Το νέο λογισμικό Volvo Car UX, υπόσχεται να αναβαθμίσει συνολικά την εμπειρία του infotainment στα μοντέλα της, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα OTA αναβάθμισης για πάνω από 2 εκατ. οχήματα.
Λίγο καιρό μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου XC60, η Volvo ανακοινώνει ένα νέο κύμα αναβαθμίσεων για τη γκάμα της που αφορά το MY2026. Οι περισσότερες αλλαγές εστιάζουν στην τεχνολογία και υπόσχονται να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης τόσο για νέους όσο και για υφιστάμενους ιδιοκτήτες.
Στο επίκεντρο βρίσκεται το ολοκαίνουριο σύστημα χειρισμού και infotainment, με την ονομασία Volvo Car UX. Το νέο περιβάλλον χρήσης έχει ήδη υιοθετηθεί στα EX30, EX90, καθώς και στο ανανεωμένο XC90, και πλέον θα ενσωματωθεί σε όλα τα νέα μοντέλα Volvo από το 2026 και μετά.
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι η Volvo θα διαθέσει το νέο UX μέσω over-the-air ενημέρωσης και σε υπάρχοντα οχήματα με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google. Αυτό σημαίνει ότι περίπου 2,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ορισμένα από τα οποία έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής από το 2020, θα αποκτήσουν αναβαθμισμένη εμπειρία infotainment.
Αναβάθμιση σε όλη τη γκάμα
Συγκεκριμένα, η αναβάθμιση θα διατεθεί σε επιλεγμένες εκδόσεις των:
C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country και XC90.
Η εταιρεία περιγράφει το νέο UX ως ένα σύστημα σχεδιασμένο για να “απλοποιεί τις σύνθετες ενέργειες”, βασισμένο σε πραγματικά δεδομένα και σχόλια χρηστών, με στόχο την ασφαλή και ευχάριστη αλληλεπίδραση του οδηγού με το όχημα.
Πέρα από το λογισμικό, τα μοντέλα του 2026 θα εξοπλίζονται με νέο hardware infotainment χάρη στη συνεργασία με τη Qualcomm. Το νέο σύστημα βασισμένο στο Android Automotive θα είναι πάνω από δύο φορές πιο γρήγορο σε σχέση με την τρέχουσα γενιά, προσφέροντας ταχύτερη απόκριση και έως και δέκα φορές καλύτερα γραφικά.
Τέλος, η εταιρεία προσθέτει δύο νέες χρωματικές επιλογές, Aurora Silver και Forest Lake, ενώ το XC40 αποκτά την έκδοση Black Edition, στα πρότυπα της XC60. Το πακέτο περιλαμβάνει μαύρες ζάντες, μαύρα λογότυπα και μαύρη μάσκα.
Με την κίνηση αυτή, η Volvo επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την βαρύτητα που δίνει στο κομμάτι της τεχνολογίας και την αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη, όχι μόνο για τους νέους πελάτες αλλά και για όσους ήδη οδηγούν τα οχήματά της.