Μια νέα γαλλική επανάσταση ξεκινά το νέο Citroen e-C3 και δεν το λέμε εμείς αυτό. Το λέει η ίδια η Citroen. Και το λέει γιατί υπερηφανεύεται για την τιμή του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες θα είναι 23.300 ευρώ.
Για να γνωστοποιήσει αυτό το γεγονός, η Citroen ξεκινά μια εξίσου μεγάλη διαφημιστική καμπάνια. Για πρώτη φορά, μια πλήρως ολοκληρωμένη οργάνωση παραγωγής χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία πολλαπλών format ταυτόχρονα, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστο αντίκτυπο σε όλα τα μέσα και μεγάλη διασπορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αποστολή στην Αυστρία: Οδηγούμε το νέο Citroen C3 και το ηλεκτρικό e-C3
Τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά. Η λήψη σε ένα ουγγρικό κάστρο κινητοποίησε πέντε συνεργεία παραγωγής, σε πέντε ημέρες και νύχτες. Για την τηλεοπτική διαφήμιση, ο νικητής πολλών βραβείων σκηνοθέτης Fredrik Bond δεν έκανε καμία έκπτωση όσον αφορά το κόστος για να δημιουργήσει μια κινηματογραφική λήψη της επανάστασης του e-C3.
Τα κοστούμια και οι περούκες είναι εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία της Σοφίας Κόπολα, Μαρία Αντουανέτα. Το συνεργείο κασκαντέρ δούλευε στο Dune 2. Το soundtrack είναι η αρχική έκδοση του David Bowie’s Suffragette City.
Με πολύ χαρακτηριστικές οπτικές αναφορές, η τελική ταινία αφηγείται την ιστορία του πώς τα ηλεκτρικά οχήματα κατέληξαν τελικά στα χέρια των επαναστατών.
Παράλληλα με τα γυρίσματα για το σποτ, πολλές ομάδες δημιούργησαν μια πλούσια σειρά περιεχομένου για κοινωνικά μέσα, ψηφιακές σελίδες, βασικά οπτικά στοιχεία, οπτικά στοιχεία τρόπου ζωής και περιεχόμενο πίσω από τα παρασκήνια.
“Η δημιουργική αριστεία στη διαφήμιση είναι τόσο μέρος της ιστορίας της Citroen όσο και οι καινοτόμες λύσεις μηχανικής που έφεραν πρωτοποριακά προϊόντα στην αγορά και έκαναν τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη. Το νέο είναι ένα επαναστατικό προϊόν, προσφέροντας για πρώτη φορά προσιτή, υψηλής ποιότητας, ηλεκτρική κινητικότητα για όλους. Είναι ένα προϊόν που άξιζε μια ελκυστική, εντυπωσιακή και οπτικά εκπληκτική καμπάνια, διακοσμημένη με ένα φανταστικό soundtrack”, δήλωσε ο Federico Goyret, επικεφαλήγς μάρκετινγκ και Επικοινωνιών της Citroen.
Και όπως καταλήγει η ενημέρωση από την ίδια την Citroen, “Χιουμοριστική, νευρική, αναιδής και προκλητική, η Citroen είναι μια μάρκα που πάντα έκανε τα πράγματα διαφορετικά”.
Πηγή: topgeargreece.gr