Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου ευχήθηκε «καλό μήνα» με ένα «καλοκαιρινό» στιγμιότυπο
Η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου ευχήθηκε «καλό μήνα» με ένα «καλοκαιρινό» στιγμιότυπο
Η ηθοποιός πόζαρε μέσα σε πισίνα φορώντας κίτρινο μπικίνι
UPD: 1 ΣΧΟΛΙΟ
Με ένα «καλοκαιρινό» στιγμιότυπο αποφάσισε να ευχηθεί «καλό μήνα» στους διαδικτυακούς της ακόλουθους η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου.
Συγκεκριμένα, η ηθοποιός πόζαρε μέσα σε πισίνα, φορώντας ένα κίτρινο μπικίνι και τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, ανήμερα του Αγίου Πνεύματος, δημοσίευσε τη φωτογραφία στον λογαριασμό που διατηρεί στο Instagram. «Καλό μήνα», έγραψε η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου στη λεζάντα που συνόδευε την ανάρτησή της στα social media.
Δείτε τη φωτογραφία
UPD: 1 ΣΧΟΛΙΟ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
37
48
30
268
653
48
Δείτε Επίσης

