Η Bentley θα αποκαλύψει το νέο της Continental GT Supersports ως ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητά της στις 14 Νοεμβρίου.
Με ξεκάθαρη έμπνευση από την περίοδο του CEO της Bentley, Frank Walliser, στην Porsche, όπου πέρασε περισσότερα από 30 χρόνια, το μακροχρόνιο όνομα Supersports επιστρέφει μετά από επτά χρόνια παύσης για τη νέα ναυαρχίδα της εταιρείας Continental GT.
Ο Walliser λέει ότι θα είναι «ένα από τα πιο ακραία Continentals όλων των εποχών» και τώρα επιβεβαίωσε ότι το νέο Supersport θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου Continental GT με κίνηση στους πίσω τροχούς. Ακόμη και το GT3-R της Bentley το 2014 που εστιάζει στην πίστα δεν απέρριψε τη ρύθμιση της τετρακίνησης. Θα είναι το πρώτο πισωκίνητο Bentley από τότε που το Mulsanne κυκλοφόρησε το 2020.
Ίσως το πιο ενδιαφέρον, ωστόσο, είναι ότι η Bentley εγκαταλείπει την υβριδική ρύθμιση στο αναθεωρημένο Continental GT υπέρ της καθαρής βενζίνης από τον V8 των 4,0 λίτρων. Θα σημαίνει αναμφίβολα λιγότερη ισχύ από τους 771 ίππους που προσφέρει το τρέχον GT Speed στο όνομα της περισσότερης οδηγικής απόλαυσης.

Μιλώντας σε ένα συνέδριο που περιγράφει λεπτομερώς τα οικονομικά αποτελέσματα της Bentley και το επερχόμενο «ηλεκτρικό ηλεκτρικό SUV της πόλης πολυτελείας», ο Walliser είπε ότι το «όνομα 100 ετών Supersports» θα επέστρεφε.
«Θα είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο οδηγού, θα είναι τεχνικά λίγο απροσδόκητο για τη Bentley, αλλά δεν θα είναι απροσδόκητο για όσους με γνωρίζουν. Θα είναι ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο της Bentley», είπε ο Walliser.
Είπε επίσης ότι τα νέα Supersports θα είναι το ελαφρύτερο Continental GT που έχει υπάρξει ποτέ, αλλά μην περιμένετε ένα πούπουλο βάρος, αλλά ότι θα γείρει τη ζυγαριά κάτω από δύο τόνους.
Αν και μέχρι στιγμής έχουν γίνει μόνο teaser εικόνες του νέου αυτοκινήτου, δείχνουν πολύ πιο γωνιακό αμάξωμα από το τυπικό αυτοκίνητο, καθώς και μια μεγάλη αεροτομή ducktail. Περιμένετε πολλά περισσότερα όσον αφορά τις ίνες άνθρακα, επίσης.

Έρχεται καθώς η Bentley υποχωρεί εν μέρει στην επίθεση της για EV. Αρχικά έλεγε ότι θα γίνει ηλεκτρικό μέχρι το 2030, το οποίο στη συνέχεια μετατέθηκε για το 2035. Η Walliser είπε τώρα ότι αυτή η ημερομηνία είναι ανοιχτή για συζήτηση, αλλά ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να προωθεί τα plug-in υβριδικά της, με τις εκδόσεις PHEV των Flying Spur, Bentayga και Continental GT να αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των παραγώγων που πωλούνται.
Παρόλα αυτά, η Bentley επιβεβαίωσε ότι πιο ακραία μοντέλα ICE θα κυκλοφορήσουν χωρίς ηλεκτροκίνηση. Παρουσίασε ήδη τη Bentayga Speed χωρίς υβριδικά και μετά το νέο Continental GT Supersports, ένα Flying Spur μόνο για V8 φαίνεται πιθανό.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Frank Walliser, έχει σπορ αυτοκίνητα που τρέχουν στις φλέβες του, εντάχθηκαν στην Porsche το 1995 και κατέχουν διάφορες θέσεις, συμπεριλαμβανομένου του επικεφαλής του πολύτιμου βραχίονα μηχανοκίνητου αθλητισμού και της ηγεσίας της ανάπτυξης του έργου Porsche 918. Ήταν επίσης επικεφαλής των ομάδων Porsche 911 και 718 μεταξύ 2019 και 2022, προτού ενταχθεί στην Bentley ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τον Ιούλιο του 2024.

