Η Ford επέλεξε την Mustang Mach-E για την φετινή της παρουσία στην ανάβαση Pikes Peak και αν ο Romain Dumas δεν καταφέρει φέτος να κάνει ρεκόρ θα είναι κρίμα.
Μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση του ηλεκτρικού SuperVan και του SuperTruck τα προηγούμενα δύο χρόνια, η Ford ετοιμάζει κάτι εξίσου – αν όχι περισσότερο – φιλόδοξο για τη φετινή διοργάνωση στις 22 Ιουνίου. Την Super Mustang Mach-E την οποία και φέτος θα οδηγήσει ο Romain Dumas με στόχο ένα ρεκόρ στον διάσημο αγώνα.
Η νέα ηλεκτρική κατασκευή της Ford βασίζεται οπτικά στο γνωστό Mustang Mach-E, ωστόσο μοιάζει να έχει ξεφύγει εντελώς από τα όρια ενός συμβατικού crossover. Με ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα, που περιλαμβάνουν μια τεράστια πίσω αεροτομή και έναν ακόμα πιο εξωφρενικό διαχύτη, το αμάξωμα φαίνεται να έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για να κατατροπώσει το χρονόμετρο. Ανάμεσα στα δύο αυτά στοιχεία εντοπίζονται τα χαρακτηριστικά τριπλά πίσω φώτα του Mach-E, καθώς και ένα διάτρητο πάνελ.
Στο εμπρός μέρος, ο τεράστιος διαχύτης και το επίπεδο αμάξωμα προδίδουν ότι πιθανότατα έχουμε να κάνουμε με ένα αγωνιστικό σασί, “ντυμένο” με αμάξωμα που παραπέμπει στον ηλεκτρικό Mustang. Αν η συνταγή είναι ίδια με εκείνη των SuperVan και SuperTruck, το Super Mach-E θα κινείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ κοντά στους 1.622 ίππους.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο της κάθετης δύναμης που δηλώνει η Ford: περίπου 2.778 κιλά, ξεπερνώντας τα 2.000 κιλά του SuperVan 4.2 και ακόμα και τα 2.722 κιλά του SuperTruck. Ο συνδυασμός αυτός αρκεί για να δώσει στο Super Mach-E σαφή πλεονεκτήματα στις στροφές της ορεινής διαδρομής των 19,99 χιλιομέτρων, η οποία ξεκινά στα 2.862 μέτρα και καταλήγει στα 4.302 μέτρα υψόμετρο.
Η Ford δεν έχει αποκαλύψει αν ο στόχος της είναι ένα νέο ρεκόρ – πάντως όταν το επιχείρησε με το SuperVan το 2023, κατάφερε να “σπάσει” τον προηγούμενο χρόνο κατά σχεδόν 37 δευτερόλεπτα. Με βάση το ιστορικό της, δεν αποκλείεται η νέα αυτή συμμετοχή με το Super Mach-E να συνοδεύεται και πάλι από βλέψεις για ένα ακόμα ιστορικό χρόνο.