Από πλευράς διαστάσεων βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ B και C-SUV. Από πλευράς εμπορικής τοποθέτησης είναι από τα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας. Σε επίπεδο τεχνολογίας διαθέτει έναν από τους πιο καλούς υβριδικούς συνδυασμούς στους 200 ίππους.
Τρεις διαπιστώσεις, όλες για το ZS Max Hybrid+, το μικρομεσαίο SUV της MG, που βασίζεται στην πλατφόρμα και την τεχνολογία του MG3 Hybrid+, του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα. Δεν μπορεί, πρέπει να είναι καλό.
Εδώ, λοιπόν, έχουμε τη 2η γενιά του MG ZS SUV, στον τύπο Max, που κυκλοφορεί μόνο σε υβριδικές εκδόσεις στην πιο hot κατηγορία της ελληνικής αγοράς.
Το υβριδικό σύστημα του ZS επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσεις και μέχρι να εξαντληθεί η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου 1,83 kWh (ωφέλιμο 0,9 kWh) που διαθέτει. Σε κάθε περίπτωση, η λειτουργία του υβριδικού συστήματος είναι ιδιαίτερα αποδοτική σε συνθήκες με χαμηλές ταχύτητες και επίσης χαμηλό φόρτο.
Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή στο topgeargreece.gr