Θερμικές εκδόσεις αυτοκινήτων. Οι περισσότεροι έκαναν λόγο για κατάργησή τους, ώστε να στρωθεί το έδαφος για τα ηλεκτρικά μοντέλα, όμως ένας ένας, αρχίζουν να αναθεωρούν.
Μάλιστα στη συγκεκριμένη περίπτωση, η εταιρεία που αφήνει πλέον ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει συνέχεια στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, είναι στενά συνδεδεμένη με αυτούς.
Ο λόγος για την Alfa Romeo, η οποία είχε σπεύσει να δεσμευτεί πως η επόμενη γενιά της Giulia θα έρθει στην αγορά αποκλειστικά ως ηλεκτρικό μοντέλο.
Οι αποφάσεις όμως είναι για να αλλάζουν και σε μια πρόσφατη ανατροπή, ο Ευρωπαίος επικεφαλής της Stellantis παραδέχτηκε ότι είναι ανοιχτός στο ενδεχόμενο η νέα Giulia να διατίθεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αν αυτό αποδειχθεί πιο ρεαλιστική επιχειρηματική κίνηση.
Η Alfa Romeo θυμίζουμε πως στόχευε στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2027, με την επόμενη γενιά της Giulia να τοποθετείται στην κορυφή της, υπό την καθοδήγηση του Jean-Philippe Imparato. Αυτό άλλωστε φάνταζε ως το επόμενο λογικό βήμα.
Στρατηγική πολλαπλών συστημάτων κίνησης
Αλλά η λογική, είναι μια ευμετάβλητη παράμετρος στον ασταθή κόσμο όπως προκύπτει το τελευταίο διάστημα κόσμο του αυτοκινήτου. Πλέον, λίγο μετά τη μετακίνησή του από την Alfa Romeo στη θέση του επικεφαλής της Stellantis Europe, ο Imparato δήλωσε ότι ο διάδοχός του στην Alfa, Santo Ficili, θα έχει την ευελιξία να υιοθετήσει μια στρατηγική πολλαπλών συστημάτων κίνησης.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο topgeargreece.gr