Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο εργαστήριο για την έρευνα και εξέλιξη μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς ετοιμάζεται να κατασκευάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar.
Η εγκατάσταση, με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα έχει ιδιαίτερη έμφαση στην τεχνολογία μπαταρίων solid state, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση και την ασφάλεια και την απόδοση των κυττάρων, δήλωσε η Ferrari τη Δευτέρα.
Να θυμίσουμε ότι η Ferrari σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του 2025.
Ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση εντείνεται. Η κινεζική BYD παρουσίασε τον Φεβρουάριο ένα ηλεκτρικό supercar αξίας περίπου 215.000 ευρώ για να αμφισβητήσει τη Ferrari και τη Lamborghini.
Ενώ και οι δύο κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει plug-in υβριδικά μοντέλα, δεν έχουν ακόμη προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο.
Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές κυψελών της για να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογούνται στο Maranello, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Vigna σε συνέντευξή του, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.
Τυχόν εφαρμογές από την έρευνα θα μοιραστούν επίσης με τον τεχνολογικό εταίρο της ολλανδικής εταιρείας κατασκευής τσιπ NXP Semiconductors.
Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν την τεχνολογία των μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών.
Η Porsche το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της γερμανικής εταιρείας Custom Cells, που είναι ειδική στις μπαταρίες λιθίου για αυτοκίνητα.
Ο Vigna ανέφερε σε δήλωσή του ότι το νέο εργαστήριο της Ferrari θα συμβάλει σημαντικά στον τομέα της ηλεκτροχημείας.
Η συμφωνία που έδειξε ότι η Ferrari βλέπει σοβαρά τις μπαταρίες
Στα τέλη Μαρτίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari Benedetto Vigna και ο Διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης της Ferrari Ernesto Lasalandra συναντήθηκαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της SK On, Lee Seok-hee, στο κτίριο SK Seorin στη Σεούλ για να υπογράψουν Μνημόνιο Συνεργασίας για την ανανέωση της τρέχουσας τεχνολογικής συνεργασίας των δύο εταιρειών και την ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών. Οι ανταλλαγές αυτές βοηθούν τις δύο εταιρείες να οραματιστούν νέες δυνατότητες και πιθανές λύσεις για την προώθηση της συνεχούς βελτίωσης.
Από το 2019 η SK On, ένας κορυφαίος παγκόσμιος κατασκευαστής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, προμηθεύει κυψέλες μπαταριών για τα πιο ισχυρά μοντέλα του Ιταλού κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, ξεκινώντας από το πρώτο supercar και PHEV της μάρκας, το SF90 Stradale και την ανοιχτή παραλλαγή του, το SF90 Spider. Ακολούθησε το 2021 η 296 GTB και το 2022 η 296 GTS.
Πέρυσι παρουσιάστηκαν οι ειδικές εκδόσεις περιορισμένης έκδοσης της SF90 Stradale, η SF90 XX Stradale και η SF90 XX Spider, οι οποίες αποτελούν την κορυφή της γκάμας της εταιρείας με συνδυασμένη ισχύ από τον V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους ηλεκτροκινητήρες 1.015 ίππων.
“Όταν οι εταιρείες και οι προμηθευτές έρχονται κοντά, η συνεργασία τροφοδοτεί την κοινή πρόοδο”, δήλωσε τότε ο Benedetto Vigna, CEO της Ferrari. “Συνεργαζόμαστε με την SK On για να εξερευνήσουμε νέα σύνορα και να τροφοδοτήσουμε την ενέργεια των κοινών ιδεών”.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμβάλλουμε στη συνεχή εξερεύνηση της καινοτομίας με τη Ferrari, η οποία ηγείται της παγκόσμιας αγοράς σπορ αυτοκινήτων”, δήλωσε ο Lee Seok-hee, διευθύνων σύμβουλος της SK On. “Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία και τις τεχνολογίες των δύο εταιρειών, αναμένουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας νέες εμπειρίες και αξίες”.
Πηγή: topgeargreece.gr