Η-volvo-αποφάσισε-αν-θα-καταργήσει-τα-θερμικά-αυτοκίνητα
AYTOKINHTO

Η Volvo αποφάσισε αν θα καταργήσει τα θερμικά αυτοκίνητα

Είναι σημαντικό όταν η Volvo ανακοινώνει τι πρόκειται κάνει και αποκάλυψε τα σχέδιά της σχετικά με τα μοντέλα που δεν έχουν πρίζα.

Top Gear TEAM

Volvo C40 Recharge

H αλήθεια είναι πως μετά τις εξελίξεις των τελευταίων μηνών στην κατηγορία των ηλεκτρικών, η στάση της Volvo αποτελούσε ένα μεγάλο ερωτηματικό. Κι αυτό γιατί η σουηδική εταιρεία υπήρξε από τις πρώτες που είχαν προδιαγράψει ένα λαμπρό μέλλον για τα ηλεκτρικά οχήματα, το οποίο δεν φαίνεται να έρχεται τόσο σύντομα.

Απόδειξη όλων των παραπάνω, πως αρκετοί κατασκευαστές έσπευσαν να ανακοινώσουν αλλαγές στα χρονοδιαγράμματα εξηλεκτρισμού της γκάμας τους, δίνοντας παράταση ζωής στις θερμικές εκδόσεις των μοντέλων τους. Μέσα σε αυτό το τοπίο, η Volvo παρέμενε σταθερή στην αρχική ανακοίνωση του Μαρτίου του 2021, για πλήρη εξηλεκτρισμό της μέχρι το 2030. Όχι πλέον.

Volvo XC90 MY24

Τα πρώτα σημάδια είχαν φανεί τον περασμένο Ιούλιο, όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Volvo, Jim Rowan, άφηνε να εννοηθεί πως ο αρχικός στόχος η Volvo να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, μπορεί να μην επιτευχθεί. Σε αυτό, ήρθε να προστεθεί τις προηγούμενες μέρες η παρουσίαση του ανανεωμένου XC90, παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό EX90.

Παραδέχεται την ήττα της

Και πλέον είναι επίσημο. Η Volvo αναπροσαρμόζει τους υψηλούς στόχους που είχε θέσει στο κομμάτι του εξηλεκτρισμού της. Ο νέος στόχος είναι τα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να αντιπροσωπεύουν το 90-100% των ετήσιων πωλήσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η Volvo παραδέχεται ότι τα αυτοκίνητα χωρίς θύρες φόρτισης, είναι πιθανό να παραμείνουν στο προσκήνιο για περισσότερο από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί, αλλά μόνο ένας “περιορισμένος αριθμός ήπιων υβριδικών μοντέλων”.

Υποδομές, κίνητρα και δασμοί οι αιτίες

Η σουηδική μάρκα θεωρεί ότι είναι διάφοροι οι παράγοντες που έχουν συμβάλει στη βραδύτερη από την προβλεπόμενη υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Η ανάπτυξη των υποδομών φόρτισης προχωρά με βραδύτερους ρυθμούς. Επιπλέον, ορισμένες χώρες έχουν είτε μειώσει, είτε καταργήσει εντελώς τα κίνητρα για τα EV. Η Volvo επιρρίπτει επίσης ευθύνες για τους νέους δασμούς που εφαρμόζονται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε ορισμένες αγορές.

Η Volvo ελπίζει ότι τα αυτοκίνητα με καλώδιο φόρτισης (PHEVs+EVs) θα αντιπροσωπεύουν το 50-60% των παραδόσεων μέχρι το 2025, από 48% κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 26% των συνολικών πωλήσεων.

Το νέο σχέδιο της εταιρείας είναι να συνεχίσει τις επενδύσεις σε ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στο πλαίσιο των “στρατηγικών προσαρμογών” της, ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα αυτό που θέλει η αγορά. Μακροπρόθεσμα, η Volvo εξακολουθεί να επιθυμεί μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2040.

Related posts

Επίσημο: Η Toyota ετοιμάζει ηλεκτρικό Hilux-πότε κυκλοφορεί

James Rollner

Ιδιοκτήτης γνωστής αυτοκινητοβιομηχανίας πουλάει το σπίτι του για να αποφύγει την πτώχευση

James Rollner

Πώς η Lanzador δείχνει ότι το μέλλον της Lamborghini ανήκει στα crossover

timesadmin

Η Alfa Romeo 33 Stradale επιστρέφει στην Monza 56 χρόνια μετά

timesadmin

H απάντηση της Toyota Ελλάς για το θέμα ασφάλειας σε Corolla και Yaris Cross

timesadmin

Η πολύχρωμη McLaren 3-7-59 είναι ένα εορταστικό supercar

timesadmin