Εταιρεία-supercars-φτιάχνει-αυτοκίνητο-για-courier
AYTOKINHTO

Εταιρεία supercars φτιάχνει αυτοκίνητο για courier

H Prodrive υπογράφει την κατασκευή αυτού του έξυπνου ηλεκτρικού τετράτροχου, που προορίζεται για την τελευταία φάση της διαδικασίας παραδόσεων.

Top Gear TEAM

Οι μέρες δόξας του Impreza STI είναι σαφές πως ανήκουν στο παρελθόν. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η Prodrive κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Κι αυτό είναι αναμφίβολα θετικό, γιατί δείχνει πως είναι σε θέση να προσαρμόζεται. Έτσι λοιπόν, αυτή την εποχή εργάζεται πάνω σε κάτι που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα αντί για τις επιδόσεις.

Πρόκειται για το Evolv, ένα ολοκαίνουργιο “ηλεκτρικό τετράτροχο του τελευταίου χιλιομέτρου”, το οποίο προέρχεται από τη συνεργασία μεταξύ της Prodrive Advanced Technology και της Astheimer Design. Όπως θα μπορούσε κανείς να μαντέψει από τα ονόματα των εταιρειών, η επινόηση ανήκει στην Astheimer και η σχεδίαση στην Prodrive.

ELM Evolv

Τι είναι όμως στην πραγματικότητα; Λοιπόν, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό τετράκυκλο διανομής, κατηγορίας L7e με μπαταρία 20 kWh και αυτονομία περίπου 160 χιλιομέτρων. Έχει μήκος 3,24 μέτρα, πλάτος μόλις 1,45 μέτρα και ζυγίζει 850 κιλά, αλλά διαθέτει 4m³ χώρου φόρτωσης.

Εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων

Επίσης μαθαίνουμε πως αυτός ο όγκος είναι διπλάσιος από αντίστοιχα οχήματα L7e, γεγονός που το τοποθετεί σε μια παρόμοια κατηγορία μεταφοράς με τα μεσαίου μεγέθους φορτηγάκια. Καθόλου άσχημα. Στην πραγματικότητα, το 60% του συνολικού όγκου του Evolv είναι κενός χώρος για τη μεταφορά πραγμάτων.

ELM Evolv

Η Prodrive Advanced Technology και η Astheimer Design έχουν ιδρύσει μια νέα εταιρεία για την εμπορία του Evolv και η “ELM Mobility” σχεδιάζει να βάλει το Evolv σε παραγωγή στη Μ. Βρετανία το 2028.

Το φορτηγάκι που βλέπετε παραπάνω είναι το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο, και θα χωράει μια ευρωπαλέτα ύψους 1,6 μέτρων με ωφέλιμο φορτίο 300 κιλών στον κύριο χώρο φόρτωσης, στον οποίο η πρόσβαση γίνεται μέσω των πλαϊνών θυρών. Θα χωράει επίσης μια παλέτα ύψους 1,2 μέτρων με ωφέλιμο φορτίο 200 κιλά στον δευτερεύοντα χώρο φόρτωσης, ο οποίος είναι προσβάσιμος μέσω των πίσω θυρών.

ELM Evolv

Επιπλέον, η Prodrive σχεδίασε το Evolv για να πληροί τα πρότυπα παθητικής ασφάλειας πρόσκρουσης N1 (μικρό φορτηγό) και όχι μόνο τα πρότυπα L7e. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι ασφαλέστερο για τον οδηγό σε περίπτωση ατυχήματος. Όσο για τις περιπτώσεις μικροσυγκρούσεων, τα πάνελ του αμαξώματος είναι αρθρωτά, ώστε να αντικαθίστανται εύκολα.

Το Evolv λογικά θα είναι αρκετά ευέλικτο στην πόλη, καθώς ο κύκλος στροφής του είναι μόλις 7,8 μέτρα. Η τελική του ταχύτητα είναι περίπου 80 km/h και η φόρτιση από το 20-80% γίνεται σε λιγότερο από δύο ώρες.

Ένα προαιρετικό παλετοφόρο όχημα ικανό να ανυψώσει έως και 300 κιλά θα είναι επίσης διαθέσιμο για να τοποθετηθεί στο όχημα, και όσο για τις τιμές αγοράς, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν από τα επίπεδα των 30.000 ευρώ. Εντάξει, σίγουρα δεν είναι τόσο cool όσο ένα Impreza P25 restomod, αλλά ένα ενδιαφέρον το έχει.

Related posts

Ένα κλασικό Mini έγινε MiniBar και μπορείς να το αγοράσεις

timesadmin

Δοκιμή Tesla Model Y LR AWD: Το αυτοκίνητο που κέρδισε την Toyota

timesadmin

Γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να χτυπήσουν πεζούς

protothema.gr

Πότε θα κυκλοφορήσει το προσιτό ηλεκτρικό KΙΑ EV3

wp-needuser

Γιατί η αστυνομία έχει ανάγκη από ηλεκτρικά περιπολικά (video)

timesadmin

Δοκιμή Mercedes-Benz EQE 350+: Όταν η οδήγηση δεν είναι προτεραιότητα

timesadmin