Δοκιμή-του-νέου-honda-cr-v-2.0-e:hev-4wd:-Ποιότητα-και-ευρυχωρία-με-το-αζημίωτο
AYTOKINHTO

Δοκιμή του νέου Honda CR-V 2.0 e:HEV 4WD: Ποιότητα και ευρυχωρία με το αζημίωτο

Μπορεί η γέννηση των μικρομεσαίων SUV να οριοθετήθηκε με την παρουσίαση του Toyota Rav4 το 1994, όμως η κυκλοφορία του πρώτου Honda CR-V έναν χρόνο μετά ήταν εκείνη που έδωσε το στίγμα της εξέλιξης στην κατηγορία. Κι αυτό διότι το CR-V δεν είχε μόνιμη τετρακίνηση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε αυξημένες φθορές και υψηλή κατανάλωση.

Η συγκεκριμένη πρακτική υιοθετήθηκε κατά κόρον μεταγενέστερα από σχεδόν όλους τους κατασκευαστές στα αντίστοιχα μοντέλα τους. Μία ακόμα καινοτομία που εισήγαγε στην αγορά το CR-V ήταν το επίπεδο πάτωμα (επιμηκυμένο δάπεδο Civic χωρίς το τούνελ του άξονα μετάδοσης να εισχωρεί στο εσωτερικό), που πρόσφερε εντυπωσιακή ευρυχωρία και πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης στην καμπίνα.

Honda CR-V

Είκοσι εννέα χρόνια μετά και το CR-V συνεχίζει να κυκλοφορεί στην 6η γενιά του, διευρυμένο ως προς τις διαστάσεις: άφησε χώρο στα χαμηλότερα κλιμάκια για τα HR-V και ZR-V και σίγουρα είναι νικητής στις πωλήσεις, καθώς έχει ξεπεράσει σε δημοφιλία ακόμα και το μοντέλο-σύμβολο της Honda, το Civic.

Άνετη καμπίνα

Οι αυξημένες διαστάσεις της νέας γενιάς CR-V δεν έφεραν και 3η σειρά καθισμάτων στην καμπίνα. Οι χώροι, πάντως, για επιβάτες και αποσκευές είναι υπέρ του δέοντος γενναιόδωροι. Κοντά στα 600 λίτρα για το πορτμπαγκάζ και συν 16 χλστ. για τα πόδια των πίσω σε σύγκριση με την ήδη ευρύχωρη καμπίνα της προηγούμενης σειράς.

Κερασάκι στην τούρτα τα μετακινούμενα στον διαμήκη άξονα έδρανα των πίσω καθισμάτων κατά 190 χλστ., αλλά και η ρύθμιση της πλάτης έως και κατά 10 μοίρες σε 8 θέσεις για άνεση στο ταξίδι.

Honda CR-V

Το περιβάλλον στην καμπίνα είναι τυπικό Honda. Η εταιρεία έχει έναν μοναδικό τρόπο να εξυπηρετεί την εργονομία και τη χρηστικότητα προσφέροντας συνάμα μια φινετσάτη εικόνα. H ψηφιακή εικόνα έχει πλέον εδραιωθεί στο 6ης γενιάς μοντέλο, όμως μας αρέσει που ακόμη υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό αλλά και την ένταση του ηχοσυστήματος.

Πλέον, υπάρχει και μια υποδοχή ασύρματης φόρτισης για το smartphone, που συνοδεύεται από έναν ανεμιστήρα για να μην ψηθεί το αγαπημένο μας gadget. Το δε σύστημα infotainment έχει καλό λογισμικό και ενδείξεις για τα πάντα.

Honda CR-V

Άλλο ένα στοιχείο που εκτιμήσαμε δεόντως είναι η ορατότητα μπροστά, χάρη στις διακριτικές κολόνες A αλλά και την τοποθέτηση των εξωτερικών καθρεφτών πιο μακριά, κατά μήκος της πόρτας, για να αποφευχθούν τα σούπερ τυφλά σημεία που συναντάμε σε πολλά αυτοκίνητα της αγοράς.

Το υβριδικό σύστημα e:HEV

Η εισαγωγή υβριδικής τεχνολογίας δεν είναι κάτι νέο στο CR-V. Ως νέο σε αυτή τη γενιά λογίζεται το plug-in υβριδικό σύστημα. Στην έκδοση της δοκιμής μας είχαμε το απλό, πλην όμως βραβευμένο, υβριδικό σύστημα (e:HEV) σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης. Όπερ μεταφραζόμενο σε έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και μία γεννήτρια.

Honda CR-V

Μαζί και ένα αυτόματο κιβώτιο CVT που δεν ενοχλεί με τη λειτουργία του, όπως σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Η συνδυαστική ισχύ φτάνει στους 184 ίππους και η ροπή στα 335 Nm.

Γενικά οι επιδόσεις δεν έχουν κάτι ενδιαφέρον να επιδείξουν, πλην της μέσης κατανάλωσης, που κινείται σε χαμηλά επίπεδα, εκεί λίγο πιο κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. Είναι σίγουρο ότι αυτό το Honda δεν εξυπηρετεί καμία σπορ επιδίωξη. Έχει αργές αντιδράσεις στις στροφές με γρήγορο ρυθμό και δείχνει βαρύ και ράθυμο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.

Honda CR-V

Είναι, όμως, άνετο στο ταξίδι και με καλή ποιότητα κύλισης. Έχει, επίσης, πολλά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης, που μαζί με το πλήρες πακέτο εξοπλισμού που διαθέτει ανεβάζουν την τιμή.

Η entry level τετρακίνητη έκδοση Elegance κοστίζει 55.900 ευρώ, ενώ η κορυφαία Advance ανεβαίνει στα 59.900 ευρώ. Σε 2κίνητη έκδοση θα το βρεις στα 49.900 ευρώ. Ως εκ τούτου, αυτό το CR-V δε θα το συναντήσουμε τόσο συχνά στους ελληνικούς δρόμους, όπως συνέβη με τους προκατόχους του, αν μου επιτρέπεται η πρόβλεψη.

Honda CR-V

Honda CR-V 2.0 e:HEV 4WD

Κινητήρας: 4κύλινδρος 1.993 cc + 2 ηλεκτροκινητήρες
Κιβώτιο / σχέσεις: Αυτόματο CVT
Κίνηση: ΑWD
Συνδυαστική Ισχύς: 184 ίπποι
Συνδυαστική Ροπή: 335 Nm
0-100 km/h: 9,4 sec
Tελική ταχύτητα: 187 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 6,7 lt/100 km
μέση δοκιμής: 6,9 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.706 mm x 1.866 mm x 1.684 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Βάρος: 1.892 kg
Χώρος αποσκευών: 585-1.643 lt
Εκπομπές CO2: 151 g/km
Τιμή: από 55.900 ευρώ

Related posts

Μεγάλο bonus για ανταλλαγή με καινούργιο Citroen μέχρι 31 Ιουλίου

James Rollner

Skoda Elroq: Πρώτες εικόνες και στοιχεία του νέου ηλεκτρικού SUV

protothema.gr

Η Laura Kukuk είναι διάσημη ντετέκτιβ κλασικών αυτοκινήτων και μας εξηγεί την δουλειά της

timesadmin

Δυο κλασικές Jaguar στη δεύτερη νεότητά τους

timesadmin

Πώς θα φορτώσετε σωστά το αυτοκίνητο για τις διακοπές-το tetris του πορτμπαγκάζ

James Rollner

5 πράγματα που δεν βρίσκεις πια στα αυτοκίνητα

James Rollner