.

Θα έλεγε ψέματα κανείς αν έλεγε πως δεν αναγνωρίζει ψήγματα της μητέρας του στο πρόσωπο της κυρίας Ρέας, ιδίως αν έτυχε να γεννηθεί κόρη στην Ελλάδα. Η μάνα βέβαια μόνο το καλό του παιδιού της θέλει, υπό την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται κάτω από το γαμψό της νύχι. Και βέβαια το νύχι δεν γυαλίζει πάντα εμφανώς- συντίθεται από δάκρυα, παρακλητικό τόνο, “καλοπροαίρετες” νουθεσίες και ό,τι τέλος πάντων περιέχει ένα χαρακτηριστικά χειριστικό μενού.

Ένα τανγκό αγάπης και μίσους συνθέτει λοιπόν ο σκηνοθέτης διανθίζοντάς το ευτυχώς με κωμικές νότες που προσφέρουν πολύτιμη ανάσα στους θεατές. Ένας καθρέφτης στον οποίο η Εύη Σαουλίδου και η Υβόννη Μαλτέζου παίζουν μία κάποια εκδοχή μας. Είναι γεγονός πως τα όρια των ρόλων και των ανθρώπων μπλέκονται επικίνδυνα στην ελληνική οικογένεια κυρίως όταν λείπει από την εξίσωση ο ένας γονιός, εν προκειμένω ο πατέρας. “Θα διαλύσουμε το σπίτι μας; Εμείς είμαστε αγαπημένες” λέει η κυρία Ρέα, μια φράση που αρκεί για να παγώσει το αίμα των θεατών. Η λύση στην εξίσωση βρίσκεται στο μυστικό που κρύβει το βάζο του υπερφορτωμένου σαλονιού

Διάβασε περισσότερα στο WomanToc.gr

Ακολούθησε το TheMamagers στο Instagram

Related posts

Χωρίς ‘Αντιπάλους’ – 5 καυτά ερωτικά τρίγωνα του σινεμά

wp-needuser

Πάντα Υπάρχει Το Αύριο πληροφορίες για την ταινία

protothema.gr

«Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2»: Η πιο επιτυχημένη ταινία animation όλων των εποχών έρχεται σε streaming πλατφόρμα

James Rollner

Η πιο ακριβή ταινία που έχει γίνει στο Netflix κουβαλά μια τραγωδία – Η 12η πιο ακριβή κινηματογραφική παραγωγή όλων των εποχών

protothema.gr

Eλληνικό σινεμά στην αυλή της βιβλιοθήκης του ΤΕΠΑΚ «Βασίλης Μιχαηλίδης»

timesadmin

Γκάρφιλντ: Γάτος με πέταλα (μεταγλωττισμένη)

James Rollner