AYTOKINHTO

Επίσημο: 18 ευρώ την ώρα το πάρκινγκ στο Παρίσι για βαριά αυτοκίνητα

Η δήμαρχος του Παρισιού είχε την ιδέα να κάνει δημοψήφισμα και η κάλπη έβγαλε ότι αν έχεις βαρύ αυτοκίνητο για να παρκάρεις στην πόλη πρέπει να έχεις και ιδιαίτερα βαρύ πορτοφόλι. Ας δούμε τι ακριβώς έγινε.

Top Gear TEAM

Παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Παρίσι

Οι κάτοικοι του Παρισιού ψήφισαν σε δημοψήφισμα την Κυριακή υπέρ του τριπλασιασμού του κόστους στάθμευσης για τα βαριά αυτοκίνητα, καθώς η γαλλική πρωτεύουσα συνεχίζει τα μακροπρόθεσμα σχέδιά της για να γίνει μια πόλη που θα μπορεί να κινείται πλήρως με ποδήλατο.

Περίπου το 54,5% των Παριζιάνων ψήφισε υπέρ του μέτρου, ενώ το 45,5% το απέρριψε. Μόνο το 5,7% των ψηφοφόρων προσήλθε στην κάλπη του δημοψηφίσματος που αποφάσισε ο δήμος, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα.

Το δημοψήφισμα, λιγότερο από ένα χρόνο αφότου οι κάτοικοι της πόλης ψήφισαν υπέρ της απαγόρευσης των ηλεκτρικών σκούτερ, αποσκοπεί στον τριπλασιασμό των τελών στάθμευσης για αυτοκίνητα 1,6 τόνων και άνω σε 18 ευρώ την ώρα, προκειμένου να αποθαρρυνθούν τα “ογκώδη, ρυπογόνα” αυτοκίνητα, δήλωσε το δημαρχείο.

Το νέο τιμολόγιο για το πάρκινγκ θα ισχύει επίσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα 2 τόνων και άνω.

Τι δήλωσε η δήμαρχος μετά το δημοψήφισμα

“Είμαστε υπερήφανοι που θέσαμε ένα κατεξοχήν περιβαλλοντικό ερώτημα σε μια εποχή που το περιβάλλον παρουσιάζεται ως η πηγή κάθε κακού”, δήλωσε η δήμαρχος Anne Hidalgo μετά τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων. “Είναι μια μορφή αντίστασης εδώ στο Παρίσι σε αυτό το πολύ ανησυχητικό κίνημα”.

Επί δημαρχίας Hidalgo οι δρόμοι του Παρισιού έχουν μεταμορφωθεί, με 84 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων να έχουν δημιουργηθεί από το 2020 και ένα 71% άλμα στη χρήση ποδηλάτων μεταξύ του τέλους των lock down του COVID-19 και του 2023, σύμφωνα με το δημαρχείο.

“Χρειάζεται πραγματικά ένα SUV στο Παρίσι;”, δήλωσε η Juliette Bruley, 27 ετών, σε ένα εκλογικό τμήμα κοντά στη Μονμάρτη. “Μεταφέρω τον γιο μου με ποδήλατο, βρήκαμε λύσεις”.

Οι αντιδράσεις

Ωστόσο, οι αλλαγές έχουν εξοργίσει τους οδηγούς αυτοκινήτων. Τα SUV έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλή στη Γαλλία και προτιμώνται ιδίως από τις οικογένειες.

“Θα είναι περίπου 200 ευρώ την ημέρα. Αυτό είναι εξαιρετικά ακριβό. Η ζωή είναι ακριβή, τα παιδιά είναι ακριβά”, δήλωσε η Laure Picard, 37 ετών.“Ο στόχος είναι να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε το αυτοκίνητό μας, αλλά χρειαζόμαστε το αυτοκίνητό μας για να φύγουμε από το Παρίσι κατά τη διάρκεια των διακοπών και των Σαββατοκύριακων”.

Η ομάδα πίεσης των αυτοκινητιστών “40 millions d’automobilistes” ξεκίνησε μια αίτηση για να υποστηρίξει την ελευθερία των οδηγών να χρησιμοποιούν όποιο όχημα θέλουν.

“Πρέπει να αντιταχθούμε σθεναρά σε αυτές τις επιθέσεις κατά της ελευθερίας που επιδιώκονται με ψευδείς πράσινες προφάσεις”, δήλωσε η ομάδα. “Αν δεν το σταματήσουμε τώρα, αυτή η αδικαιολόγητη εξέγερση που καθοδηγείται από μια υπερ-αστική και αντι-αυτοκίνητη μειοψηφία θα εξαπλωθεί σαν γάγγραινα και σε άλλες πόλεις”.

Με πληροφορίες από Automotive News Europe

Related posts

Πώς από μια διαδρομή Uber προέκυψε μια επαναστατική ανάρτηση

timesadmin

Karma Gyesera, μια νέα ηλεκτρική μπερλίνα 590 ίππων (εικόνες)

timesadmin

Η εταιρεία αυτοκινήτων που προσέλαβε 60 κωφούς εργάτες (video)

timesadmin

Ελλάδα: Η διασταύρωση που χρειάστηκε 5 διαγωνισμούς για να φτιαχτεί

timesadmin

Peugeot 2008: Διαθέσιμο στην Ελλάδα-τιμές και εκδόσεις

timesadmin

Ποιο γνωστό κινεζικό αυτοκίνητο οδηγεί ο CEO της Ford και το θεωρεί φανταστικό

timesadmin