AYTOKINHTO

Η ελαφρύτερη κλασική Porsche 911 είναι της KAMManufaktur

Τα restomod της Porsche είναι ένα μεγάλο trend στην εποχή μας καθώς υπάρχουν κυριολεκτικά αμέτρητα. Ηλεκτρικά, πανίσχυρα, σχεδόν αγωνιστικά, υψηλής αισθητικής, μπορείς να βρεις οτιδήποτε έχεις ονειρευτεί. Ωστόσο η KAMManufaktur μας παρουσιάζει τώρα το ελαφρύτερο restomod που έχουμε δει ποτέ σε Porsche 911 καθώς πρόκειται για μια κατασκευή με μικρότερο βάρος ακόμη και από αυτό των 750 κιλών αυτής εδώ

Το αποτέλεσμα έχει επιτευχθεί χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και η βάση του είναι μια Porsche 912. Όταν λέμε εκτεταμένη χρήση, το εννοούμε κυριολεκτικά. Κάθε πάνελ του αμαξώματος έχει αντικατασταθεί από εναλλακτικές λύσεις από ανθρακονήματα που κατασκευάστηκαν στο εσωτερικό της εταιρείας και το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εκπληκτικό. 

Porsche 911 KAMManufaktur

Η Porsche 912c ζυγίζει μόλις 699 κιλά στην πλήρως νόμιμη για το δρόμο έκδοση, που αντιπροσωπεύει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 300 κιλών σε σχέση με το αρχικό αυτοκίνητο. Η KAMM διαθέτει επίσης μια έκδοση 750 κιλών από ημι-άνθρακα, η οποία δεν μπορεί να πει πως είναι τόσο ξεχωριστή, αλλά και πάλι είναι ελαφρύτερη από πολλά κλασικά που κυκλοφορούν. 

Porsche 911 KAMManufaktur

Σε ό,τι έχει να κάνει με την ισχύς της, να σημειώσουμε πως την λαμβάνει από τον αερόψυκτο τετρακύλινδρο κινητήρα των 168 ίππων. Μπορεί να μην ακούγονται πολλοί, αλλά με το συγκεκριμένο βάρος και με την κατανομή του στο 50:50 του αυτοκινήτου, δεν θέλει και πολλούς περισσότερους. 

Όλα αυτά ασφαλώς κοστίζουν αρκετά και στην προκειμένη περίπτωση περί τις 400.000 ευρώ, τις οποίες μπορεί κανείς να μειώσει αν φέρει την δική του Porsche 911 για την μετατροπή, οπότε η τιμή του κιτ στην ουσία, σε αυτήν την περίπτωση, θα μειωθεί στις 360.000 ευρώ. 

Πηγή: topgeargreece.gr

Διαβάστε ακόμα: 
 – Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πόσα χρόνια αντέχουν οι μπαταρίες
 – 12 video για το πώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα οι φίρμες αυτοκινήτων
 – Ferrari F40: Όλα όσα δεν ήξερες από τους ανθρώπους που την έφτιαξαν

Related posts

Η επιστροφή της Toyota Celica: Τι αποκάλυψε ο πρόεδρος Akio Toyoda

timesadmin

Zenvo Aurora: Μπαίνουμε στο δανέζικο υβριδικό θηρίο των 1.850 ίππων

timesadmin

VW και Ford κινδυνεύουν με πρόστιμα το 2025-ποιο είναι το πρόβλημα

timesadmin

F1 GP Ουγγαρίας Κατατακτήριες: 1-2 με Norris η McLaren

timesadmin

Όλες οι πληροφορίες για τις δύο νέες plug-in υβριδικές Porsche Panamera

timesadmin

F1 GP Ιταλίας: Πρόγραμμα και ώρες τηλεοπτικής μετάδοσης

timesadmin