Ελάχιστοι-αγοράζουν-τελικά-την-παντοδύναμη-bmw-ΧΜ
AYTOKINHTO

Ελάχιστοι αγοράζουν τελικά την παντοδύναμη BMW ΧΜ

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η BMW ΧΜ, το μόνο σίγουρο ήταν πως η αισθητική της δεν ήταν αυτό που θα αποκαλούσες ελκυστική. Σε μηχανολογικό επίπεδο δεν θα μπορούσε παρά να υποκλιθεί κανείς στους τεχνικούς της γερμανικής μάρκας, όμως για πολλοστή φορά στην ιστορία της, το εν δυνάμει πρόβλημα προέκυπτε από το τμήμα σχεδιασμού.

Σήμερα, πάνω από έναν χρόνο μετά την έναρξη της εμπορικής της σταδιοδρομίας, είμαστε πλέον σε θέση να μιλάμε με στοιχεία για ένα μοντέλο με χαμηλές πωλήσεις. Σίγουρα αυτοκίνητα όπως η ΧΜ δεν προορίζονται για μαζικές πωλήσεις, αλλα τουλάχιστον στην αρχή του κύκλου ζωής τους, η λογική λέει πως θα συγκεντρώνουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Στην περίπτωση της XM όμως, τα πράγματα δεν δείχνουν να βελτιώνονται. Το τρίτο τρίμηνο του 2024 δεν δημιουργεί και τόσο κολακευτική εικόνα, με τις πωλήσεις να πραγματοποιούν ελεύθερη πτώση.

Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο λοιπόν, η BMW κατάφερε να πουλήσει μόλις 307 μονάδες της XM, η οποία κατέγραψε πτώση 30,7% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2023, όταν πωλήθηκαν 443. Σίγουρα δεν είναι η επίδοση που περιμένεις από ένα μοντέλο… επιδόσεων, η σύμφωνα με τα λόγια της BMW, το απόλυτο M SUV της μάρκας.

Πίσω ακόμη και από την Ζ4

Αυτό που κάνει την αποτυχία της XM ακόμα πιο έντονη, είναι η σύγκριση των πωλήσεών της με μοντέλα που ανήκουν σε κατηγορίες που κινδυνεύουν με εξαφάνιση, όπως αυτή των roadster. Πάρτε για παράδειγμα τη BMW Z4, η οποία ξεπέρασε την XM με μεγάλη διαφορά το ίδιο τρίμηνο, πουλώντας 543 μονάδες.

Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα 64% στις πωλήσεις της Z4, που ισοδυναμεί με 212 περισσότερα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος, δημιουργώντας ερωτηματικά για το κατά πόσο η παρουσίαση της XM ήταν ένα λάθος από πλευράς BMW.

BMW XM Label Red

Πάντως, τα συνολικά στοιχεία της BMW στην αγορά από την αρχή της χρονιάς, είναι ελαφρώς πιο ενθαρρυντικά. Η πτώση κατά 2,1% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, που ισοδυναμεί με την πώληση 5.740 λιγότερων αυτοκινήτων, δεν ακούγεται τόσο άσχημα.

Κι αυτό γιατί ενώ η XM παραπαίει, κάποια από τα μοντέλα της γκάμας της BMW παρουσιάζουν αντίθετη εικόνα. Η Σειρά 5 σημείωσε αύξηση 44,7%, η Σειρά 2 σημείωσε άνοδο 25,6% και το SUV X4 σημείωσε αύξηση 41,8%, αποδεικνύοντας ότι υπάρχουν και αισιόδοξα μηνύματα για τη βαυαρική μάρκα.

Διαβάστε περισσότερα στο topgeargreece.gr

Related posts

Έρευνα: Παγκόσμια κυριαρχία ηλεκτρικών οχημάτων το 2030

timesadmin

F1 GP Ολλανδίας: Όσο δράμα και αν έχει ο Verstappen θα κερδίσει

timesadmin

Θα υπάρξει 9η γενιά Golf και θα είναι ηλεκτρική

timesadmin

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αντέχουν περισσότερο από το αυτοκίνητο

James Rollner

“Οδηγήστε σαν γυναίκα”: Το σλόγκαν της καμπάνιας που προκαλεί αντιδράσεις

timesadmin

Ποιες φίρμες αυτοκινήτων έχουν το μικρότερο κόστος συντήρησης

James Rollner