Η Red Bull συνεχίζει να καταρρίπτει ρεκόρ ακόμη και μετά το τέλος του πρωταθλήματος της F1 καθώς χρειάστηκε κάτι δευτερόλεπτα για ένα πιτ στοπ στο απόλυτο σκοτάδι.
Όταν έχεις κερδίσει τους 21 από τους 22 αγώνες του πρωταθλήματος της F1 με τον βασικό σου οδηγό να έχει κερδίσει τους 19 από αυτούς και να έχει στεφθεί πρωταθλητής από πολύ νωρίς είναι προφανές πως έχεις κάπως βαρεθεί να πανηγυρίζεις και να καταρρίπτεις ρεκόρ.
Άρα πρέπει να βρεις καινούρια και αυτό που δεν είχε επιχειρήσει κανείς μέχρι τώρα στην Formula 1 ήταν το πιτ στοπ στο απόλυτο σκοτάδι.
Έτσι η Red Bull κατέρριψε και αυτό το ρεκόρ καθώς οι μηχανικοί της χρειάστηκαν 2,84 δευτερόλεπτα στα “τυφλά” προκειμένου να αλλάξουν τέσσερα ελαστικά στο μονοθέσιο των πρωταθλητών.
Χωρίς την ικανότητα να δουν το αυτοκίνητο, έπρεπε να βασιστούν μόνο στην ενέργειά τους, στη μυική μνήμη τους, στην αφή τους και το πιο σημαντικό, στην ομαδική εργασία που τους έχει κάνει παγκόσμιους πρωταθλητές.
Η Red Bull Racing έχει κερδίσει με την αξία της, τον χαρακτηρισμό της πιο γρήγορης ομάδας στο pitlane με σταθερότητα μάλιστα, καθώς έχει κερδίσει το σχετικό βραβείο για το ταχύτερο πιτ στοπ για έξι συνεχόμενες σεζόν. Η ομάδα είχε ελάχιστη προετοιμασία για την πρόκληση στο σκοτάδι.
Ο όρος ήταν να κάνει μόλις τρεις ασκήσεις pit stop στο Red Bull Technology Campus πριν οι μηχανικοί αντιμετωπίσουν το blackout. Έτσι όταν ήρθε η ημέρα για την δοκιμασία βυθίστηκαν πλήρως στο σκοτάδι, με τα visors στα κράνη τους να είναι επίσης μαύρα, ώστε να περιορίζεται η ορατότητα.
Συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 27 ειδικές κάμερες και χρειάστηκαν 22 άτομα για το πλήρωμα του πιτ στοπ. Εξ αρχής είχε οριστεί πως ο στόχος ήταν να πέσουν κάτω από 3 δευτερόλεπτα μέσα σε 10 προσπάθειες. Έτσι όταν στην δέκατη ολοκλήρωσαν την αλλαγή ελαστικών σε 2,84 δευτερόλεπτα, το ρεκόρ έχει επιτευχθεί.
Το γεγονός πως αυτή η επίδοση είναι μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερη από τον εντυπωσιακό χρόνο του 1,84 που πέτυχε η Red Bull στο Grand Prix της Βραζιλίας του 2019, δείχνει το πόσο εντυπωσιακή ήταν η προσπάθεια των μηχανικών της στο σκοτάδι.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη. Η πρώτη προσπάθεια ολοκληρώθηκε στα σχεδόν 9 δευτερόλεπτα και αυτό δείχνει την μεγάλη ευχέρεια με την οποία οι μηχανικοί προσαρμόστηκαν στο σκοτάδι και στις σχεδόν μηχανικές κινήσεις που έπρεπε να κάνουν.