Δεινές-προβλέψεις-για-μεγάλη-φίρμα-που-ετοιμάζεται-για-μείωση-πωλήσεων
AYTOKINHTO

Δεινές προβλέψεις για μεγάλη φίρμα που ετοιμάζεται για μείωση πωλήσεων

CEO σημαντικής φίρμας αναθεώρησε προς τα κάτω τους στόχους πωλήσεων, καθώς προβλέπει στασιμότητα της παγκόσμιας ζήτησης τα επόμενα χρόνια και εξηγησε τον λόγο.

Top Gear TEAM

Volvo CEO Jim Rowan

Η Volvo δεν στοχεύει πλέον σε ετήσιες πωλήσεις 1,2 εκατ. μονάδων το επόμενο έτος. Αυτός ο στόχος εγκαταλείφθηκε στο πλαίσιο της απόφασης της Volvo να επαναπροσδιορίσει το σχέδιο για πλήρως εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030.

Το νέο πλάνο αναφέρει πως το 90% των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ενώ το υπόλοιπο θα προέρχεται από plug-in και ήπια υβριδικά. Μικρό τα κακό όμως τα δεδομένα στην αγορά δεν είναι τόσο απλά.

Ο Jim Rowan, διευθύνων σύμβουλος της Volvo δήλωσε ότι η αναταραχή στην κινεζική αγορά ήταν ένας βασικός λόγος για τον οποίο η εταιρεία άλλαξε τον στόχο πωλήσεων για το 2025.

Ο άλλος ήταν οι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των ΗΠΑ στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εξάγονται από την Κίνα, όπου η Volvo κατασκευάζει το μικρό ηλεκτρικό SUV EX30 το οποίο έχει εισφέρει τα μέγιστα στις συνολικές πωλήσεις.

Volvo Jim Rowan

Ο CEO της Volvo Jim Rowan

“Η αγορά της Κίνας έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία δύο ή τρία χρόνια”, δήλωσε ο Rowan στο Automotive News Europe. “Η αγορά νέων αυτοκινήτων εκεί έχει μειωθεί επειδή υπάρχει πλέον μια μεγάλη αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, την οποία η Κίνα δεν είχε ποτέ πριν”, συμπλήρωσε για να διευκρινήσει ακολούθως:

“Στο παρελθόν, οι αγοραστές αυτοκινήτων της μεσαίας τάξης στην Κίνα που μπορούσαν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο για πρώτη φορά, συνήθως επέλεγαν ένα μοντέλο από μια δυτική φίρμα. Η εμφάνιση της κινεζικής αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων μείωσε αυτή τη ζήτηση, αλλά ακόμη πιο επιζήμια για τις δυτικές φίρμες ήταν η εμφάνιση των πολλών εγχώριων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό σημαίνει πως στην αγορά μπαίνουν λιγότερα νέα αυτοκίνητα”.

Volvo EX90

Παρά τις αλλαγές, ο Rowan εξακολουθεί να προσδοκά ότι η Volvo θα αναπτυχθεί, ακόμη και αν η παγκόσμια αγορά παραμείνει στατική, κάτι που ο ίδιος και άλλα στελέχη του κλάδου, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch Stefan Hartung, προβλέπουν ότι θα είναι η συνθήκη που θα επικρατήσει στο εγγύς μέλλον.

Μέχρι στιγμής, η Volvo έχει αντισταθεί στην πτωτική τάση. Μέσα σε οκτώ μήνες, οι παγκόσμιες πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 11% που μεταφράζεται σε 498.464 μονάδες διατηρώντας την σε έναν καλό δρόμο σημειώνοντας νέο ρεκόρ για δεύτερη συνεχή χρονιά και για έβδομη φορά μέσα σε 10 χρόνια.

Volvo XC90 MY24

Η νέα σειρά Volvo XC90

Ωστόσο, η Volvo υποχωρεί στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις της μέχρι τον Αύγουστο μειώθηκαν κατά 8% σε 100.122 μονάδες. Ένας παράγοντας είναι ότι η Volvo δεν πωλεί το ηλεκτρικό μικρό SUV EX30 – που κατασκευάζεται στην Κίνα – στην εκεί αγορά κυρίως με στόχευση να μην εμπλακεί στον συνεχιζόμενο πόλεμο τιμών που διενεργείται εκεί.

Αντ’ αυτού, η Volvo λανσάρισε στην Κίνα το πλήρως ηλεκτρικό van EM90, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του τον περασμένο Νοέμβριο και απευθύνεται ειδικά σε Κινέζους αγοραστές. Μέχρι τον Αύγουστο η Volvo έχει πουλήσει 1.187 μοντέλα EM90, αλλά μόλις 85 τον περασμένο μήνα.

Related posts

Φουκουσίμα: ένα τοξικό νεκροταφείο σπάνιων αυτοκινήτων (+video)

timesadmin

Τι κάνει η Φινλανδία και μείωσε τους θανάτους από τροχαία 29%

protothema.gr

Video Mercedes G580: Πώς είναι να οδηγείς την ηλεκτρική G-Class

protothema.gr

Πότε έρχονται Ευρώπη τα φουτουριστικά ηλεκτρικά Van της Kia

James Rollner

Renault 4: Επιτέλους πρώτες εικόνες και video του νέου Κατρέλ

protothema.gr

Γιατί η αστυνομία έχει ανάγκη από ηλεκτρικά περιπολικά (video)

timesadmin