Το εμβληματικό “S” αλλάζει μορφή για να συνεχίσει να συνοδεύει τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες της Suzuki
Η ιστορία του “S” πάνω σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες
-
Η Suzuki παρουσιάζει νέο έμβλημα για τα οχήματά της.
-
Το εμβληματικό “S” παραμένει, αλλά με πιο σύγχρονη και επίπεδη σχεδίαση.
-
Η αλλαγή κλείνει έναν κύκλο που ξεκίνησε το 1958, με το πρώτο κόκκινο “S” στο Suzulight.
Από τους αργαλειούς στο Suzulight
Η Suzuki ιδρύθηκε το 1909 κατασκευάζοντας αργαλειούς. Μετά τον πόλεμο στράφηκε στη μοτοσυκλέτα (Power Free, 1952) και αργότερα στο αυτοκίνητο. Το 1955 παρουσιάστηκε το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, το Suzulight, και τρία χρόνια αργότερα (1958) υιοθετήθηκε το εμβληματικό “S” που συνόδευσε τη μάρκα σε όλα της τα προϊόντα.
Το πρώτο αυτό “S” εμφανίστηκε στις μάσκες των αυτοκινήτων και στα ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών, αποκτώντας από νωρίς διεθνή αναγνωρισιμότητα.
Το “S” που έγινε σύμβολο
Από τη δεκαετία του 1960 μέχρι και τις αρχές του 2000, το λογότυπο εξελίχθηκε διατηρώντας τον βασικό του χαρακτήρα:
-
Σε αυτοκίνητα πόλης όπως τα Fronte και Alto, το “S” στόλιζε το καπό.
-
Σε τετρακίνητα όπως το Jimny και αργότερα το Vitara, το σήμα συνδέθηκε με την αντοχή και τις εκτός δρόμου δυνατότητες.
-
Στις μοτοσυκλέτες GSX-R και Hayabusa, το “S” έγινε συνώνυμο των επιδόσεων και της ιαπωνικής μηχανολογικής ακρίβειας.
Το κόκκινο και το μπλε χρώμα ήταν το χαρακτηριστικό πάντρεμα: κόκκινο για πάθος, μπλε για αξιοπιστία.
Η τελευταία μεγάλη ανανέωση
Το 2003 η Suzuki παρουσίασε μια πιο τρισδιάστατη εκδοχή του “S”, με έντονη επιχρωμίωση. Αυτή η μορφή τοποθετήθηκε σε όλα τα μοντέλα – από το Swift και το SX4 μέχρι τα νέα V-Strom και GSX-R.
Η μεταλλική, ανάγλυφη μορφή ταίριαζε στις απαιτήσεις της εποχής, όπου το λογότυπο έπρεπε να φαίνεται εντυπωσιακό σε σαλόνια αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας.
Το νέο έμβλημα του 2025
Μετά από 22 χρόνια, η Suzuki παρουσιάζει ξανά ένα νέο έμβλημα
-
Το εμβληματικό “S” παραμένει αναλλοίωτο στο σχήμα.
-
Η επιχρωμίωση αντικαθίσταται από ασημί βαφή υψηλής φωτεινότητας, που προσφέρει πιο καθαρή εικόνα αλλά και μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
-
Ο σχεδιασμός γίνεται πιο επίπεδος και σύγχρονος, ώστε να εκφράζει τη νέα εποχή της Suzuki.
-
Θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά σε πρωτότυπα στο Japan Mobility Show 2025, πριν περάσει στην παραγωγή.
Τι κρατάμε
-
Η Suzuki άλλαξε το έμβλημα των προϊόντων της μετά από 22 χρόνια.
-
Το πρώτο μεγάλο “S” εμφανίστηκε το 1958 στο Suzulight.
-
Το “S” στόλισε καπό, μάσκες και ρεζερβουάρ, χτίζοντας παγκόσμια αναγνωρισιμότητα.
-
Το 2003 ήρθε η τρισδιάστατη επιχρωμιωμένη εκδοχή, που έμεινε έως σήμερα.
-
Το νέο σήμα του 2025 παραμένει πιστό στο σχήμα του, αλλά πιο μοντέρνο, καθαρό και «βιώσιμο».
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στην Ολλανδία: Οδηγούμε το νέο Nissan Micra
Δακτύλιος: Πλησιάζει η ώρα της επιστροφής του – Τι πρέπει να προσέχουμε
Η Porsche δεν αποχαιρετά (ακόμη) τη βενζίνη για τις Boxster & Cayman