Ευκαιρίες-για-καλό-κινηματογράφο-δίνουν-οι-επανεκδόσεις-trailers
ΣΙΝΕΜΑ

Ευκαιρίες για καλό κινηματογράφο δίνουν οι επανεκδόσεις 🎥Trailers

Κινη­μα­το­γρα­φι­κή βδο­μά­δα με τα μάτια στραμ­μέ­να στις Κάν­νες που δυστυ­χώς πέραν ελά­χι­στων εξαι­ρέ­σε­ων — βλέ­πε Κέιτ Μπλάν­σετ και Ομάρ Σι — έχουν επι­βά­λει σιγή νεκρο­τα­φεί­ου για το παλαι­στι­νια­κό ζήτη­μα. Το φεστι­βάλ ρίχνει αυλαία το Σάβ­βα­το και ευελ­πι­στού­με να δού­με λίγο φως στον ορί­ζο­ντα, αλλιώς θα μιλά­με για το πιο πολι­τι­κό φεστι­βάλ, μετά από εκεί­νο της εμφά­νι­σης Ζελέν­σκι, με την αρνη­τι­κή έννοια όμως.

Παλαι­στί­νη παντού… – Έτσι σπά­νε τα πρω­τό­κολ­λα λογοκρισίας

Αυτή η βδο­μά­δα, από άπο­ψη δια­νο­μής, κυριο­λε­κτι­κά έχει δυο ται­νί­ες που ακό­μα και αυτές κυμαί­νο­νται λίγο πάνω από τη μετριό­τη­τα, «Το Μυστι­κό της Μαύ­ρης Βαλί­τσας» και «Η Τελευ­ταία Συνε­δρία του Φρόιντ». Όμως, οι ευκαι­ρί­ες για καλό κινη­μα­το­γρά­φο είναι πολ­λές αφού έχουν ανοί­ξει τα θερι­νά που προ­βάλ­λουν κλα­σι­κές επα­νεκ­δό­σεις και μπο­ρεί­τε να επι­σκε­φθεί­τε την σχε­τι­κή ιστο­σε­λί­δα και επι­πλέ­ον ξεκι­νά­ει και το αγα­πη­μέ­νο μας ΤΑΙΝΙΟΡΑΜΑ, στον κινη­μα­το­γρά­φο ΑΣΤΥ, από σήμε­ρα 23 Μάη μέχρι τις 19 Ιού­νη με πολ­λές καλές ται­νί­ες των Ινγκ­μαρ Μπέρ­γκ­μαν, Ναγκί­σα Οσι­μα, Βιμ Βέντερς, Μάριο Μονι­τσέ­λι, Λουίς Μπου­νιου­έλ, Ορσον Ουέλς, Τζό­να­θαν Γκλέι­ζερ, Αλφρεντ Χίτσκοκ, Σάρ­λοτ Γου­έλς, Τζό­ελ και Ιθαν Κοέν, Ζακ Τατί, Ιλντι­κο Ενιέ­ντι, Μαρ­σέλ Καρ­νέ, Λάζ­λο Νέμες, Ρόι Αντερ­σον, Αμπ­ντε­λα­τίφ Κεσίς, Ρομπέρ Μπρε­σόν, Ριγιου­σού­κε Χαμα­γκού­τσι, Ακί­ρα Κου­ρο­σά­βα, Πάμπλο Λαρα­ΐν και Πατρί­σιο Γκου­σμάν. Περισ­σό­τε­ρες πλη­ρο­φο­ρί­ες στην επί­ση­μη σελί­δα του κινη­μα­το­γρά­φου. Επί­σης, τη Δευ­τέ­ρα 27 Μάη ξεκι­νά­ει και το 8ο Φεστι­βάλ Ισπα­νό­φω­νου Κινη­μα­το­γρά­φου Αθή­νας — FeCHA, που θα μας κρα­τή­σει συντρο­φιά με πρό­σφα­τες ται­νί­ες των ισπα­νό­φω­νων χωρών μέχρι και τις 5 Ιού­νη στους κινη­μα­το­γρά­φους «Ελλη­νίς Cinemax Europa Cinemas», «Αελ­λώ Cinemax», ενώ προ­βο­λές θα φιλο­ξε­νή­σουν το Ινστι­τού­το Θερ­βά­ντες της Αθή­νας και η Ελλη­νο­α­με­ρι­κα­νι­κή Ενω­ση. Περισ­σό­τε­ρες πληροφορίες…

Φεστι­βάλ Ισπα­νό­φω­νου Κινη­μα­το­γρά­φου Αθή­νας – FeCHA: 27 Μάη ως 5 Ιού­νη οι προ­βο­λές των ταινιών

Ο κινη­μα­το­γρά­φος «STUDIO new star art cinema» επί­σης φιλο­ξε­νεί στο πρό­γραμ­μά του υπέ­ρο­χες επα­νεκ­δό­σεις των Ναγκί­σα Οσί­μα, Κιμ Κι — Ντουκ, Ρομάν Γκου­πίλ, Βιτό­ριο Ντε Σίκα και Μικε­λάν­τζε­λο Αντονιόνι.

