Στις 16 Δεκεμβρίου, η Mercedes έγινε μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που έλαβαν άδεια πραγματοποίησης δοκιμών αυτόνομης οδήγησης (Level 3) σε πραγματικές συνθήκες υπό όρους, στο Πεκίνο. Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει δοκιμές σε καθορισμένους αυτοκινητόδρομους της κινεζικής πρωτεύουσας, όντας προσηλωμένη στην αρχή “πρώτα η ασφάλεια“.
Η Mercedes συνεργάζεται ενεργά με τις αρμόδιες αρχές για την ανάπτυξη των συστημάτων επιπέδου 3 για την Κίνα και στοχεύει να προσφέρει στους Κινέζους πελάτες της μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία αυτόνομης οδήγησης.
Το σύστημα επιπέδου 3, DRIVE PILOT, βασίζεται στην τεχνολογία αισθητήρων ενός ευρύτερου Πακέτου Υποβοήθησης Οδήγησης και περιλαμβάνει επιπλέον αισθητήρες που η Mercedes θεωρεί απαραίτητους για την ασφαλή υπό όρους αυτόνομη οδήγηση.
Σε αυτούς περιλαμβάνονται ένας αισθητήρας LiDAR, μια προηγμένη στερεοφωνική κάμερα στο μπροστινό παράθυρο, μια κάμερα πολλαπλών χρήσεων στο πίσω παράθυρο και μικρόφωνα, ειδικά για την ανίχνευση μπλε φώτων και άλλων ειδικών σημάτων από οχήματα έκτακτης ανάγκης, καθώς και ένας αισθητήρας υγρασίας στο μπροστινό τιμόνι.
Θα υπάρχει εφεδρικό σύστημα
Επιπλέον, η S-Class και η EQS με την επιλογή DRIVE PILOT διαθέτουν εφεδρικά συστήματα διεύθυνσης και πέδησης, καθώς και ένα εφεδρικό ηλεκτρικό σύστημα επί του οχήματος, ώστε να παραμένουν ελεγχόμενα ακόμη και σε περίπτωση βλάβης ενός από αυτά τα συστήματα και να εξασφαλίζεται η ασφαλής μετάβαση του ελέγχου στον οδηγό.
Τα πλεονεκτήματα για τον πελάτη είναι ξεκάθαρα: κατά τη διάρκεια της υπό όρους αυτόνομης οδήγησης, το ενεργοποιημένο DRIVE PILOT επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρωθεί σε ορισμένες δευτερεύουσες δραστηριότητες, είτε πρόκειται για επικοινωνία με άλλους μέσω του In-Car Office, είτε για περιήγηση στο διαδίκτυο είτε για χαλάρωση βλέποντας μια ταινία.
Η Mercedes παρουσίασε το DRIVE PILOT στη Γερμανία ως προαιρετικό σύστημα υπό όρους αυτόνομης οδήγησης στην S-Class και στο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν EQS το 2022. Στις ΗΠΑ, η έτοιμη για παραγωγή έκδοση του DRIVE PILOT έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο της στους δρόμους στην Καλιφόρνια και τη Νεβάδα με έναν περιορισμένο στόλο εξοπλισμένων EQS επιπέδου 3.
Πρώτες παραδόσεις το 2024
Οι παραδόσεις σε πελάτες των εξοπλισμένων με DRIVE PILOT μοντέλων EQS Sedan και S-Class MY2024 θα είναι διαθέσιμες στις αρχές του 2024 μέσω των εξουσιοδοτημένων εμπόρων της Mercedes στις προαναφερθείσες πολιτείες των ΗΠΑ.
Όσον αφορά το σχεδιασμό του συστήματος, η Mercedes ακολουθεί μια προσέγγιση βήμα προς βήμα με επίκεντρο την ασφάλεια. Μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, στόχος είναι να επεκταθεί η διαθεσιμότητα στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες έως και τα 130 km/h. Για τη Γερμανία, το επόμενο βήμα θα είναι ένα σύστημα που θα μπορεί να κινείται με 90 km/h όταν ακολουθεί ένα προπορευόμενο όχημα στον αυτοκινητόδρομο.
Πηγή: topgeargreece.gr
Διαβάστε ακόμα:
– Τι σημαίνει αν δεις Mercedes με αυτά τα τιρκουάζ φώτα-γιατί πήρε ειδική άδεια
– To σκάνδαλο ασφάλειας της Daihatsu και πώς αντέδρασε η Toyota
– O Horacio Pagani μιλάει για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την Κίνα και πρέπει να ακούσουμε