Το καλύ­τε­ρο το αφή­σα­με για το τέλος της εισα­γω­γής. Το γυναι­κείο συγκρό­τη­μα Maustetytοt, που μας μάγε­ψε στα «Πεσμέ­να Φύλ­λα» του Ακι Καου­ρι­σμά­κι, έρχε­ται στην Αθή­να για μια συναυ­λία την Παρα­σκευή 31 Μάη στο «GAZARTE Ground Stage». Δυο λόγια για τις Φιν­λαν­δές αντι­στάρ. Maustetytοt στα φιν­λαν­δι­κά σημαί­νει Spice Girls και οι ίδιες δηλώ­νουν εθι­σμέ­νες στο διά­βα­σμα εφη­με­ρί­δων και όχι στα σόσιαλ μίντια και ασχο­λού­νται με «δύσκο­λα» θέμα­τα, όπως ο αλκο­ο­λι­σμός, η βία, οι ψυχι­κές ασθέ­νειες και ο πόλε­μος. Ο τίτλος του τρί­του τους άλμπουμ, «Maailman onnellisin kansa» («Happiest Nation in the World») ειρω­νεύ­ε­ται την ταμπέ­λα που εδώ και αρκε­τά χρό­νια απο­δί­δουν στους Φιν­λαν­δούς οι μετρή­σεις των Ηνω­μέ­νων Εθνών για τους «πιο ευτυ­χι­σμέ­νους ανθρώ­πους στον πλανήτη».

Οι «Φαντα­στι­κοί Φίλοι», του Τζον Κρα­σίνσκι, είναι τρυ­φε­ροί και μας δεί­χνουν ότι σε όλες τις ηλι­κί­ες κρύ­βου­με μέσα μας την παι­δι­κή αθω­ό­τη­τα, όμως δεν κατα­φέ­ρα­με να βρού­με σε ποια ηλι­κία πραγ­μα­τι­κά απευ­θύ­νο­νται. Είναι μια παι­δι­κή ται­νία που δεν είναι παι­δι­κή για­τί πρω­τα­γω­νι­στεί μια έφη­βη και δεν απευ­θύ­νε­ται σε καμία περί­πτω­ση σε ενή­λι­κες. Αυτό που το Χόλι­γουντ θέλει να πιά­σει όλες τις ηλι­κί­ες δεν είναι τόσο απλό τελι­κά. Στο «Λυσά­ρι της Ζωής», του Μισέλ Γκο­ντρί, παρα­κο­λου­θού­με έναν σκη­νο­θέ­τη να κλέ­βει το υλι­κό της ται­νί­ας του από τους παρα­γω­γούς της και πηγαί­νει κάπου κρυ­φά να την τελειώ­σει, όταν κιν­δυ­νεύ­ει να μην έχει τον πρώ­το λόγο στη μορ­φή που θα πάρει. Εμείς στην Ελλά­δα δεν έχου­με τέτοια προ­βλή­μα­τα για­τί οι σκη­νο­θέ­τες δεν έχουν καμία χρη­μα­το­δό­τη­ση για τις ται­νί­ες τους, οπό­τε δεν συμπά­σχου­με, αλλά ακό­μα κι αν είχα­με χρη­μα­το­δό­τη­ση, τέτοιες τρα­γε­λα­φι­κές κατα­στά­σεις που μας δεί­χνει ο σκη­νο­θέ­της τρα­βηγ­μέ­νες από τα μαλ­λιά δεν θα μπο­ρού­σα­με να τις φαντα­στού­με. Οσο για τα «Κρυμ­μέ­να Μυστι­κά», του Ανταμ Κού­περ, με πρω­τα­γω­νι­στή τον Ράσελ Κρό­ου, προ­βλη­μα­τι­ζό­μα­στε ιδιαί­τε­ρα για­τί η εται­ρεία δια­νο­μής δεν έκα­νε μια δημο­σιο­γρα­φι­κή ή έστω μια online προ­βο­λή για μας τους πτω­χούς κρι­τι­κούς, όμως θα προ­βά­λει την ται­νία στα σινε­μά… Τα «Κενά Αέρος», του Χάφ­στιν Γκού­ναρ Σίγκουρ­σον, που πραγ­μα­τεύ­ο­νται τη φοβία ορι­σμέ­νων ανθρώ­πων για το αερο­πλά­νο, δυστυ­χώς δεν δια­θέ­τουν ούτε ολο­κλη­ρω­μέ­νο σενά­ριο ούτε δου­λε­μέ­νους χαρα­κτή­ρες και ενώ μιλά­νε για ένα σημα­ντι­κό ζήτη­μα δεν κατα­φέρ­νουν ούτε καν να μας ευαισθητοποιήσουν…

Το Μυστικό της Μαύρης Βαλίτσας / La Extorsion / Μαρτίνο Ζαϊντέλις / 2023 / 100λ

Related posts

Σινεµά κάτω από τα αστέρια στο ΜΥΗΣ Αγυιάς

protothema.gr

Φεστιβάλ Βενετίας: Το ‘April’ δεν είναι για όλους, αλλά είναι η ταινία της φετινής Μόστρα

wp-needuser

Επιτέλους όλοι πια μιλάνε για τον Νίκο Παπατάκη

James Rollner

Βοτσαλάκια: Ανοίγει και πάλι τις πόρτες του το θερινό σινεμά της διάσημης παραλίας

timesadmin

Ένα για το Δρόμο πληροφορίες για την ταινία

protothema.gr

Αμπιγκέιλ: Ταινία τρόμου με αιμοδιψές δωδεκάχρονο κορίτσι

James Rollner